یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس یک خدمات کامپیوتری

اختصاصی از یارا فایل پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس یک خدمات کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس یک خدمات کامپیوتری


پروژه کارآفرینی مراحل تاسیس یک خدمات کامپیوتری

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:19

فهرست مطالب:

مقدمه
توصیف پروژه
امکان سنجی  
   1 - شرایط اولیه برای گرفتن جواز کسب:
2 – شرایط و مدارک ثانویه برای جواز کسب
3 – شهرداری :
4 – دارایی :
5 – بیمه :
6 – اماکن :
7 – بهداشت :
برآورد نیروی انسانی ونحوه ملاک انتخاب
شرح وظایف :
چارت تشکیلاتی
صورت حساب سرمایه
توجیه طرح
بازاریابی و تبلیغات
ابتکارات و خلاقیت ها
انتخاب محل تاسیس
تعریف کامپیوتر

 

 

مقدمه

سپاس بیکران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیماید یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر فن آوری است که نقش مهمی در زندگی انسان داردوآن حضور گسترده کامپیوتر درکلیه عرصه های فعالیت بشر است . به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر فابل تصور نمی باشد .

کامپیوتر به عنوان ابزاری قدرتمند که می تواند اطلاعات را در خود نگه دارد و دقت کارها را فوق العاده افزایش دهد . و گذرگاه های صعب العبور علم را به شاهراه های هموار مبدل سازد .

به همین دلیل یکی از کارهایی که افراد متخصص در امور کامپیوتر می توانند انجام دهند ارایه خدمات مربوط به کامپیوتر به سایر افراد جامعه است که اطلاعات لازم را در امور تخصصی کامپیوتر ندارند خدمات ارایه کنند . یکی از این کارها خدمات کامپیوتری است .

 

توصیف پروژه

طی انجام مراحل این تحقیق می توان با چگونگی ایجاد شغل و نیز چگونگی برطرف کردن مشکلات موجود جهت ایجاد این واحد و نیز راههای کسب مجوز از منابع قانونی و نیز تامین اعتبارات لازم است .

این پروژه مراحل تاسیس یک خدمات کامپیوتری است که کار آن ارایه خدمات کامپیوتر به مردم باشد . و همواره در کنار خدمات فروش لوازم جانبی کامپیوتر می تواند به کار تایپ وتکثیر انواع پروژه ها جزوات دانشجویی پایان نامه و غیره .....

 

 

امکان سنجی

برای ایجاد این شغل امکان سنجی یا نیاز سنجی یک جامعه نقش مهمی دارد به مثال برای ایجاد یک خدمات کامپیوتری در جامعه باید از نظر فرهنگی جغرافیایی به طور دقیق و همچنین داشتن خدمات عالی به مردم برای یک واحد تجاری مهم باشد تا بتوان نیازهای افراد را برطرف کرد .

مثلا از نظر فرهنگی کامپیوتر با جامعه ما تطبیق زیادی پیدا کرده است و بسیاری از کارها را مردم امروز با کامپیوتر انجام می دهند . از نظر اقتصادی این کار می تواند برای کسی که این شغل را راه اندازی می کند درآمد متوسطی را ایجاد کند . برای کلید زدن این کار باید یک مغازه را خریده یا اجاره کنیم که می تواند در داخل شهر و مسیرهای پررفت آمد باشد .

حرفه خدمات کامپیوتری یک شغل کاملا فرهنگی است که از نظر قانون کشور ما مشکلی برای راه اندازی آن نیست و نیز مجوز خود را از مراکز ذیصلاح خواهد گرفت .

در پایان این کار با اندک سرمایه ای برای خریدن لوازم و کامپیوتر که از طریق پس انداز شخصی ویا وام از بانک ها می توان دریافت کرد و وسایل مورد نظر را خریداری کرد .

ما می توانیم با برنامه ریزی صحیح و عملکرد درست راه پیشرفت را برای خود و دیگران گسترده کنیم .         

1 - شرایط اولیه برای گرفتن جواز کسب:

1 - تحصیلات                                 2 – کارت پایان خدمت                     3 – اجاره خط مغازه یا سند مالکیت

4 – عکس وفتوکپی                       5 - پوشه

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.