یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پایان نامه Broadband ISP

اختصاصی از یارا فایل دانلود پایان نامه Broadband ISP دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه Broadband ISP


دانلود پایان نامه Broadband ISP

برای انتقال اطلاعات، احتیاج به رسانه انتقال و سیستم انتقال می باشد. رسانه های انتقال اجزاء فیزیکی می باشند که انتقال اطلاعات در آنها صورت می گیرند و عبارتند از زوج سیم بهم تابیده، کابل کواکس، فیبر نوری و مخابرات بی سیم.

وجود موانع طبیعی از قبیل کوه، باتلاق ، هزینه های بالای کابل شی در بعضی مناطق، سختی کابل کشی و گاه ناممکن بودن کابل کشی در مناطق دور افتاده، زمانبری برپائی شبکه کابلی، نیاز به پهنای باند بالا و دسترسی آسان و هزینه های پائین نصب و بهره وری در شبکه بی سیم، امروزه کاربران را به سوی استفاده از این شبکه ها سوق داده است.

همچنین یکی از پدیده های عصر ما معتادان اینترنتی می باشد. کسانی که می خواهند بیست و چهار ساعته از اینترنت استفاده کنند. برای این قبیل افراد که دائماً در حال جابجا شدن هستند دیگر زوج سیم به هم تابیده، کابل کواکس و فیبر نوری کاربرد ندارد هر گاه کاربر یا شرکت یا برنامه کاربردی خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نیاز خود به صورت متحرک در هر لحظه در اختیار داشته باشند شبکه های بی سیم جواب مناسبی برای آنها است. نیاز روز افزون به پویایی کارها، استفاده از تجهیزاتی مانند تلفن همراه، پیجرها و ... به واسطه وجود شبکه های بی سیم امکان پذیر شده است. امروزه یافتن و خریدن یک کامپیوتر کیفی که مجهز به تراشه Wi-Fi نباشد، کاری دشوار است، دکمه ای که به کاربران کامپیوترهای همراه اجازه دستیابی به اینترنت، فارغ از مکانی که کاربر در آن حضور دارد می دهد. بدین ترتیب از مناطق دور افتاده، کوه، جنگل، اتاق غذا خواری، اتاق نشیمن، محوطه دانشگاه و یا کافی شاپ می توان به اینترنت وصل شد.

محیط های بی سیم دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در مقایسه با شبکه های محلی سیمی جایگاه خاصی را به این گونه شبکه ها می بخشد. عموم مردم به Wi-Fi به عنوان یک ایستگاه مرکزی کاری که می تواند ارتباط را بین چندین کاربر به طور یکسان به اشتراک بگذارد علاقمندند. البته با این محدودیت که فاصله کاربران محیط داخلی (indoor) کمتر از 100 متر و برای محیط خارجی (outdoor) کمتر از 400 متر باشد.

در حالی که تکنولوژی (Wi-Fi(802.11aband g) شبکه های محلی را تحت پوشش قرار می دهد، WiMax شبکه های بزرگتر و مناطق روستایی را تحت پوشش قرار می دهد. wiMax (worldwide Interroperability for Microware Access) می تواند اتصال شبکه شهری را با سرعت حداکثر (Mbps)75 فراهم کنند این استاندارد با نام IEEE 802.16 نیز شناخته می شود که از سال 1990 کاربرد آن شروع شده است.

این استاندارد عملاً توانایی Wi-Fi را زیر سوال برده است. WiMax باعث ایجاد ارتباطات بی سیم اینترنتی با پهنای باند بالا با سرعتی نزدیک به wi-Fi که محدودیت های آن را هم ندارد یعنی تا فواصل بالای حدود 50 کیلومتر را هم پشتیبانی می کند.

در این مقاله پس از بیان کلیاتی در رابطه با شبکه های بی سیم و کابلی، مقایسه Wi-Fi,WiMax ، به معایب و محاسن شبکه های بی سیم پرداخته شده. بررسی استانداردهای بی سیم و اجزای تشکیل دهنده از دیگر مباحث مورد بحث می باشد.

کلمه های کلیدی:

شبکه های بی سیم، شبکه های کابلی، کیفیت سرویس (Qos) فرکانس رادیوئی (RF)، دستگاه مرکزی (AP-Access point)

چکیده1
مقدمه4
فصل اول:WiMax استاندارد جدید شبکه های بی سیم
WiMax استاندارد جدید شبکه های بی سیم5
WiMAX10
WiMAX چیست11
مزایا و برتری های وایمکس: ویژگی ها و خصوصیات فنی12
کاربردهای عملی وایمکس14
مختصری درباره WIMAX16
سرعت بالای سرویس باند پهن17
WIMAX چطور کار می کند19
مشخصات IEE 802.1620
سناریوی یک ارتباط WIMAX21
درباره Wimax ، راهی نو، جهانی متفاوت23
مشخصه‌های فنیWiMax27
مایه‌های Wimax Forum31
حداکثر بردWimax36
باند فرکانسی38
WiMAX سیار و باند فرکانسی 700مگاهرتز41
طرفداران و حامیان پرنفوذ WiMAX سیار44
فصل دوم: تشریحی بر شبکه های بی سیم و کابلی
1- تشریحی بر شبکه های بی سیم و کابلی48
2- شبکه های بی سیم54
مشکلات استفاده از شبکه های Wireless56
مشکلات مربوط به استفاده از امواج رادیویی57
تقسیم بندی سیستم های Wireless59
طریقه ارتباط Wireless جهت ارتباط بین User,ISP60
انواع شبکه های wireless از نظر ابعاد61
دستیابی به وسیله WIFI (WiFi Access)63
مزایای استفاده از Wimax65
عوامل موثر بر کیفیت Wimax68
مقایسه wifi 802.11 wimax (802.16)77
نحوه ارائه خدمات Wimax78
Wimax به عنوان تجهیزات دسترسی در Metro80
گسترش تأخیر Delay spread81
توسعه اتصالات کاربران83
حمایت کامل از سرویس WMAN84
پهنای باند انعطاف پذیر84
حمایت از آنتنهای با هوش85
نتیجه گیری90
مراجع92

 

شامل 100 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم

بانک شماره موبایل صنعت ،مواد شیمیایی

اختصاصی از یارا فایل بانک شماره موبایل صنعت ،مواد شیمیایی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

بانک شماره موبایل صنعت ،مواد شیمیایی


بانک شماره موبایل صنعت ،مواد شیمیایی

بانک  شماره موبایل جهت تبلیغات در تلگرام

فرمت: xlsx

می خوای تبلیغات تلگرامی راه بندازی. حتما با نرم افزار تبلیغات با تلگرام آشنا هستی. پس عجله کن و این بانک شماره تلفن همراه که همگی فعال و آنلاینن رو به مبلغ ناچیز خریداری و دانلود کن و برای همیشه تبلیغات جهت تبلیغ شغلت انجام و کسب درآمد یا شغل و هر چیزی رو به دیگران نشان و معرفی کن


دانلود با لینک مستقیم

تحقیق شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران

اختصاصی از یارا فایل تحقیق شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران


تحقیق شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:35

فهرست مطالب:
مقدمه     
جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی        
ترکیب شورای نگهبان    
شرایط فقهای عضو شورای نگهبان    
عضویت وشرایط حقوقدانان عضو    
مرجع انتخاب اعضای شورای نگهبان    
فهرست وظایف شورای نگهبان    
وظیفه فقها در انطباق مصوبات با موازین اسلام    
وظیفة فقها در تصویب قانون خاص    
پاسداری از قانون اساسی    
مهلت اظهار نظر نسبت به مصوبات مجلس    
نتیجة رسیدگی شورای نگهبان نسبت به مصوبات مجلس    
وظیفة شورای نگهبان در امر نظارت بر انتخابات وهمه پرسی کیفیت نظارت شورای نگهبان    
نتیجه گیری    
منابع    

مقدمه:
شورای نگهبان:
شورای نگهبان از دو کلمة شورا و نگهبان ترکیب شده است. شورا نمایانگر ماهیت کار این نهاد است و ریشة قرآنی دارد. بر اساس دستور قرآن «و امر هم شوری بینهم» و « شاور هم فی الامر» شوراها از ارکان تصمیم گیری و ادارة‌ امور کشور هستند و شورای نگهبان از اهم این شوراهاست در چهار چوب شورا. گروهی متخصص صاحب نظر و دارای صلاحیت لازم گرد می‌آیند تا در مورد قوانین مختلف و از جمله مقررات مربوط به ادارة امور مملکت به مشاوره بپردازند.
کلمه نگهبان معرف نوع و اهمیت این نهاد است و مراقبت وحراست دائمی‌را می‌رساند. شورای نگهبان پاسدار و حافظ مستمر موازین اسلامی‌و قانون اساسی است. این شورا وظیفه ندارد که مصلحت فرد یا جمع یا هر دو را بسنجد. و یا وضع اجتماعی را بررسی کند و ضرورتهای روز را مورد ملاحظه قرار دهد ویا مصوبات مجلس را از جهت  مفید و مضر بودن مورد ارزش یابی قرار دهد و یا تلاشی در اصلاح عبارات از لحاظ دستوری نماید  هیچ یک از این موارد به شورای نگهبان مربوط نمی‌شود تا اساس تصویب یا رد مصوبات مجلس باشد . مصلحت اندیشی و تشخیص صلاح و مصلحت در واقع کار سیاسی و در درجة اول از وظایف مجلس شورای اسلامی‌است و در حد نهائی هم به عهده تأسیس جدیدی است که به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصلاحات اخیر در قانون اساسی ظاهر شده است.
شورای نگهبان در عین حال باید با درک درست از مقتضیات زمان ومسائل روز جهان ودور اندیشی ومتانت لازم موازین اسلامی‌را حفاظت و از قانون اساسی حراست کند .شورای نگهبان با علم به این که احکام اسلام برای همة جهان و همه ادوار است و با شناخت زمان دقیق اجرا به آنها تحرک و جذابیت می‌دهد از چنین دیدگاهی شورای نگهبان عوامل وموجبات تزلزل اساس موازین اسلام و قانون اساسی را شناسایی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که شکل قانونی به خود بگیرد . در واقع اولین و اصلی ترین وظیفه شورای نگهبان، نگهبانی است و لفظ به کار گرفته شده بامعنا تناسب دارد.
امروزه جمهوری اسلامی‌ایران به جهت اتکاء به اسلام در یک موقعیت خاص جهانی قرار گرفته است هر جا سخن از اسلام به میان می‌آید بلافاصله ایران و حکومت اسلامی‌وقانون اساسی آن تداعی می‌شود.
و هر قانون و سازمان حکومتی که ایران ارائه کند عنوان اسلامی‌می‌گیرد.
امت اسلام پس از قرنها خاموشی آهنگ انسان ساز اسلام را با تمام وجود احساس می‌کند . لازمة حفظ این موقعیت و استحکام بخشیدن به آن وتلاش در جهت بارورساختن آن اجرای قوانین اسلامی‌واقعی با تمام مشخصات اصلی آن است و مخصوصاً باید اسلام‌شناسان توجه نمایند موادی بی‌پایه و غیرمعقول و سبک به نام احکام اسلام مورد تصویب قرارنگیرد که اسباب بی‌اعتباری مکتب الهی اسلام باشد.
شورای نگهبان و شورای نگهبان قانون اساسی هردو مفهوم واحدی دارند. قانون اساسی درهمه جا عبارت شورای نگهبان را به کار برده جز در اصل 121 که بدون هیچ دلیل خاصی به شورای نگهبان قانون اساسی تصریح کرده است که البته مفهوم اصلی را تغییر نمی‌دهد.
جایگاه شورای نگهبان درقانون اساسی:
درحقوق اساسی ما شورای نگهبان پدیده جدیدی است. تدوین‌کنندگان قانون اساسی درپی مرجع صالحی بودند تا با قدرت کامل از موازین اسلام و اصول قانون اساسی پاسداری کند و با این تفکر اصول مربوط به شورای نگهبان را تدوین نمودند.
فصل ششم قانون اساسی به قوة مققنه اختصاص دارد و از دو مبحث تشکیل شده است مبحث نخست با عنوان مجلس شورای اسلامی‌بیان کنندة شکل گیری و ترکیب کلی مجلس است .
مبحث دوم نیز با عنوان اختیارات وصلاحیت مجلس شورای اسلامی‌ترتیب کار و چگونگی وظایف مجلس را توضیح داده است . در قانون اساسی هیچ فصل یا مبحث خاصی با عنوان شورای نگهبان دیده نمی‌شود تنها  در ذیل مبحث دوم از اصل 91 الی 99 بدون تعیین عنوان و سرفصل به شرح تشکیل شورای نگهبان و وظایف و اختیارات آن پرداخته است.
اگر این قصور به آن علت باشد که قانون اساسی شورای نگهبان را قسمتی از قوة مقننه شناخته است باز هم اقتضا داشت که مبحثی جداگانه از فصل قوة مقننه در برگیرندة عنوان شورای نگهبان باشد همان طور که فصل مربوط به قوة مجریه دارای مباحثی است با عنوان ریاست جمهوری و وزراء ( مبحث اول) سپاه پاسداران ( مبحث دوم ) لازم بود که برای فصل مربوط به قوة مقننه نیز مباحثی مانند ترکیب و تشکیل مجلس شورای اسلامی‌، اختیارات وصلاحیت مجلس وشورای نگهبان در نظر گرفته شود.
در حالی که اکنون پس از اصل 90 اختیارات وصلاحیت مجلس شورای اسلامی‌پایان می‌گیرد یکباره  و بی هیچ عنوانی از اصل 91 تا 99 به تشکیل و وضع شورای نگهبان و اختیارات آن پرداخته است و این در حالی است که ترکیب شورای نگهبان وصلاحیت و اختیارات آن به هیچ وجه در چهارچوب  اختیارات و صلاحیت مجلس نمی‌گنجد.
در قانون اساسی علاوه از 9 اصل ( 91 الی99) که منحصراً شورای نگهبان و وظایف آنرا توصیف می‌کند در 11 اصل دیگر نیز این شورا مطرح شده ( اصول 4 و 68 و 69و72 و 108 و110 و 111 و 112 و 118 و 121 و 177 ) و بالاخره در برخی دیگر از اصول قانون اساسی نیز مانند اصول ( 6 و 12 و  59 و 73 و  77 و  78 و 82  و 83  و 85  و 105 و 115 و 116 و 119 و 123 و 126 و 138 و 139 و 170 ) اگر چه نام شورای نگهبان در آنها نیامده ولی مفاد آن به نحوی با کار این ارگان مربوط است.
محتوای اصولی که در آنها از شورای نگهبان نام برده شده با آن که چند اصل  آن تقریباً تکراری است در مجموع نمایانگر این معنی است که ظریف ترین و دقیق ترین وظایف و مسئولیتها را در سازمان حکومتی بر عهده دارد.

 


دانلود با لینک مستقیم

دانلود بانک شماره موبایل آموزش،رشته های ورزشی

اختصاصی از یارا فایل دانلود بانک شماره موبایل آموزش،رشته های ورزشی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود بانک شماره موبایل آموزش،رشته های ورزشی


دانلود بانک شماره موبایل آموزش،رشته های ورزشی

بانک  شماره موبایل جهت تبلیغات در تلگرام

فرمت: xlsx

می خوای تبلیغات تلگرامی راه بندازی. حتما با نرم افزار تبلیغات با تلگرام آشنا هستی. پس عجله کن و این بانک شماره تلفن همراه که همگی فعال و آنلاینن رو به مبلغ ناچیز خریداری و دانلود کن و برای همیشه تبلیغات جهت تبلیغ شغلت انجام و کسب درآمد یا شغل و هر چیزی رو به دیگران نشان و معرفی کن


دانلود با لینک مستقیم

پایان نامه کارشناسی نقش نفت در اقتصاد ایران

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه کارشناسی نقش نفت در اقتصاد ایران دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه کارشناسی نقش نفت در اقتصاد ایران


پایان  نامه کارشناسی نقش نفت در اقتصاد ایران

 

 

پایان نامه به صورت جامع تدوین شده وشامل کلیه مراحل تحقیق می باشد.

 

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه                                                                                                                          2

اهمیت وضرورت نفت                                                                                                        3

جایگاه نفت در اقتصاد ایران                                                                                                4

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

  نفت چیست ؟                                                                                                               8

   تاریخچه استفاده از نفت                                                                                                  8

چوب منبع اولیه انرژی                                                                                                    10

زغال سنگ دیگر منبع انرژی                                                                                             11

تاریخچه استخراج نفت از اولین چاه های نفت جهان                                                                 12

کشف و استخراج نفت در ایران                                                                                           13

نقش نفت و اهمیت آن در اقتصاد جهانی                                                                               15

تاثیرگذاری نفت در اقتصاد ایران و جهان                                                                               16

  تاثیر و رابطه نفت، ثروت و قدرت در ساخت قدرت در ایران                                                      20

رانت نفتی                                                                                                                    24

 شوک نفتی چیست؟                                                                                                      25

_ کشورهای توسعه‌یافته و صنعتی                                                                      26

 _ کشورهای توسعه نیافته ومصرف کننده                                                            27

_  کشورهای صادرکننده نفت (مورد مطالعه: ایران)                                                 27

نقش نفت و اهمیت آن در اقتصاد ایران                                                                                 30

عوامل کاهش قیمت نفت                                                                                                  34

تبعات کاهش قیمت نفت بر اقتصاد ایران                                                                               35

دلایل افزایش قیمت نفت                                                                                                  36

 تبعات افزایش قیمت نفت                                                                                                36

پیامدهای افزایش قیمت نفت در اقتصاد ایران                                                                         38

اقتصاد نفتی در ایران                                                                                                      40

نفت به عنوان تامین کننده ارز مورد نیاز کشور                                                                       41

نقش نفت در اقتصاد سیاسی ایران                                                                                      42

کارکردها و آثار منفی  نفت درنظام اجتماعی ایران                                                                   42

_ نفت، پوششی برناکارآمدی نظام اقتصادی                                                           43

_ حجیم ساختن و ناکارآمدی نظام بروکراسی در ایران                                             43

_ اعطای قدرت مطلق به دولت و تضعیف نهادهای مردمی و مدنی                               44

_ ضعف عمومی در فرهنگ نظم، تلاشگری و قناعت                                                44

_ بحران انرژی و محیط زیست                                                                          45

پیشینه تحقیق                                                                                                               46

فصل سوم : طرح پژوهش

طرح پژوهش                                                                                                                49

متغیرهای درآمد نفت خام ایران                                                                                         49

عملکرد و تأثیر گذاری نفت در اقتصاد سال های قبل از انقلاب اسلامی                                           49

عملکرد و تأثیر گذاری نفت در اقتصاد سال های آغازین انقلاب اسلامی                                          52

جمع بندی کلی تأثیر نفت در دوره های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب                                          53

فصل چهارم : یافته ها و نتایج تحقیق

ذخایر نفت خلیج فارس                                                                                                   56

ذخایر و تولید نفت خام ایران                                                                                            57

ذخایر نفتی شناخته شده قابل استحصال ایران (میلیارد بشکه)                                                    58

مجموع تولید نفت خام ایران 1370-1355                                                                           59

درصد میزان تقاضا برای انرژی در کشور                                                                               60

بحران انرژی و افزایش درآمد ایران از نفت                                                                             61

درآمد دولت از صنعت نفت ایران  در سال 1975                                                                     63

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری                                                                                                      65                            

راهکارها و توصیه ها                                                                                                      69                          

فهرست  منابع

فهرست  منابع                                                                                                               71

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم