یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

گزارشکار کارورزی مددکاری فردی

اختصاصی از یارا فایل گزارشکار کارورزی مددکاری فردی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

گزارشکار کارورزی مددکاری فردی


گزارشکار کارورزی مددکاری فردی ، با فرمت ورد حدود 50 صفحه شامل دو فایل گزارش

قسمتهایی از متن :

موضوع :

گزارش درس مددکاری فردی

نمونه گزارشات درس مدد کاری فردی

معرفی موسسه :

مرکزمشاوره ذهن زیبا

26 صفحه است

 

برای انجام دادن بخشی از تکالیف درس کارورزی مددکاری فردی

مرکزترک اعتیادوبازپروری بهروزی

  1. مقدمه ...........1
  2. گزارش اصلی و معرفی مؤسسه ............2
  3. گزارش مددکاری فردی .......

 

انسان قرن 21 در کنار سه بحران: آلودگی هوا، افزایش جمعیت و خطرات سلاح­های هسته­ای با دغدغه­ای همیشگی و نگران کننده تحت عنوان اعتیاد روبه روست.

شکلی که همه کشورها چه توسعه یافته و چه در حال توسعه و با فرهنگ­ ، مذهب، وضعیت اقتصادی- اجتماعی و سیاسی را در گیر کرده است.

هم اکنون مآفیای جهانی قاچاق مواد مخدر، سالیانه گردش مالی چندین برابر درآمد حاصل از صادرات نفت را دارد و بی شک در قرن حاضر سود آورترین تجارت دنیا را به خو اختصاص داده است.

کشور ما نیز همچون سایر کشورها با این پدیده و مسائل و مشکلات آن سال­هاست که روبه رو بوده و در این سال­ها، سیاست­های متفاوت و گاه متناقضی برای کنترل و مقابله با این پدیده اتخاذ کرده است.

از محکوم کردن زندانی و اعدام کردن معتادین، بیمارانگاری و مستحق کمک دانستن این افراد.

به هر حال آنچه مسلم است یکی از مهمترین دغدغه­های مسئولین کشور کنترل پدیده اعتیاد و نظارت بر درمان مبتلایان به مصرف مواد است.

در راستای تحقق این هدف روش­های زیادی بعد از پیروزی انقلاب انجام گرفته است که از مهمترین آنها تأسیس مراکز اعتیاد دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی و ارائه خدمات درمانی صحیح و منطبق با اصول علمی روز دنیا، می­توان نام برد.

 

گزارش اصلی

این مرکز، مرکز ترک اعتیاد بهروزی می­باشد که درمان سرپایی می­کند. در مان مرکز به دو نوع کوتاه مدت45 روزه (100000 تومان) مختص بیمارانی که می­خواهند زودتر خوب شوند، یا میزان اعتیادشان به مواد مخدر زیاد نمی­باشد البته با تشخیص پزشک و روانپزشک مرکز می­باشد، درمان بلند مدت نیز 3ماه به بالا (هر ماه 50000 تومان) می­باشد.

درمان با دو نوع داروی اصلی انجام می­گیرد: 1- متادون   2- بو پره نورفین

1- درمان با متادون به دو شکل اصلی انجام می­شود: الف) درمان نگه دارنده با متادون( MMT )  ب) درمان کوتاه مدت با متادون(Detox   )  

23 صفحه است

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.