یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پاورپوینت روش WDM

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت روش WDM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت روش WDM


دانلود پاورپوینت روش WDM

WDMبه معنای مالتی پلکس تقسیم طول موجی می باشد.

روش WDM به عنوان روش اصلی در انتقال اطلاعات در سیستم های نوری ازاوایل دهه 1980 مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. امروزه نیز تلاش های بسیاری برای استفاده بهینه از این روش در کاربردهای مختلف، درحال انجام است. CWDM و DWDM دو روش اصلی مورد استفاده در شبکه های نوری است.
 
1.تکنولوژی های گوناگونی است که برای عملیاتی کردن و استفاده از انواع شبکه به کار
می روند ،  مثلا: IP، ATM و SONET .
2.افزایش روزافزون تقاضا برای سرعت های بالاتر و در نتیجه پهنای باند بیشتر است.

بررسی اجمالیWDM

با استفاده از این روش، می توان به پهنای باندی تا 1600 گیگابیت در ثانیه دست یافت که با استفاده از این پهنای باند، می توان بیش از 30 میلیون تماس تلفنی را فقط با استفاده از یک فیبر منتقل کرد و مشکل تکنولوژی های متفاوت نیز به راحتی حل می شود.

راه حل های افزایش ظرفیت در شبکه های نوری:

1.  استفاده از تعداد بیشتری فیبر برای دسترسی به پهنای باند بالاتر است که این کار اصلاً به صرفه نیست؛ چرا که یک راه حل کاملاً سخت افزاری است که با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است. ضمن آنکه استفاده از تعداد فیبر بیشتر، الزاماً امکان ارایه خدمات جدید را برای ISPها فراهم نمی آورد.
2.  افزایش سرعت با استفاده از مالتی پلکسینگ زمانی TDM است که با تقسیم بندی زمانی امکان ارسال اطلاعات بیشتر را بر روی فیبر فراهم می آورد. روش TDM هم اکنون در شبکه های انتقال براساس SONET که استاندارد آمریکای شمالی و SDH که استاندارد بین المللی است به کار می رود.
شامل 22 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت روش WDM
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.