یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق کامل درباره آزمایشگاه وایرشاک

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق کامل درباره آزمایشگاه وایرشاک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

آزمایشگاه وایرشاک : پروتکل HTTP

پس از اینکه در کارگاه پیشین با نرم افزار وایرشاک آشنا شدیم، اکنون آماده هستیم تا از این نرم افزار برای تحلیل پروتکلها در هنگام کارکردن استفاده کنیم. در این کارگاه جنبه های مختلفی از این پروتکل از جمله : عملیات محاوره ای درخواست و پاسخ، فرمت های پیام HTTP، بازیابی فایلهای حجیم HTML، بازیابی فایلهای HTML و اشیاء یکپارچه شده درونی آنها ، اعتبار سنجی و امنیت را بررسی میکنیم. قبل از شروع این کارگاه شما باید ابتدا بخش 2.2. از همین کتاب را مرور نمایید.

تراکنشهای آغازین HTTP / response

بررسی های خود را از پروتکل HTTP با دانلود یم فایل ساده HTML، (فایلی کوچک که شامل هیچ عنصر داخلی نباشد) شروع می کنیم، برای این کار:

مرورگر وب خود را باز کنید

نرم افزار شنود پاکت وایرشات را با توجه به توضیحات قبلی اجرا کنید(هنوز شروع به گرفتن پاکت نکنید) کلمه " HTTP " را در پنجره مخصوص فیلتر وارد کنید، در نتیجه تنها پیام های HTTP گرفته شده در پنجره لیست پاکت ها نشان داده می شود. (در اینجا ما تنها به پروتکل HTTP متمایل هستیم و نیازی به تماشای پاکت های گرفته شده دیگرنداریم.)

اندکی بیش از 1 دقیقه صبر کنید و سپس دوباره شروع به گرفتن پاکت با وایرشاک کنید.

آدرس زیر را در مرور گر وب خود وارد کنید.

http://gaia.cs.umass.edu/wireshark-labs/ HTTP-wireshark-filel. HTML

گرفتن پاکت را متوقف کنید.

پنجره نرم افزار وایرشارک باید مشابه پنجره شکل شماره 1 باشد.اگر شما قادر به اجرای وایرشارک در یک ارتباط فعال نیستید، میتوانید پاکتی را دانلود کنید که از اجرای قسمت بالا ایجاد شده است.

شکل 1

در شکل 1 در پنجره لیست پاکت ها نشان داده می شود که 2 پیام HTTP گرفته شده : پیام در خواست (از سمت مرور گر شما به سمت وب سرور gaia . umass. Edu) و پیام پاسخ از سمت سرور به مرورگر شما/ پنجره محتوای بسته جزییات پیام انتخاب شده را نمایش می دهد. (در این مثال پیام درخواست انتخاب شده). به یاد داشته باشید که پیام HTTP توسط سگمنت tcp که خود توسط IP Datagram انتقال می یابد همچنین IP Datagram توسط قالب اترنت حمل می شود،‌وایرشارک اطلاعات مربوط به قالب اترنت ،‌IP و بسته TCP را هم نشان می دهد. ما می خواهیم که میزان نمایش اطلاعات غیر HTTP را به حداقل برسانیم‌(در اینجا HTTP مد نظر است، در آینده به تحلیل و تفخص پروتکل های دیگر می پردازیم) پس مطمئن شوید که جعبه انتهای چپ قالب، اترنت، IP و اطلاعات TCP دارای علامت مثبت (یعین اطلاعات مختلفی است، و اطلاعات نمایش داده نمی شود)، و خط مربوط به HTTP دارای علامت منفی (یعنی تمام اطلاعات مربوط به پیام HTTP نمایش داده شده است)باشد.

(توجه : تمام درخواست و پاسخ های HTTP مربوط به favicon.ico را رد کنید. اگر ارجاعی به این فایل دیدید، این ارجاع توسط مرورگر شما به طور اتوماتیک فرستاده شده که از سرور درخواست فایل آیکون کوچک را دارد تا آن آیکون را در کنار آدرس سرور درخود نشان دهد. ما پرداختن به این فایل های مزاحم را در این کارگاه کنار می گذاریم.)

با توجه به پیامهای درخواست و پاسخ HTTPبه سوالات زیر پاسخ دهید. در هنگام پاسخ به سوالات یک کپی از پیام های درخواست و پاسخ (برای توضیحات این کار بخش معرفی وایرشارک را مطالعه کنید) را داشته باشید و محلی را که اطلاعات جواب سوال را در آن پیدا کردید مشخص کنید.

آیا مرورگر شما HTTP نسخه 1.0 را اجرا میکند یا 1.1 را؟ چه نسخه ای از HTTP در سرور در حال اجراست؟

چه زبانهایی را مرورگر شما می توانید از سمت سرور قبول کند؟

IP آدرس کامپیوتر شما چیست؟ IP آدرس سرور gaia . umass. Edu چطور؟

چه کد وضعیتی از سرور به مرورگر شما برگشته است؟

فایل HTML دریافتی شما آخرین بار در سرور کی تغییر کرده است؟

چه میزان بایت از محتوا به مرورگر شما برگشت داده شده است؟

با توجه به داده خام در پنجره محتوای بسته، آیا شما سرباری همراه داده نمایش داده شده در پنجره لیست بسته ها مشاهده می کنید؟ نام ببرید.

در پاسخ به سوال 5 شما تعجب خواهید کرد هنگامی که بفهمید فایل دریافتی شما اخرین بار 1 دقیقه قبل از دانلود تغییر کرده است. به این خاطر است که (برای این فایل خاص) سرور gaia . umass. Edu زمان آخرین تغییر این فایل را زمان جاری تنظیم می کند،‌این عمل هر دقیقه یکبار انجام می شود. بنابراین اگرشما یک دقیقه بین دستیابی ها صبر کنید، فایل تازه تغییر داده شده به نظر خواهد آمد، از این رو مرورگر شما یک کپی جدید از فایل را دانلود می کند.

فعل و انفعالات شرطی درخواست و پاسخ HTTP

با توجه به بخش 2.2 از این کتاب،‌دانستیم که اکثر مرورگرها ذخیره شی را انجام می دهند. بنابراین درخواست شرطی را در هنگام بازیابی شی HTTP اجرا میکند. قبل از شروع کار زیر را انجام دهید، مطمئن شوید حافظه مرورگر شما خالی است. (برای انجام این عمل در فایرباکس گزینه زیر را انتخاب کنید Tools> Clear private Data در اینترنت اکسپلور این گونه select Tools - > Internet options > Delete File است؛

این عمل باعث حذف تمام فایل های ذخیره شده در مرور گر شما میشود)

حال مراحل زیر را انجام دهید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره آزمایشگاه وایرشاک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.