یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق و بررسی در مورد بازیافت داده (data Recovery)

اختصاصی از یارا فایل تحقیق و بررسی در مورد بازیافت داده (data Recovery) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 42

 

بازیافت داده (data Recovery) چیست؟

در ساده‌ترین عبارت به data Recovery عملیات بازیافت داده از روی دیسک، دیسک درایور و هر وسیلة ذخیره‌سازی الکترونیکی دیگر (مانند یک آرایه درایو، data base، حافظه فلش و غیره) می‌گویند زمانی که داده دیگر بصورت نرمال قابل دسترس نمی‌باشد.

راههای زیادی برای ذخیره کرده داده وجود دارد: درایوهای سخت، دیسکهای قابل حمل، CDها یا DVDها، مهم نیست که این وسایل ذخیره‌سازی تا چه مقدار قابل اطمینان هستند زیرا عادی است که همة ابزارهای مکانیکی و الکترونیک اطلاعات خود را از دست بدهند. بطور کلی، غلتکهای مختلفی در مورد از بین رفتن و یا غیرقابل دسترس شدن داده وجود دارد به عنوان مثال فایلهایی که بصورت تصادفی حذف ده‌اند یا یک رمز فراموش شده. گاهی اوقات به علت بدشانسی یک ضربه به ابزار ذخیره‌سازی وارد می‌شود و ممکن است بصورت فیزیکی آن را بدون استفاده سازد و عواملی چون آتش‌سوزی، شکستن و دیگر خطرات. وقتی راههای نرمال برای دسترسی به داده از بین می‌رود بازیافت (Data Recovery) راهی است که ما مجدداً داده‌ها را ذخیره و قابل دسترسی سازیم.

‌ Data Recovery هم می تواند از راههای بسیار ساده امکان‌پذیر باشد و هم با راههایی که تعمیرات جامع و کارهای جزیی جهت Data Recovery نیاز دارد همراه باش در هر حال، انواع روشهای Data Recovery از یک سری عملیات عمومی برای بازیافت داده تشکیل شده‌اند.

سنجیدن: رسانه‌ها و فراهم کردن آنها یک هدف اولیه که ایجاد خطر می‌کند و بصورت بالقوه دارای عملیات Recovery می‌باشد.

تخمین زدن چه مقدار عملیات مورد بحث است و چه مقدار داده قابل بازیافت می‌باشد و چه راه‌حلی جهت این کار را لازم خواهد بود و بازیافت داده چه هزینه‌ای دارد.

تعمیر کردن از بین رفتن فیزیکی و الکتریکی که در رسانه‌ برای دسترسی به داده ممانعت ایجاد کند.

بازیافت‚ داده‌ها از طریق عملیات منطقی (نرم‌افزاری) که روی یک سری داده روی دیسک یا درایو پردازش می‌شوند.

تحلیل کردن: داده‌های بازیافت شده سالم و قابل استفاده می‌باشند و سپس آماده کردن یک گزارش از نتیجه عملیات بازیافت (چه داده‌ای بازیافت شده، علت از بین رفتن داده چه بوده و غیره)

بازگشت داده ذخیره شده بر روی رسانة انتخاب شده در کمترین زمان ممکن

خلاصه

مطالب زیر تفاوتهای مهم بین Microsoft Exchange Server و Microsoft Exchange 2000 Server را در مورد نگهداری Dtabase و بازیافت سرور شرح می‌دهد. همچنین فرامین مربوط به بازیافت و مراحل آماده‌سازی آن را قدم به قدم توضیح می‌دهد.

معرفی

خواندگان از متن می‌بایست آشنایی با Back up گیری و مراحل ذخیره‌سازی مجدد در Exchange Server 5.5 داشته باشند و درک درستی از نحوة کار Exchange Server 5.5 در مورد کار با Data base داشته باشند.

Over view

فرم Data baseها و عملکرد بین آنها در Exchange Server 5.5 و Exchange 2000 نقاط مشترک زیادی دارند.

طبق اطلاعات پایه‌ای شما آنچه که در Exchange Server 5.5 در مورد بازیابی و نگهداری داده است مطابق با Exchange 2000 است. Transaction logging، تنظیم شدن Checkpointها و دیگر موارد اساسی Data baseها همانند یکدیگر هستند. Exchange 2000 می‌تواند 20 Database را روی هر سرور پشتیبانی کند این بدان معناست که این بیشتر از اطلاعاتی است که روی track نگهداری می‌شود. این معماری متفاوت تا


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد بازیافت داده (data Recovery)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.