یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پاورپوینت رفتار فردی در جستجوی مدلی کاربردی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت رفتار فردی در جستجوی مدلی کاربردی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

فصل سومرفتار فردی در جستجوی مدلی کاربردی مسائل جنسیتی در سازمان تحقیق در مورد زنان شاغل حاکی از ان است که تفاوت بسیار کمی در مورد جنسیت وجود دارد که دربازده کار زنان و مردان تفاوتی گزارد.
زنان انعطاف پذیری بیشتر و توقع کمتری نسبت به موفقیت دارند. زنان غیبت بیشتری نسبت به مردان دارند.
ویژگیهای جمعیت شناختی متغیرهای مربوط به سابقه افراد می باشد که در شکل گیری شخصیت یک فرد اثر می گذارد و به آن ویژگی بیوگرافیک نیز گفته می شود. برخی از خصوصیات فردی عبارتند از: جنسیت سن نژاد ناتوانایی جسمی و... باید توجه کرد که این ویژگیها را با شرایط کنونی وگذشته فرد از جمله میزان حقوق دریافتی ومحل هایی که شخص قبلا کار کرده است. تفاوتهای جمعیت شناختی و تنوع نیروی کار قوانین محیط کار: بر اساس یک سری قوانین فدرال و ایالتی اعمال تبعیضبر اساس ویژگیهای جمعیت شناختی ممنوع شده است. عملکرد و نگهداری منابع انسانی: اطلاعات مربوطه از منابعی جمع آوری می شود و بر اساس آنها ویژگیهای افراد کارامد و کم بازده شناسایی شده . کلیشه سازی: وقتی که یک شخصی به گروهی نسبت داده شود و ویژگیهای او به خصوصیات ان گروه تسبت داده شود. مانند کسی که 60 سال سن دارد و او را به گروه پیرمردها نسبت می دهند و می گوبند که افراد مسن کارایی ندارند.
توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی به دلایل زیر مورد توجه است: نیروی کار گوناگون واژه کوره : کسانی که به گروه های مختلف وابسته اند و به سازمان می پیوندند، می کوشند تا خود را همگون و همسان دیگرا کنند ولی کارکنان هنگام کار به ارزشهای فرهنگی خود توجه نمی کنند. در حال حاضر سازمانها به جای استفاده از واژه کوره سعی دارند تا به نیتزها و شیوه زندگی و خواسته های افراد توجه بیشتری کنند و متوجه تفاوتهای فرهنگی آنها باشند.
سن : تحقیقاتی که در تمامی سطوح شرکتهای کوچک انجام شده است ، نشان داده است که افرادی که از نظر جسمی ناتوان هستند شغل و کار خود را به همان کیفیت افراد سالم انجام می دهند. همچنین این تحقیق نشان داده است که هزینه تطبیق کارکنان ناتوان با کار زیاد نیست و مانعی برای استخدامشان به شمار نمی آید. ناتوانی جسمی: نژاد / قومیت سایر ویژگیهای جمعیت شناختی وضعیت تاهل تعداد فرزندان تجربه مدل اساسی رفتار و عملکرد فردی (MARS) چهار عامل مدل مارس خود تحت تاثیر متغیرهای فردی است.
عوامل شخصیت و ارزشها با ثبات ترین خصیصه ها هستند.
عواطف ، طرز تلقی و استرسها سیال تر هستند.
و ادراکات و یادگیری معمولا مابین هستند.
عوامل موثر بر شکل گیری رفتار فردی در مدل MARS انگیزش کارکنان: بیانگر نیروهای درونی فرد است که جهت شدت و مداومت رفتار اداری وی را تحت تاثیر قرار می دهد. توانایی: ادراک نقش: عوامل موقعیتی: .

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت رفتار فردی در جستجوی مدلی کاربردی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.