یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر در مدیریت تحول و تاثیر آن بر روی اثربخشی کارکنان بانک سپه(همراه با نمودار وجداول )

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر در مدیریت تحول و تاثیر آن بر روی اثربخشی کارکنان بانک سپه(همراه با نمودار وجداول ) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر در مدیریت تحول و تاثیر آن بر روی اثربخشی کارکنان بانک سپه(همراه با نمودار وجداول )


دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر در مدیریت تحول و تاثیر آن بر روی اثربخشی کارکنان بانک سپه(همراه با نمودار وجداول )

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:40

فهرست مطالب:

هدفهای پژوهش: ۵

سؤالهای پژوهش: ۵

فرضیههای تحقیق: ۵

روش تحقیق.. ۶

جامعه آماری و نمونه آماری.. ۶

قلمرو تحقیق.. ۶

محدودیتهای تحقیق: ۷

انتخاب نمونه: ۷

آزمون همبستگی رتبه ای اسپیرمن.. ۷

ب)قابلیت اعتماد( پایائی): ۸

ابزار اندازه گیری و بررسی اعتبار آن.. ۹

تعریف واژهها و اصطلاحات  تخصصی طرح. ۱۰

عوامل تحول زا: ۱۱

تحول از دیدگاه علم مدیریت: ۱۲

عوامل موثر بر شاخصهای اثربخشی.. ۱۳

تجزیه و تحلیل داده های توصیفی پاسخ‌گویان.. ۱۴

نمودار۲-۱ : وضعیت سنی کارکنان بانک سپه سرپرستی منطقه ۲٫ ۱۵

۲-تفکیک پاسخ‌گویان بر اساس جنسیت… ۱۵

جدول شماره (۱-۲) توزیع فراوانی جنسیت  کارکنان بانک سپه منطقه ۲ شهر تهران.. ۱۵

نمودارشماره(۲-۲) جنسیت  کارکنان بانک سپه منطقه ۲ شهر تهران.. ۱۵

۳-تفکیک پاسخ‌گویان بر اساس وضعیت تاهل.. ۱۶

جدول شماره (۱-۳) توزیع فراوانی وضعیت تاهل کارکنان بانک سپه  منطقه ۲ شهر تهران.. ۱۶

۴-  تفکیک پاسخ‌گویان بر اساس میزان تحصیلات.. ۱۷

جدول شماره( ۱-۴) توزیع فراوانی میزان تحصیلات  کارکنان بانک سپه  منطقه  ۲شهر تهران.. ۱۷

وضعیت   تحصیلی  کارکنان بانک سپه منطقه ۲ شهر تهران ۴-              نمودار شماره۲٫ ۱۸

۵-  تفکیک پاسخ‌گویان بر اساس عنوان شغل.. ۱۸

نمودارشماره۱-۵)عنوان شغلی  پاسخ دهندگان.. ۲۰

۶- تفکیک پاسخ گویان بر اساس نوع استخدام. ۲۱

جدول شماره۱-۶) توزیع فراوانی نوع استخدامی کارکنان.. ۲۱

نمودارشماره(۲-۶:)نوع استخدامی کارکنان بانک سپه منطقه ۲ شهر تهران.. ۲۱

آزمونهای آماری.. ۲۲

نتایج آزمون همبستگی.. ۲۲

جدول شماره (۱-۱ )همبستگی بین ابعاد اثربخشی و عوامل موثر در مدیریت تحول.. ۲۲

۲- نتایج آزمون رگرسیون.. ۲۳

۱-۲ نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل فرهنگ و تعهد سازمانی.. ۲۳

۲-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل رسالت / استراتژی و تعهد سازمانی.. ۲۳

نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  قوانین ومقررات و تعهد سازمانی.. ۲۴

۴-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  رهبری  و تعهد سازمانی.. ۲۴

۵-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  محیط خارجی و تعهد سازمانی.. ۲۵

۶-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  عملکرد فردی و تعهد سازمانی.. ۲۵

۷-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  عملکرد سازمانی  و تعهد سازمانی.. ۲۶

۸-۲نتایج آزمون رگرسیون عامل  فرهنگ و مقاومت منفی.. ۲۷

۹-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل رسالت/ استراتژی  و مقاومت منفی.. ۲۷

۱۰-۲نتایج آزمون رگرسیون عامل  قوانین و مقررات و مقاومت منفی.. ۲۸

۱۱-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  رهبری  و مقاومت منفی.. ۲۸

۱۲-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  محیط خارجی  و مقاومت منفی.. ۲۹

۱۳-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  عملکرد فردی و مقاومت منفی.. ۲۹

۱۴-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل عملکرد سازمانی و مقاومت منفی.. ۳۰

۱۵-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل  فرهنگ و انگیزش کاری.. ۳۱

۱۶-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل رسالت / استراتژی و انگیزش کاری.. ۳۱

۱۷-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل قوانین و مقررات  و انگیزش کاری.. ۳۲

۱۸-۴نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل رهبری و انگیزش کاری.. ۳۲

۱۹-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل محیط خارجی و انگیزش کاری.. ۳۳

۲۰-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل عملکرد فردی و انگیزش کاری.. ۳۳

۲۱-۲نتایج آزمون رگرسیون بر روی عامل عملکردسازمانی و انگیزش کاری.. ۳۴

۳-آزمون تحلیل واریانس فریدمن.. ۳۵

۱-۳ اولویت بندی عوامل موثر در مدیریت تحول.. ۳۵

۲-۳ اولویت بندی ابعاد اثربخشی.. ۳۶

جدول  رتبه بندی فریدمن ابعاد اثربخشی : ۳۶

الف- یافته های پژوهش با توجه به فرضیات تحقیق (آزمون همبستگی) ۳۷

۱- فرضیه اول: بررسی همبستگی بین عامل فرهنگ و اثربخشی.. ۳۷

۲- فرضیه دوم:بررسی همبستگی بین عامل رسالت و استراتژی و اثربخشی.. ۳۷

۳- فرضیه سوم:بررسی همبستگی بین عامل قوانین و مقررات و اثربخشی.. ۳۷

۴-فرضیه چهارم: بررسی همبستگی بین عامل رهبری و اثربخشی.. ۳۷

۵- فرضیه پنجم:بررسی همبستگی بین عامل محیط خارجی و اثربخشی.. ۳۸

۶- فرضیه ششم: بررسی همبستگی بین عامل عملکرد فردی و اثربخشی.. ۳۸

۷- فرضیه هفتم: بررسی همبستگی بین عملکرد سازمانی و اثربخشی.. ۳۸

پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق: ۴۰

پیشنهادهای کلی: ۴۱

پیشنهادات برای تحقیقات آتی: ۴۳

 

چکیده:

هدفهای پژوهش:  
1-    تعیین میزان ارتباط فرهنگ سازمانی و اثربخشی کارکنان
2-    تعیین میزان ارتباط رسالت سازمان و اثربخشی کارکنان
3-    تعیین میزان ارتباط استراتژی سازمان و اثربخشی کارکنان
4-    تعیین میزان ارتباط قوانین و مقررات و اثربخشی کارکنان
5-    تعیین میزان ارتباط محیط خارجی و اثر بخشی کارکنان
6-    تعیین میزان ارتباط رهبری و اثربخشی کارکنان
7-    تعیین میزان ارتباط عوامل و عملکرد فردی با اثربخشی کارکنان
8-    تعیین میزان عوامل و عملکرد سازمانی با اثربخشی کارکنان
سؤالهای پژوهش:
1-    آیا فرهنگ سازمان بر روی اثربخشی کارکنان تاثیر دارد؟
2-    آیا رسالت سازمان بر روی اثربخشی کارکنان تاثیر دارد؟
3-    آیا استراتژی سازمان بر روی اثربخشی کارکنان تاثیر دارد؟
4-    آیا قوانین و مقررات موجب اثربخشی کارکنان می-شود؟
5-    آیا محیط خارجی بر روی اثربخشی کارکنان موثر می-باشد؟
6-    آیا رهبری بر روی اثربخشی کارکنان تاثیر دارد؟
7-    آیا عوامل فردی بر روی اثربخشی کارکنان تاثیر دارد؟
8-    آیا عوامل سازمانی با اثربخشی رابطه دارد؟
فرضیه¬های تحقیق:
1-    فرهنگ سازمانی با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.
2-    رسالت و استراتژی سازمان با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.
3-    قوانین و مقررات سازمان با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.
4-    رهبری با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.
5-    عملکرد فردی با اثربخشی کارکنان رابطه دراد.
6-    عملکرد سازمانی با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.
7-    محیط خارجی با اثربخشی کارکنان رابطه دارد.

روش تحقیق
تحقیق حاضر یک تحقیق توصیفی است که از حهت روابط بین متغیرها از نوع همبستگی، از نظر مطالعات محیطی از نوع پیمایشی  و با توجه به مبانی نظری و علمی از نوع مطالعات کاربردی است.روشهای جامعه آماری اطلاعات در این تحقیق روش کتابخانه ای و پرسشنامه می باشد که در اینجا به بررسی و ارزیابی ارتباط عوامل موثر بر مدیریت تحول با اثربخشی کارکنان بانک سپه (سرپرستی منطقه 2 تهران) می پردازد.
متغییر ملاک(مستقل): در این تحقیق عبارتست از مدیریت تحول و عوامل موثر در آن شامل ( فرهنگ، رسالت ، استراتژی، محیط خارجی، رهبری؛ عوامل و عملکرد فردی، عوامل و عملکرد سازمانی، قوانین و مقررات).
متغییر پیش بین( وابسته):عبارتست از اثربخشی کارکنان که از سه بعد تعهد سازمانی، انگیزش کاری و کاهش مقاومت منفی در مقابل تغییرات سازمان ، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
جامعه آماری و نمونه آماری
در اینجا قلمرو تحقیق: کارکنان  بانک سپه سرپرستی منطقه 2  تهران شامل 715 نفر می¬باشند، از میان این جامعه آماری تعداد 110 نفر از آنها به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده اند.
قلمرو تحقیق
به منظور تشخیص درست و بهتر مساله، کاربردی تر ساختن آن و رسیدن  به راه حلهای دقیقتر، قطعی تر و سازنده تر کردن آن، مشخص کردن قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی پژوهش ضروری و لازم است؛
1-    قلمرو موضوعی تحقیق: از لحاظ موضوعی، تحقیق حاضر در حیطه منابع انسانی و رفتار سازمانی، تحول سازمانی و تاثیر آن بر روی اثربخشی کارکنان می باشد.
2-    قلمرو مکانی تحقیق: قلمرو مکانی تحقیق بانک سپه سرپرستی منطقه 2 واقع در شهر تهران می باشد.
3-    قلمرو زمانی تحقیق: دوره زمانی تحقیق حاضر از بهمن ماه سال 83 آغاز و در شهریور ماه 84 به اتمام رسیده است.




محدودیتهای تحقیق:
1-    عدم اعتقاد برخی مدیران و کارکنان به امر تحقیق و پژوهش و اهمیت ندادن آنها به نتایج و یافته های تحقیقات .
2-    فقر اطلاعات و آمار کافی و خصوصا دقیق و بارز از سازمان که ریشه در ساختار سنتی آن دارد.
3-    عدم درک کامل کارکنان از مفاهیم مدیریت تحول و نبود ذهنیتی از مفهوم آن در وجود کارکنان که ضرورت نیاز سنجی آموزشی در مورد کارکنان سازمان  را گوشزد میکند.
4-    اثرپذیری مراحل توزیع و گردآوری پرسشنامه های تحقیق از بوروکراسی بیمار گونه و ناکارآمد حاکم بر نظام اداری علیرغم شاغل بودن محقق در سازمان مزبور.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.