یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پروژه طراحی وب سایت فروش کتاب (همراه با تصاویر)

اختصاصی از یارا فایل دانلود پروژه طراحی وب سایت فروش کتاب (همراه با تصاویر) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه طراحی وب سایت فروش کتاب (همراه با تصاویر)


دانلود پروژه طراحی وب سایت فروش کتاب (همراه با تصاویر)

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:55

چکیده :
سیستمی که به توضیح آن می پردازیم طراحی وب سایت فروش کتاب می باشد .  این سیستم تحت vbطراحی شده  و در آن از زبانهای VB ، Access  استفاده کرده ایم .
در وب سایت فروش کتاب بازدیدکنندگان می توانند کتاب مورد نظر خود را با استفاده از سیستم جستجو یا جستجوی پیشرفته و یا از منوی موجود در صفحه اصلی انتخاب نموده و جهت خرید کتاب پس از عضویت در سایت و تعیین نحوه ارسال کتاب و پرداخت وجه ، مراحل خرید را تکمیل نمایند .
همچنین در این وب سایت این امکان برای کاربران عضو سایت فراهم است که کتاب یا کتابهای فروشی خود را به مدیر سایت معرفی کنند و مدیریت پس از بررسی کتاب معرفی شده نتیجه بررسی را به کاربر اعلام نماید و در صورت تایید کتاب آن را جهت فروش در بانک کتابهای موجود در سایت قرار دهد .
در این سایت ما دو سطح دسترسی برای مدیران تعریف کرده ایم که سطح یک شامل کلیه دسترسی هایی است که در صفحه Admin  تعریف شده و مدیرانی که سطح دسترسی آنها دو می باشد قادر به انجام یکسری از عملیات نمی باشند



مقدمه:

سرویس ویژه تبلیغاتی در رایانه

با سفارش هر یک از پلنهای تبلیغاتی رایانه امکان عرضه کالاهای تبلیغ دهندگان بدون هزینه

اضافه فراهم گردیده است.ارائه گزارشات آماری از شاخص های کالاها و برندها در رایانه بر

مبنای بازدید مخاطبین بصورت رایگان برای تبلیغ دهندگان  میباشد.

برای استفاده از امکانات فروشگاه رایانه حتما بایستی در سیستم فروشگاه عضو شویدودر لینک

عضویت در سایت کلیک نمایید. بعد از سپری شدن مراحل عضویت و تایید عضویت شما در

فروشگاه می توانید از امکانات موجود در آن بهرمند شوید. با ورود به سیستم , با استفاده از

منوی محصولات فروشگاه می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از ورود به دسته بندی مربوط به آن کالا لیست کامل محصولات به همراه عکس به نمایش

درآمده است. برای مشاهده جزییات و اضافه کردن کالا به سبد خرید, بر روی عکس و یا بر

روی لینک مربوطه ( قرار گرفته در زیر عکس کالا ) کلیک  نمایید.اکنون مشخصات و جزییات

کالا به نمایش در آمده است , هم چینین شما می توانید تعداد مورد نیاز از کالای مد نظرتان را

مشخص نمایید و سپس دکمه "اضافه شود به سبد" را کلیک نمایید.

اکنون شما , سبد خرید به همراه جزییات و قیمت کالا را مشاهده می نمایید ( در صورتی درتعداد

کالاهای انتخابی مشکلی وجود داشته باشد , در این مرحله نیز می توانید تغییرات مد نظر خود را

اعمال نمایید).هم اکنون وارد مرحله پایانی یعنی مرحله پرداخت شده اید.







بررسی فروشگاههای اینترنتی

فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند کالاها و محصولات خود

از این طریق عرضه نمایند و خریداران می توانند محصولات آنها را از جمله نرم افزار,کتاب

،قطعات و به طور کلی کالای مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل خریداری نماید.
    
فوایدفروشگاه اینترنتی

1- ورود به عرصه نوین تجارت و تجارت الکترونیک از ساده ترین ، سریع ترین و ارزان ترین راه

2- ارائه محصولات بدون محدودیت مکانی و زمانی
 
3- ابزار تبلیغاتی مناسب و نوین در جهت جذب مشتری بیشتر

4- اولین قدم در زمینه مشتری مداری با استفاده از تکنولوژی نوین

5- تحت پوشش قرار دادن انبوه مخاطبان جوان از طریق آخرین فنآوری

6- ایجاد کانال درآمد زایی جدید ویژه فروشندگان
 
7- ارائه محصولات به شیوه نوین و ارائه بسیاری از محصولات جانبی به صورت مجازی

8- اعمال شیوه های جدید بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت
 
9- امکان برقراری ارتباط مستقیم با کلیه خریداران از طریق اینترنت

10- برخورداری از یک فروشگاه الکترونیکی مجازی ، پویا  و هوشمند

11- زمینه سازی مفاهیم شهر الکترونیکی و دنیای مجازی

12- امکان فروش کالا بر روی اینترنت بدون نگرانی چگونگی دریافت وجوه روز.





مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

حل مشکل حمل و نقل
 
در حال حاضر (VTE) در حال مذاکره با شرکت پست، پیک بادپا، پست 19 و چندین شرکت فعال

حمل و نقل خصوصی، در خصوص واگذاری حمل کالا به آنان می باشد. به این ترتیب بزودی این

امکان فراهم خواهد شد تا شرکت حمل طرف قرارداد با (VTE)، کالا را از محل فروشگاه سنتی و

یا انبار گرفته و به مشتری تحویل نماید.
 
بیمه
بر اساس مذاکرات در حال انجام با چند شرکت بیمه، کلیه کالاهای به فروش رفته از  فروشگاه

اینترنتی، مشمول بیمه خواهند بود تا هیچگونه خسارتی متوجه فروشنده و خریدار نگردد.

بررسی فروشگاه های الکترونیکی در ایران

در حال حاضر تعدا دقابل توجهی از شرکت ها نسبت به ایجاد فروشگاه های الکترونیکی برای

 محصولات و خدمات خود زده اند که متاسفانه اکثرآن ها به عنوان یک فروش تبلیغاتی بر روی

وب عمل می کند.
















بررسی نحوه عملکردخریدوفروش

 

واریز وجه به حساب بانکی :

در این روش شماره حساب بانکی مربوط فروشگاه در سایت نوشنه می شود و مشتری پس از

واریز وجه به این حساب بانکی ،از طریق سایت یا تلفن و یا با فکس ویا ارسال ان از طریق

پست به شرکت اعلام می کند .

تا کالا در اولین فرصت برایش ارسال شود.پرداخت از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM)

مشتری می تواند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه ی بانک و بدون وارد شدن به ان از طریق

دستگاه های خود پرداز اقدام به واریز وجه به حساب شرکت کند.

البته مشتری باید رسید مربوطه (که از ATM دریافت می کند ) برای تایید به یکی از صور فوق

به شرکت فوق بفرستد.







 

دریافت وجه هنگام تحویل کالا :

در این روش هنگام تحویل کالا به مشتری وجه ان به مامور پست پرداخت می شود در حال

حاضر فقط سایت پرداخت و فروشگاه های متصل به ان (مانند گز چیداک)از این مزیت

برخوردارند.

 


پرداخت از طریق بانک هایی با پشتیبانی Online

در صورتی که مشتری حسابی در یکی از بانک هایی که خدمات انتقال وجه به



را پشتیبانی می کند (بانک های سامان ،پارسیان و توسعه ی صادرات) داشته باشد می تواند وجه

مورد نظررا طریق اینترنت و با ورود رمز مربوطه به صورت Online بپردازد.

البته امید است با گسترش بانکداری الکترونیکی در اینده ی نزدیک در کشور تمام بانک هایی که

از خرید Online پشتیبانی می کنند به یکدیگر متصل شوند و در صورت تفاوت در نوع بانکی

که مشتری وفروشنده در ان دارای حساب هستند بتوان وجوه را منتقل کرد.

تعهدات فروشندگان تحت عنوان سرویس گیرنده در قبال سیستم  وخریداران محترم به شرح زیر است:

1- سرویس گیرنده متعهد می شود حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش از طرف خریدار

نسبت به تعیین تکلیف سفارش اقدام نماید.
 
2- سرویس گیرنده متعهد می شود محصولاتی را در این سیستم عرضه نماید

 که قابل حمل توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بوده و از جمله ممنوعات پستی و یا

محصولاتی که از لحاظ قوانین و مقررات جاری و شرع مقدس، خرید و فروش آن ممنوع باشد

ارائه نکند و در صورت عدم رعایت سرویس گیرنده به هر نحو و تحت هر شرایطی کلیه   

مسئولیتهای حقوقی، جزایی و کیفری آن بر عهده سرویس گیرنده خواهد بود.
 
3- سرویس گیرنده متعهد میگردد محصولاتی را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کند که بتواند

نسبت به آماده سازی آنها اقدام نماید و در صورت عدم توانائی سرویس گیرنده نسبت به تهیه

محصولات سفارش داده شده کلیه مسئولیتهای آن به عهده سرویس گیرنده خواهد بود.
 
4- قیمتهای ارائه شده توسط سرویس گیرنده در سایت پرداخت به عنوان قیمتهای قطع محصولات

لحاظ شده و مسئولیت هر گونه اشتباه در ارائه قیمتها به مشتری بر روی سایت کاملاً بر عهده

سرویس گیرنده خواهد بود.


 
5- در مواقعی که کالا به هر دلیل از سوی مشتری به سرویس گیرنده مرجوع می گردد هزینه

حمل و نقل مجدد کالا علاوه بر هزینه ارسال اولیه از سرویس گیرنده اخذ خواهد شد.
 
6- سرویس گیرنده متعهد می شود محصولات خود را پس از خریداری توسط مشتری به همان

کیفیت و کمیت ارائه شده بر روی اینترنت برای مشتری ارسال نماید و هر گونه کمی و کاستی

در این زمینه از طرف سرویس گیرنده شامل جریمه ای معادل هزینه یک ارسال بدون نقص هما

سفارش خواهد بود که از طرف سرویس گیرنده به سیستم پرداخت می شود و در صورت تکرار

بیش از سه بار سرویس دهی به کلی متوقف شده و کرایه سرویس تا مدت اتمام قرارداد به عنوان

خسارت منظور می گیرد.
 
7- سرویس گیرنده متعهد می شود وزن محصولات را با احتساب بسته بندی آن بصورت دقیق در

سیستم وارد کند و در صورت مشاهده سفارشات با وزن بیشتر از وزن اظهار شده در سیستم  

بر اخذ ما بقی هزینه ارسال از سرویس گیرنده جریمه ای معادل هزینه یک ارسال بدون نقص

همان سفارش از سرویس گیرنده اخذ خواهد شد.
 
8- مسئولیت کلیه اطلاعات موجود در سیستم اینترنتی قابل دسترسی سرویس گیرنده بر عهده وی

می باشد.
 
9- سرویس گیرنده متعهد می شود کالاها و اجناسی را که برای فروش عرضه می کند قانونی بوده

و اجازه فروش آنها را داشته باشد و کلیه مسئولیت ها و خسارات ناشی از عدم رعایت این موارد

بطور کلی بر عهده سرویس گیرنده خواهد بود.
 
10- سرویس گیرنده مسئول نحوه کارکرد ، مرغوبیت و کیفیت و گارانتی و طول عمر

محصولاتی که عرضه می کند مطابق با اطلاعات ارائه شده بر روی سایت می باشد.

 
11- سیستم پرداخت حق دارد در هر زمان که مشخص شده عملکرد سرویس گیرنده موجب

 اختلال در سیستم و ایجاد بی نظمی و یا سلب اطمینان خریداران و مشتریان از سرویس می شود

، قرارداد را یکجا فسخ نماید. بدیهی است کلیه حسابهای فیمابین تا آن زمان تسویه خواهد گشت.
 
12- سرویس گیرنده متعهد به همکاری کامل با سیستم پرداخت و شرکتهای خدمات حمل و نقل

معرفی شده از طرف سیستم در جهت ارائه هر چه بهتر سرویس می باشد.
 
13- سرویس گیرنده متعهد به بسته بندی مناسب کالای ارسالی می باشد و مسئولیت خسارت

وارده در صورت عدم بسته بندی مناسب و استاندارد بر عهده سرویس گیرنده می باشد.

سیستم های پیشنهادگر در فروشگاه های اینترنتی

حتما تا کنون برایتان پیش آمده که به توصیه دوستان یا آشنایان کتابی را بخرید یا به یک موسیقی

گوش دهید. این شیوه تبلیغ زبانی باعث تجدید چاپ کتاب ها ، پرفروش شدن آلبوم های موسیقی و

خلاصه موفقیت محصولات بسیاری شده است.دلیل اصلی این تاثیر در اعتماد و شناختی است که

گیرنده پیام به فرستنده آن دارد.اعتمادی بسیار قوی تر از آنچه نسبت به رادیو ، تلویزیون ،

نشریات و سایر رسانه ها وجود دارداز طرف دیگر خیلی ها بدون راهنمایی و مشورت با

فروشنده نمی توانند خرید کنند.آنها باید حتما قیمت ها و کالاها را مقایسه کنند ، پیشنهاد فروشنده

را بشنوند و با همراهشان هم مشورت کنند

تا بتوانند برای خرید تصمیم بگیرند.کاملا روشن است که فروشگاه های الکترونیک بطور بالقوه

چنین قابلیتی را ندارند.هر چه این فروشگاه ها بزرگتر هم باشند وضعیت برای خریدار مبهم تر و

انتخاب از میان چندین و چند کالا مشکل تر می شو و باید برای آن چاره ای اندیشیده شود بیایید

ببینیم یک فروشنده چگونه به خریدار در فرآیند خرید کمک می کند؛ احتمالا فروشنده از شما در

مورد کالایی که میخواهید ، مشخصات آن ، قیمت مطلوب و سایر اولویت هایتان سوال


کند.اگر بار اولی نباشد که به فروشگاه می روید احتمالا با خصوصیات اخلاقی و سلایق شما نیز

تا حدودی آشنایی دارد.علاوه بر این فروشنده نسبت به موجودی فروشگاه اطلاعات نسبتا کاملی

در اختیار دارد.یک فروشنده ی ماهر با تلفیق این اطلاعات است که می تواند راهنمای خریدار

باشد.فکر می کنم کار تا حدودی ساده شد.ما در یک فروشگاه الکترونیک تقریبا تمام این

اطلاعات را در اختیار داریم یا می توانیم بدست آوریم.تنها کاری که لازم است انجام دهیم ساخت

یک فروشنده مجازی است تا فرآیند فروشی را که در بالا ذکر شد بطور خودکار برای مشتری

انجام دهد.و این همان چیزی است که به ان سیستم های پیشنهادگر در تجارت الکترونیک می

گوییم.همانطور که تا کنون فهمیده اید طراحی و پیاده سازی چنین سیستمی شامل دو گام به ظاهر

مستقل (ولی کاملا مرتبط) است.گام نخست ، که سیستم در آن باید به جمع آوری داده های

کاربران بپردازد و گام دوم که با تجزیه و تحلیل داده های گام نخست فهرستی از محصولات

مرتبط با نیاز های کاربر تهیه و به وی ارائه می شود.در ادامه این مقاله بطور خلاصه در باره

هر یک از این دو مرحله صحبت خواهیم کرد.
 
گام نخست ؛ جمع آوری داده های کاربران

اطلاعاتی که سیستم از کاربران بدست می آورد هم از لحاظ نوع و هم از لحاظ نحوه بدست آمدن

متفاوتند.گیل و گارسیا(١) در تحقیق خود این اطلاعات را به سه گونه زیر تقسیم بندی کرده اند:

الف)داده های صریح:داده هایی که مستقیما بوسیله کاربر برای سیستم تعریف می شود مثل داده

های مربوط به نام ، شغل ، آدرس و ... خریدار

ب)داده های ضمنی:داده هایی که از تعامل کاربر با سایت بدست می آیند مثل سابقه گشت . گذار

و خرید های قبلی کاربر

ج)داده های مرکب:داده هایی که با استفاده از تکنیک های مفهومی و از ترکیب داده های صریح

و ضمنی بدست می آیند.

در جدول زیر آمده است.

نوع داده    نحوه بدست آوردن داده ها    محصولات
داده های صریح    داده های شخصی    نام
جنس
سن
شغل
درآمد
آدرس
    پرس و جو های شخصی    سطح تخصص کاربر
حوزه های مورد علاقه کاربر
علائق مرتبط
داده های ضمنی    جنبه های ناوبری    تعداد بازدید ها
میزان زمان صرف شده در هر بازدید/صفحه
ترتیب URL های بازدید شده
فرآیند جستجو
    خرید ها    تعداد اقلام خریداری شده
میزان پول خرج شده
تاریخ خرید
ترجیحات مربوط به خدمات خاص
جنس
داده های مرکب    
تکنیک های مفهومی در ترکیب داده های صریح و ضمنی
 
     اعتماد میان کاربران
خرید های مشابه مرتبط به محتوا
        میزان حساسیت به قیمت
        میزان تخصص در حوزه خدمات
        خرید های محتمل و ...


    



گام دوم : تولید پیشنهاد با استفاده از داده های موجود

رویکرد های متفاوتی در تجزیه و تحلیل داده ها و تولیدپیشنهاد مناسب وجود دارد که در زیر

بطور خلاصه به آنها اشاره می کنم.

الف)سیستم های غربال همیارانه :

این الگوریتم بر پایه این فرض اساسی استوار است:کسانی که در کذشته با هم توافق داشته اند به

احتمال زیاد در آینده نیز توافق خواهند داشت.عملکرد این سیستم بدین گونه است که با تجزیه و

تحلیل آماری اطلاعات یا استخراج داده های کاربر ، خرید های گذشته وی و سایر اطلاعات یک

محدوده ی همسایگی از افراد با سلائق و علائق مشترک ایجاد می کند.سپس با یافتن نزدیکترین

همسایه ها برای هر کاربر به پیشنهاد انتخاب های این همسایگان به کاربر می پردازد.
 
ب)سیستم های غربال مبتنی بر محتوا :

اگر سیستم های غربال همیارانه بر پایه ارتباط میانکاربران و علائقشان پیاده سازی می شد ،

سیستم های غربال بر پایه محتوا با تبیین رابطه میان کالا ها و اقلام موجود در فروشگاه پیاده

سازی می شوند.به عبارت دیگر  این سیستم ها اطلاعات پیشنهادی به کاربر را از طریق

کالاهایی که وی قبلا خریده است بدست می آورند.این سیستم ها با استفاده از تکنیک های

گوناگون هوش مصنوعی از قبیل شبکه های عصبی ، درخت های تصمیم گیری و ... به یک

دسته بندی میان اقلام محبوب و غیر محبوب کاربران دست می یابند.بعضی از این سیستم ها

علاوه بر این از ارتباط میان اقلام با هم برای کشف قوانین مربوط به وابستگی کالا ها و پیاده

سازی اقلام "هم خرید" (٢) استفاده می کنند.



 
ج)سیستم های مبتنی بر شناخت :

این سیستم ها را می توان بصورت ترکیبی از دو سیستم فوق تعریف کرد.به بیان دیگر چنین

سیستم هایی شناختشان از کاربران را از طریق پیوند با اطلاعات موجود در مورد کالا ها تکمیل

می کنند.


معرفی نمونه ها ی موفقeshopping

eBay
چند سال پیش یک مهندس نرم افزارفرانسوی ایرانی تبار که ساکن کالیفرنیای امریکا بود در حالی

که تنها20 سال داشت در خلال یک تعطیلات اخر هفته برنامه ی اولیه ی یک سیستم را نوشت که

بعد ها به حراجی ebay تبدیل گردید .

روز افتاحیه آن سایت در چهارم سپتامبر 1995 چندان موفقیت آمیز نبود . در حقیقت این سایت در

 24 ساعت اول حیاتش هیچ بازدید کننده ای را جذب نکرد اما ظرف یک هفته دهها قطعه در آن

عرضه شد اولین جنس فروخته شده در این سایت قطب نمای لنزی شکسته ی پیر امیدیان بود که با

وجود این که اساسا بی ارزش بود ولی چندین دلار فروخته شد . تا آخر سال 1995چندین هزار

حراج برگزار شد و بیش از صدها پیشنهاد قیمت از راه رسید .

این سایت در فوریه 1996 برای اولین بار از کاربران  درصدی از حراج ها را مطالبه کرد و به

کسب وکاری واقعی تبدیل شدو هم چنین یک سیتم بازخورد ارایه شدتا خریدارنوفروشندگان بتوانند

به یکدیگر رتبه دهند.

در ژوئن 1996 در آمد ماهیانه ی این سایت به 10000 دلار رسید و باعث شد تا آقای امیدیان

کارش را ول کند و وقتش را صرف این پروژه کند.

در سال 1998 این شرکت با یک میلیون کاربر ثبت شده سهامی عام شد در سال 1999 ebay



در انگلیس و آلمان سایت محلی دایر کرد .

در سال 2001 این شرکت از آمازون به عنوان پربیننده ترین سایت تجارت الکترونیک پیشی

گرفت . ویک سال بعد سرویس paypal که مخصوص پرداخت پول از طریق اینترنت است را

خرید . اکنون ebay در 31 کشور دنیا 157 کارمند دارد وانتظار می رود امسال سود سالیانه ی

آن به یک میلیون دلار برسد
.
Amazon

جیف بیزاس ،فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک وعلوم رایانه از دانشگاه پرینستون،در سال

 1994 با تیزهوشی وزیرکی پایه های یک طرح تجاری را بنا نهاد.کودک نوپای آن

زمان(Amazon) به حکمران بی چون وچرای عرصه ی تجارت الکترونیک در جهان امروز

تبدیل شد.

بیزاس هم زمان با پیر امیدیار ،بنیان گذار سایت Ebay،به این نتیجه رسید که آینده از آن فروش

کالاها در دنیای مجازی اینترنت است وشروع به سبک وسنگین کردن احتمالات با کمک همسرش

کرد که از میان مشاغل مختلف کدام یک از آنها برای فعالیت در اینترنت مناسبترند ودر نهایت

فروش کتاب را در عرصه ی تجارت الکترونیک پر سود یافت .

آمازون با بالا گرفتن کارش استانداردی را برای تمام عنوان های قابل فروش خود انتخاب کرده که

به نام شماره ی استاندارد شناسایی آمازون) ASIN) شناخته می شود که شبیه نقش ISBN است.

از اکتبر 2003 آمازون که رسما کتاب های 130 ناشر را در سایتش عرضه می کند این امکان را

برای کاربرانش فراهم کرده که کلیه ی واژه هایی که در تمام متن 120 هزار کتاب موجود در

سایت را جستجو کند (

برابر 35 میلیون صفحه ).این امکان به کاربران اجازه می دهد در متن های کپی رایت دار جستجو

کنند که امکان آن ها در هیچ جای دیگر فراهم نمی شود البته برای جلوگیری از نقض حقوق مولفان
 

امکان نگهداری و چاپ صفحات نمایش داده شده در کتاب سلب شده است.

البته در حال حاضر آمازون از یک سایت ساده ی فروش کتاب فرا تر رفته و به فروش انواع دیگر

کالای مکتوب ،کادوهای موسیقیایی ،شامل کاست وcd،محصولات ویدیویی نظیر VHS گرفته تا

 DVD ،نرم افزارهای مختلف کامپیوتری ،وسایل آشپزخانه ،وسایل باغبانی ،اسباب بازی و... .

 پرداخته است .

موفقیت بیزاس مجله ی Time را راضی کرد او را در سال 1999 به عنوان مرد سال انتخاب کند

Froogle

فروگل به عنوان جستجو گر فروشگاه های الکترونیکی عمل می کند بدین صورت که نوع کالا

ومشخصات آن را دریافت می کند و کاربر را به فروشگاه های مربوطه راهنمایی می کند . برای

خرید کالا هم شرکت گوگل در حال تدوین سرویس پرداخت Google Wallet می باشد . البته

سرویس فروگل در حال حاضر فقط در ایالات متحده به کار می رود و در حال حاضر نسخه ی

بتای آن در دسترس قرار دارد که مطمئنا در آینده ی نز دیک شاهد پیشرفت آن خواهیم بود.

Pardakht.com

سایت پرداخت، متعلق به شرکت رهنما ،اولین وتنها سرویس پرداختجامع ،برای پرداخت

الکترونیکی را طراحی کرده است. این شرکت با امضای قرار دادی با شرکت پست امکان خرید

وحمل ونقل کالا از طریق پست را فراهم کرده است. بدین ترتیب که فروشگاه های الکترونکی با

اتصال به آن می توانند از خدمات پستی بهره مند گردند .روش کار به این ترتیب است که که یک

فروشگاه الکترونیکی( نظیر Mahsool.com برای خرید (CD پس از نمایش کالا برای مشتری

اورا به قسمت خرید کالا می برد وپس از کسب در خواست خرید ودرخواست خرید وتایید مشتری

،این درخواست را به سایت پرداخت ارجاع میدهد . پس ازآان قیمت ونحوه ی ارسال مرسوله توسط
 

این سایت نمایش داده می شود و پس از تا یید نهایی ، کالا به ادرس مشتری فرستاده می شود و


هزینه ی آن به مامور پست تقدیم می گردد.

Iranbin.com

این سایت برای خرید کتاب طراحی شده که با قراردادی که با سایت

آمازون منعقد کرده است امکان جستجوی کتاب در پایگاه اطلاعاتی آمازون را فراهم می کند.

البته بعضی از فروشگاه های الکترونیکی برای فرو ش کالای خود از روش هایی استفاده می کنند

که به آن اشاره شد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.