چکیده
مقدمه
بخش یکم-تعریف استاندارد حمل ونقل اینترمودال
-1-1 پیشگفتار
-2-1 چشم اندازهای متفاوت
-3-1 تعریف های موجود از حمل و نقل اینتر مودال
-4-1 ارزیابی تعریف های موجود
-5-1 تعریف جدید از حمل و نقل اینترمودال
-6-1 نتیجه
بخش دوم-بازدهی پایانه های کانتینری
-1-2 پیشگفتار
-2-2 بازدهی در سامانه کانتینریزاسیون
-3-2 شاخص های محدودیت ساز
-4-2 سنجه های بازدهی و شاخص های موثر بر بازدهی کانتینری
-5-2 استانداردهای بازدهی
-6-2 نتیجه
بخش سوم-ارزیابی عملکرد حمل و نقل اینترمودال
-1-3 پیشگفتار
-2-3 روش شناسی ترازیابی اینترمودال
-1-2-3 چارچوب ترازیابی اینترمودال
الف-زنجیره اینترمودال
ب-چه چیزهایی باید سنجش شود؟
پ-واکاوی جزیی یا واکاوی کل نگر؟
ت-وابستگی های متقایل زنجیره عرضه کل نگر
-2-2-3 نتایج سنجش عملکرد برای تمام زنجیره حمل و نقل اینترمودال
-1-2-2-3 شاخص های کلیدی عملکرد عرضه اینترمودال
الف-خروجی های قیمت گذاری
ب-خروجی های مالی(شامل سوددهی)
پ-تنظیم زمانی
ت-کنترل تلفات و خسارت ها
ث-آسانی کاربرد
-2-2-2-3 شاخص های کلیدی عملکرد –زنجیره های عرضه کل نگر
-3-2-2-3 شاخص های کلیدی عملکرد –فاکتورهای بحرانی موفقیت
-3-2-3 سنجه های عملکرد برای اجزای مودی جداگانه
-1-3-2-3 اندازه گیری فاکتور کلی سوددهی
-2-3-2-3 سنجه های سوددهی جزیی از اجزای زنجیره حمل ونقل اینترمودال
الف-سنجه های سوددهی پایانه های کشتیرانی
ب-عملکرد تخلیه و بارگیری
پ-سنجه های سودمندی پایانه های ریلی(و جاده ای)
ت-سنجه های عملکرد راه آهن
ث-سنجش عملکرد مود جاده ای
ج-سنجه های عملکرد کشتی
-4-2-3 محاسبه اثر ورودی های متفاوت به زنجیره حمل ونقل اینترمودال
-1-4-2-3 زیر ساخت ها
الف-دسترسی های دریایی به مجتمع بندر
ب-جابجایی بین مودها
پ-حمل و نقل دریایی
ت-حمل ونقل جاده ای
-2-4-2-3 تجهیزات
الف-پایانه
ب-راه آهن
پ-جاده
ت-نیروی کار
-5-2-3 محاسبه برای محیط عملیاتی
-1-5-2-3 فیزیکی
-2-5-2-3 سازمانی
-3-5-2-3 سیاسی و آیین نامه ای
-4-5-2-3 نیروی رقابتی داخل و بین زنجیره های عرضه کانتینر
-3-3 به کار بردن روش شناسی های ترازیابی اینترمودال
-1-3-3 نگاه کلی به منابع اطلاعات
-2-3-3 بررسی موردی در مجتمع بندری اینترمودال
بخش چهارم-جمع بندی
-1-4 درسهای آموخته شده و راهکارهای پیشنهادی
-1-1-4 درسهای آموخته شده
-2-1-4 راهکارهای پیشنهادی
منابع
پیوست 1
پیوست 2
پیوست 3
پیوست 4
چکیده لاتین