نتیجه گیری
مطالعات موجود در مورد پویایی تغییر رفتار مرتبط با شکل گیری، ارتقا و بقای سبک زندگی سالم تا به اکنون توجه فوق العاده ای به نقش ارتباطات داشته اند، به ویژه پیام هایی که افراد از رسانه های جمعی دریافت می نمایند. علیرغم گسترده بودن پیام های ضد چاقی در اکثر کانال های رسانه های، نتایج تحقیق حاضر بیان می دارد که قرارگیری در معرض این گونه محتوای رسانه ای به تنهای تاثیر جالبی بر قصد افراد برای انجام رفتارهای توصیه شده ندارد. درعوض، افراد باید توجه زیادی به چاقی و اطلاعات مرتبط داشته باشند تا اینکه این اطلاعات بر مقاصد رفتاری تاثیر بگذارند. در این مورد، توجه به اطلاعات سلامتی بر قصد تمرین افراد تاثیر می گذارد. یافته های تحقیق به نیاز برای تفکیک بین توجه به پیام های رسانه ای مختلف و تعداد قرارگیری در معرض این پیام ها اشاره دارد.