یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه تأثیر محیط بر رفتار مشتری

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه تأثیر محیط بر رفتار مشتری دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه تأثیر محیط بر رفتار مشتری


پایان نامه تأثیر محیط بر رفتار مشتری

 

 

 

 

 

 

 


فرمت:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:112

چکیده

اهداف یادگیری

بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید:

1-  معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن.

2-  ماهیت ارزش های فرهنگی به طور کلی مانند ارزش های اصلی، که توسط مشتریان آمریکایی حفظ می شوند.

3- تأثیری که آن ارزش های فرهنگی بر رفتار مشتری می گذارد.

4- وبعلت تغییرات فرهنگی، بازاریابان باید این تغییرات را کنترل کنند و از این تغییرات سود ببرند.

5-  اهمیت دانش فرهنگی بر رفتار مشتری در توسعه برنامه های بازاریابی مؤثر بین المللی.

برای توسعه یک رقابت تبلیغانی برای قهرمان آمریکایی، خط تولید جین های  سنگ شورwrangler ، انجمن او تحقیقات روانشناسی را برای فهم ارتباط مشتریان با لباس های جین شروع کرد واینکه چگونه wrangler این ارتباط را بوجود می آورد . بعد ازانجام چندین مصاحبه 45 دقیقه تا یک ساعتی آنها فهمیدند که چیزی را ازدست داده اند. آنها فهمیدند که مردم درمحیط فرهنگی مان چیزی را استفاده می کنند. ارزش های فرهنگی با نیازهای احساسی ما در تقابل می باشندتا بر رفتارما تأثیر بگذارند و ما را مجبور به انتخاب محصولات نمایند که خودمان انتخاب کرده ایم. بنابراین انجمن چندین مردم شناس فرهنگی را به کار گرفت تا تحقیقات عینی را در خانه ها، مغازه ها، خیابانها و مکان های فروش مانند بنگاه ماشین انجام دهند. Wrangler تولید کننده جین هایی بود که گاوچرانان آنها را می پوشیدند. انتروپولوژیست ها (مردم شناسان) به نمایشات گاوبازی، بارهای غربی، پیک نیک ها و سایر مکانهایی رفتند که در آن افراد از    لباس های جین استفاده می کردند. ارزش پوشنده تولیدات Wrangler مانند مردم شهری از طبقه کاگر بود. چه شهری و چه روستایی آمریکایی های قشر کارگر به موارد زیر اهمیت می دهند.

1)   اجتماع، وفاداری گروهی، دوستان، خانواده و ارزش افراد در جامعه.

2)   سنت درارتباط مداوم با گذشته،ورزشها،ذات وماهیت کارها،فعالیت های بیرونی و سنتی مردان

3)   مسئولیت، اعتماد به نفس و صادق بودن در کار.

در اواخرسال 1970 و اوایل سال1980 این گروه ها با مشکلات زیادی رو برو بودند اما    رئیس جمهور شدن ریگان و بازرگشت آنها به ارزش های قدیمی بر آنها احساس ارزشمند بودن می داد. لوی صاحب فروشگاه جین مردانه بود ولی با خریداران زن سرو کار داشت اما شرکت  بین المللی Wrangler سابقه خوبی در غرب داردکه شامل شیکاگو، داکوتاو American Hero نمود. تبلیغات به کارگران کمک کرد و کارگران واقعی کارخانجات فولاد، آتش نشانان و تعمیرکاران کشتی را نشان داد.با توجه به وجود موسیقی ترکیبی سادگی تبلیغات مورد توجه آمریکایی ها قرار گرفت که هرگز به Wrangler فکر نکرده بودند. نقش Wrangler در میان  خرده فروشان و مشتریان باعث افزایش فروش شده بود. ما تحقیق خود را در مورد عوامل محیطی مرتبط با مصرف کنندگان با اولین دید با عوامل محیطی توانست به بازاری برای فروش جین هایش دست یابد. در این فصل ما نقش و تأثیر فرهنگی را در رشدا ستراتژی های بازاریابی بررسی             می کنیم. بعد از تعریف و تعیین فرهنگ، ارزشهای اساسی فرهنگی مصرف کننگان آمریکایی باید مشخص شود. همچنین در این فصل و فصل بعد می بینیم که تغییرات فرهنگی وجود دارند و این مسأله منجر به بررسی تغییر فرهنگی و تأثیر آن بررفتار مشتری می گردد. در نهایت رفتار مشتریان دارای دو فرهنگ در برابر بازاریابی بین المللی بحث می شود.

 

  • فهرست:
  • تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری    1
  • تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری    4
  • اهداف یادگیری    4
  • تعریف فرهنگ    6
  • ارتباط فرهنگ با تصمیمات بازار یابی    7
  • ویژگی های فرهنگ    10
  • فرهنگ ابداع شده است    11
  • فرهنگ رشدمی کندوادامه می یابد    12
  • ارزش های فرهنگی    14
  • ارزش های فرهنگی آمریکا    16
  • فردگرایی    16
  • تساوی    17
  • فعالیت    18
  • پیشرفت ودستیابی    19
  • کفایت وکیفیت    20
  • تسلط بر محیط    21
  • موقعیت مذهبی و اخلاقی    23
  • مفید بودن    24
  • مادی گرایی    25
  • تقابل اجتماعی وهماهنگی    26
  • آیا ارزش ها بررفتار مشتری تأثیرمی گذارد؟    26
  • جدول (1-3) ، ارزشهای فرهنگی    27
  • ارزش های مفید (آلتی) حالات راهنمایی:    28
  • جدول (2-3) بخش های Lov    28
  • احترام شخصی:    28
  • جدول (3-3) بخش های VALS 2    35
  • واقع گرایان:    35
  • رسیدن به کمال ومعتقدی :    36
  • افراد موفق وتقلا کنندگان    37
  • تجربه کنندگان (افراد با تجربه) و سازندگان    37
  • مبارزه کنندگان    38
  • تغییر فرهنگی و فرهنگ متقابل    40
  • معنی تغییر فرهنگی برای بازاریاب    42
  •  طراحی محصول    44
  • کانال های توزیع    45
  • ترویج و توسعه    46
  • تقسیم بازار    46
  • دنبال کردن تغییر فرهنگی    48
  • فهم فرهنگ متقابل رفتار مشتری    50
  • نیازبه شناخت فرهنگ متقابل    51
  • نمونه های فکری و ارتباطی    53
  • ماتریالیسم و یافته ها    54
  • رقابت و فرد گرایی    55
  • رفتار اجتماعی    55
  • نواحی مشخص شده برای فروشندگان بین المللی    57
  • نکات مورد توجه در محصولات    60
  • نکات مربوط به توسعه کالا    62
  • نکات مر بوط به کانال توزیع کالا    64
  • نکات منعکس کننده مدیریت برای موقعیت مهول یا سرویس ها    66
  • موضوعات مورد بحث    66
  • زیر مجموعه های فرهنگی    67
  • زیر مجموعه های فرهنگی سیاه پوستان    71
  • ویژگی های جمعیت شناختی    72
  • ویژگی های روان شناختی    73
  • رفتار مشتری واستنباط بازار    74
  • نمونه های خرید محصولات    74
  • عملکرد خرید    76
  • تبلیغات برای سیاهان    77
  • الگوی رسانه ها    78
  • پیغام های مفید    79
  • ویژگی های روانشناختی    81
  • رفتار مشتری و استنتاج های بازاریابی    83
  • رفتار خرید    84
  • رفتار مشتری وشناخت بازار    87
  • الگوهای خرید محصولات    88
  • رفتار وعملکرد خرید    90
  • گسترش و توسعه برای اسپانیایی ها    91
  • الگوهای رسانه ای    92
  • زیر مجموعه های فرهنگی جوانان    94
  • ویژگی های جمعیت شناختی    94
  • درآمد و هزینه ها    94
  • ویژگی های روانشناختی    95
  • رفتار مشتری واستنباط ها ونکات مهم مربوط به بازاریابی    97
  • رفتار خرید    99
  • پیغام های مؤثر    101
  • اندازه و تعداد    105
  • وضعیت مالی خانواده گی    106
  • ویژگی های روانشناختی    107
  • رفتار مشتری وشرایط اوضاع بازار    108
  • رفتار خرید    110
  • خلاصه مطلب    116
  • موضوعات مورد بحث    118

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.