یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه سبکهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه سبکهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه سبکهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه


پایان نامه سبکهای‌ مدیریتی در سازمانهای‌ تحقیق‌ و توسعه

 

 

 

 

 


فرمت:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:100

 

چکیده

‌هدف‌ از این‌ مقاله‌ فهم‌ این‌ مطلب‌ است‌ که‌ آیا در سازماندهی و مدیریت‌ فعالیت های تحقیق و توسعه شیوه‌ های متفاوتی وجود دارد؟ هم‌ از منظر علم‌ مدیریت‌ (راسل‌ و دیگران، ۱۹۹۱) و هم‌ از دیدگاه‌ سازمانی (توئیس‌ ۱۹۸۷) این‌ موضوع‌ مورد بررسی قرار گرفته‌ است. ‌اما این‌ مطالعات‌ تحقیق و توسعه را همچون‌ نوعی جعبه سیاه تلقی کرده‌ اند، یعنی تمرکز این‌ مطالعات‌ بر آن‌ دسته‌ از فعالیت های سازمان ها و شرکت ها قرار داشته‌ است‌ که‌ به‌ توسعه فناوری ها و محصولات‌ جدید اختصاص‌ یافته‌ اند.‌ ‌موارد دیگری از مطالعات‌ تحقیق و توسعه به‌ سهم‌ و نقش‌ مخارج‌ کل‌ تحقیق و توسعه کلان‌ در رشد اقتصادی کشورها پرداخته‌ اند. گل‌ ورم‌ در یک مطالعه بین‌ المللی نمونه‌ ای متشکل‌ از ۵۲ کشور در حال‌ توسعه‌ و ۱۸ کشور توسعه‌ یافته‌ را برگزیده‌ اند و نقش‌ بارز مخارج‌ تحقیق و توسعه بر رشد اقتصادی را به‌ تایید رسانیده‌ اند. مطالعه آن ها مؤ‌ید این‌ امر است‌ که‌ مخارج‌ تحقیقات‌ تاثیر بیشتری در رشد اقتصادی کشورهای در حال‌ توسعه‌ داشته‌ و دارند.

فهرست

 

  1. مقدمه‌
  2. فرایند فعالیت‌ های تحقیق و توسعه
  3. نوع‌ فرآیند تحقیق و توسعه
  4. سبک های سازمانی و مدیریت‌
  5. نتیجه‌ گیری و مفاهیم‌ مدیریتی
  6.  برنامه ریزی آموزشی
  7. تعامل برنامه‌ ریزی آموزشی، برنامه‌ ریزی درسی و طراحی آموزشی
  8. ارزشیابی آموزشی
  9. فرایند ارزشیابی آموزش
  10. ستاده‌ های مورد استفاده در ارزشیابی آموزشی
  11. رویکردهای ارزشیابی آموزش
  12. مراحل ارزشیابی آموزشی
  13. یک برنامه‌ زمان‌ بندی
  14. ضرورت ارزشیابی آموزشی
  15. ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به عنوان یک تخصص
  16. جایگاه و نقش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آموزش و یادگیری فرایند
  17. ویژگی ارزشیابی فرایند
  18. اهمیت خلا‌قیت و نوآوری در زمینه ارزشیابی آموزشی
  19. اهمیت و ضرورت بازنگری ارزشیابی تحصیلی در آموزش و پرورش
  20. مکاتبات اداری
  21. جامعه شناسی
  22. اصول عمومی حسابداری
  23. اصول بنیادی و مفاهیم حسابداری
  24. طبقه بندی مفاهیم عمومی حسابداری
  25. تاریخچه حسابداری
  26. خلاقیت و نوآوری در افراد و سازمان ها
  27. مفهوم و جایگاه خلاقیت و نوآوری
  28. تفاوت خلاقیت و نوآوری
  29. فرآیند خلاقیت و نوآوری
  30. تکنیک های خلاقیت و نوآوری
  31. شرایط ایجاد خلاقیت و نوآوری
  32. ویژگی های افراد خلاق و نوآور
  33. نقش مدیران آموزشی در پرورش تفکر خلاق
  34. نقش بهداشت روانی در کاهش وقوع حوادث شغلی
  35. نتیجه گیری
  36. منابع و ماخذ

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.