یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود تحقیق در مورد :امکانسنجی مقدماتی ابزار دقیق آزمایشگاهی (فاصله یاب لیزری)

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود تحقیق در مورد :امکانسنجی مقدماتی ابزار دقیق آزمایشگاهی (فاصله یاب لیزری) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود تحقیق در مورد :امکانسنجی مقدماتی ابزار دقیق آزمایشگاهی (فاصله یاب لیزری)


خرید و دانلود تحقیق در مورد :امکانسنجی مقدماتی ابزار دقیق آزمایشگاهی (فاصله یاب لیزری)

"امکانسنجی مقدماتی ابزار دقیق آزمایشگاهی (فاصله یاب لیزری)"

این گزارش شامل طرح پیش امکان سنجی برای تولید یکی از ابزارهای دقیق آزمایشگاهی با عنوان فاصله یاب لیزری می باشد . بدیهی است با توجه به تنوع ابزارهای دقیق آزمایشگاهی، تهیه یک طرح پیش امکان سنجی برای همه آنها، مقدور نمی باشد و از اینروی با توجه به اهمیت و کاربرد فرآوان فاصله یابهای لیزری در کارهای آزمایشگاهی، در این طرح تولید آن مورد برر سی و مطالعه اولیه قرار گرفته است . گرچه نتایج حاصل حاکی از مقروت به صرفه بودن تولید این ابزار است، لیکن مشاور توصیه می نماید مطالعات تکمیلی امکان سنجی برای محاسبه دقیق سود و زیان طرح و نرخ بازگشت سرمایه و سایر شاخصهای موردنیاز برای تصمیم گیری صورت پذیرد.

موارد کاربرد محصولات این طرح عمدتاً خطوط تولید می باشد اما از آنجا که ت خمین میزان نیاز براساس مورد مصرف در کشور تقریبا غیرممکن به نظر می رسد، پیش بینی میزان نیاز را براساس جایگزینی واردات در نظر می گیریم.

طرح حاضر مطالعه و ارزیابی تولید و فروش فاصله یاب لیزری 1 در ایران را پی می گیرد . برآوردهای مقدماتی حاکی از آن است که در دهه آینده برای پاسخ به تقاضای داخل و عدم وابستگی به واردات این محصول می بایست چندین واحد تولید فاصله یاب در ایران راه اندازی شود . بررسی های مقدماتی حاکی از آن است که در قبال این سرمایه گذاری اولیه، علاوه عدم وابستگی به واردات خا رجی بر ایجاد فرصت های شغلی، ارتقاء مهارت فنی در کارگران غیرماهر و نیمه ماهر تاکید دارد . لازم به ذکر است که تمامی محاسبات انجام گرفته در گزارش بر پایه داده های ثانویه موجود بوده و برمبنای این محاسبات، ارزیابی حداقلی از تقاضای بازار، سودآوری پروژه کاملاً مورد تایید می باشد.

معرفی محصول - بررسی بازار - مطالعات فنی و تکنولوژیکی - مطالعات مالی و اقتصادی از جمله فهرست این پروژه میباشند.

این فایل با فرمت pdf و در 29 ص تنظیم گشته است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.