فرمت:word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:45
فهرست
بیان مسأله. ۳
اهمیت و ضرورت مساله: ۶
اهداف تحقیق : ۸
اهداف جزئی طرح عبارتند از : ۸
سوالات تحقیق. ۸
فرضیه های تحقیق: ۹
تعریف مفاهیم ۹
- دوره های عرضی. ۹
- کارکنان اطلاعات.. ۱۰
نیاز. ۱۰
نیاز سنجی: ۱۱
مباحث نظری.. ۱۲
چارچوب تئوریک… ۱۳
آموزش های ضمن خدمت.. ۱۳
تاریخچه آموزش های ضمن خدمت.. ۱۵
مراحل آموزش.. ۱۸
سطوح نیازسنجی. ۱۹
بررسی پژوهشهای انجام شده ۲۲
وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش، پژوهشکده تعلیم و تربیت.. ۲۵
ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از: ۲۸
پایان نامه(کارشناسی ارشد)- دانشگاه اصفهان. دانشکده علوم اداری و اقتصادی، ۲۹
نیاز سنجی آموزشی مراقبین بهداشت در مدارس اصفهان: ۳۰
نیاز سنجی آموزشی کارکنان وزارت جهاد سازندگی سیستان و بلوچستان: ۳۱
نیاز سنجی آموزش مدیران سازمان جنگلها و مراتع کشور: ۳۱
نیاز سنجی، جایگزینی، توانبخشی و آموزش دانش آموزان استثنایی، وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده کودکان استثنایی ۳۵
پرویز مشایخی، نیازسنجی آموزشی مدیران وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ۳۶
ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از: رهبری و مدیریت آموزشی. ۳۶
شناسایی نیازهای آموزشی اعضاء تعاونیهای دامداران در استان مازندران، وزارت جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات و بررسی مسائل روستایی ۳۷
تشخیص نیاز و رسیدن به الگوی ارزیابی مناسب، ۳۸
روش تحقیق. ۴۱
ابزار گردآوری دادهها: ۴۱
روائی و پایانی ابزار تحقیق. ۴۲
جامعه آماری، حجم نمونه و شیوه نمونهگیری : ۴۲
شیوههای تحلیل اطلاعات : ۴۲