یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود ترجمه مقاله فایروال های اینترنت Internet Firewalls

اختصاصی از یارا فایل دانلود ترجمه مقاله فایروال های اینترنت Internet Firewalls دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود ترجمه مقاله فایروال های اینترنت Internet Firewalls


دانلود ترجمه مقاله فایروال های اینترنت Internet Firewalls

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله: Internet Firewalls
عنوان فارسی مقاله: فایروال های اینترنت
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش),PDF
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۸

چکیده:

تعدادی موضوعات طراحی اساسی وجود دارند که باید توسط یک شخص خوش اقبال که مسئولیت او طراحی ، تعیین و اجرا یا نظارت بر نصب یک firewall است، تعیین شوند….
فهرست مطالب:
۱- بعضی تصمیمات اساسی طراحی در یک firewall چه چیزهایی هستند؟
۲- انواع اصلی و اساسی firewall ها کدام هستند ؟
۲٫۱- firewall های لایه شبکه
۲٫۲- firewall های لایه کاربرد( Application larger)
۳- سرورهای پرکسی چه چیزهایی هستند و چه کاری می کنند ؟
۴- بعضی ابزارهای پخش بسته ای ارزان چه چیزهایی هستند ؟
۵- بعضی قوانین منطقی فیلتر کردن برای یک صفحه پخش بر مبنای
۵٫۲- توضیح
۶- تعدادی از قوانین منطقی فیلتر کردن برای یک cisco چه چیزهایی هستند؟
۶٫۱- اجرا
۶٫۲- توضیحات
۶٫۲- ضعف ها (نقاط ضعف؟)
۷- منابع مهم در یک firewall چه چیزهایی هستند؟
۸- DMZ چیست و چرا من یکی از آن را می خواهم ؟
۹- من چطور می توانم ایمنی و قابلیت DMZ خود را افزایش دهم ؟
۱۰- « تنها نکته ی شکست » چیست و من چطور می توانم از آن اجتناب کنم? ۱۱- چطور می توانم جلو تمام موارد بد را بگیریم ؟
۱۲- من چطور می توانم دستیابی (ورود) به وب را محدود کنم تا کاربران نتوانند قسمت های مربوط به کار را ببینند ؟


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.