یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود مقاله شبکه و اینترنت Network and Internet- متن اصلی و ترجمه

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله شبکه و اینترنت Network and Internet- متن اصلی و ترجمه دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود مقاله شبکه و اینترنت Network and Internet- متن اصلی و ترجمه


دانلود مقاله شبکه و اینترنت Network and Internet- متن اصلی و ترجمه

 

 

 

 

 



فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:7

چکیده متن ترجمه شده :

همبندی شبکه
یک شبکه تشکیل شده از چندین کامپیوتر متصل که استفاده می شود از چند نوع رابط .
در هر کدام از آنها دارند یک یا چند طرح رابط که از قبیل  (Network Interface Card) NIC   و یا سریال دستگاه برای شبکه ppp  -  هر کامپیوتر که حمایت می شود توسط نرم افزار شبکه که فراهم می کند توانایی کار برای سرویس دهنده و سرویس گیرنده -  
سخت افزار که استفاده برای انتقال داده در طول شبکه نامیده می شود رساند -  
ممکن است شامل کابل سیمی -  فیبر نوری و انتقال بی سیم -  استاندارد کابل کشی استفاده می شود برای هدف از این سند -  این کابل سیمی دوتایی که به نظر می رسد سطح آن شبیه کابل کواکسی آل تلویزیون اول خاتمه پیدا می کند روی هر انتها توسط یک اتصال دهنده که شبیه تعدادی دوست دارند اتصال پیدا کند ؟  تلفن که بیشترین طول آن متر است .

گروه های شبکه
وجود دارند دو نوع طبقه از شبکه که هستند :
•    مبتنی بر سرویس دهنده
•    نظیر به نظیر
روی سرور شبکة اصلی وجود دارند کامپیوترهایی که راه اندازی می شوند برای اولین تهیه کنندگان خدماتی مثل فرمت فایل و سرویس mail  . کامپیوترها ارائه می دهند سرویس هایی که نامیده می شوند سرویس دهنده و کامپیوترها درخواست می کنند  و استفاده می کنند خدماتی که نامیده می شوند کامپیوتر سرویس دهنده .
در شبکة نظیر به نظیر کامپیوترهای مختلف روی شبکه می تواند کار کند با هر دوی Client  ها و Server ها برای مثال چندین کامپیوتر پایه ای Microsoft win  امکان فایل و پیوست اشتراکی را دارند . این کامپیوترها می توانند کار کنند با هر دوی Client  و Server  و همچنین خوانده شوند  Peers ها . تعدادی از شبکه ها که بدست می آورند شبکة اصلی Server و Peer – to - Peer    . سیستم عامل شبکه استفاده می کنند ترکیبی از  داده های شبکه و ارتباط برقرار می کنند روی شبکه با دیگر کامپیوترها . سیستم عامل شبکه پشتیبانی می کند از کاربرانی که روی کامپیوتر . یک سیستم عامل شبکه شامل Netware-Linux.Unix win Nt و دیگران .

سه نوع همبندی شبکه
توپولوژی شبکه توضیح می دهد روش استفاده از سیم کشی فیزیکی از شبکه که
اصلی ترین آنها Dus-stow-ring  
1-   bus   : پایان هر دوی شبکه باید خاتمه پیدا کند با خاتمه دهنده . یک اتصال دهنده لوله ای
می تواند استفاده کند از گسترش آن
2-    Star  :  همه طرح های که دور می زند به دور یک هاب مرکزی که چگونه کنترل می کند ارتباطات شبکه و می تواند ارتباط بدهند  با دیگر هاب ها -  گروه باندشان در حدود 100 متر از هاب است .
3-     Ring  :  دستگاههای که متصل هستند از یک دیگر در حلقه . یک نشان داده که اهدا می کند مجوز برای هر ارتباط کامپیوتر
وجود دارد همچنین مخلوطی از شبکه ها که شامل مخلوط star – bus  و شبکه star – ring   و شبکه های مخلوط با اتصال بین کامپیوترهای مختلف روی شبکه -  شبکه های مخلوط ایده آل اجازه می دهد که هر  کامپیوتر ارتباط مستقیم دارد با هر کامپیوتر دیگر

Internet
اینترنت از کجا آمده ؟
امروزه ما می دانیم که اینترنت نیست محصول از تلاش طولانی یا مداوم توسط هیچ واحد گروه تحقیقاتی -  در عوض ترکیبی است از تلاش بعضی از کارهای مردم خیلی باهوش که به صورت مستقلانه از دیگران .

چه کسی می تواند دسترسی پیدا کن به اینترنت ؟
هر کسی می تواند دسترسی داشته باشد به اینترنت -  فراهم می کند دسترسی را برای انجام بعضی از موکارفرماها -  شما اغلب پیدا می کنید دسترسی عمومی برای اینترنت در کتابخانه و کافی شاب -  البته اگر شما داشته باشید کامپیوتر و یک موردم شما می توانید برقرار کنید حساب شخصی با تهیه خدمات مستقل یا خدمات Online  تجاری .

چه منابعی روی اینترنت هستند ؟
وقتی که یک کسی از شما می پرسد که اینترنت چیست ؟ شما به آنها چه می گویید -  آیا شما صحبت می کنید در مورد web page   و محتویات محاوره ای ؟  - چگونگی خرید Online  و خدمات اگر شما به آنها  word wid web را شرح می دهید که نیست اینترنت -  که وجود دارد بیشتر مانند internet mail و FTP -  شما یاد می گیرد در مورد این ابزارها و بخش بعدی .


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.