فرمت فایل : word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:63
فهرست مطالب:
آشنایی با شرکت ایران خودرو
¬¬¬محصولات :
خودروهای سواری :
پیکان 1600
پژو آردی :
ساپکو
تاریخچه
پروژه های تحقیقاتی
نیروی انسانی
فعالیتهای عمده
استراتژی
برنامه ها و فعالیتهای آینده ساپکو
توسعه صادرات
فعالیتها
آغاز فعالیتها
• فعالیت محوری اولیه
محورهای فعالیت مشترک
استراتژی
اهم برنامه های استراتژیک که مبنای عملیات و جهت حرکت شرکت در سالهای آتی میباشد ، به شرح زیر است:
برنامه های عملیاتی واحدها در راستای اهداف فوق در 4 سر فصل زیر طبقه بندی و تدوین گردیده است:
در ذیل به تعدادی از برنامه های عملیاتی جهت دستیابی به اهداف کمی اشاره می گردد:
طرحهای رشد و توسع شرکت
اهم برنامه ها و طرحهای توسعه به شرح زیر است :
محصولات
محصولات تولید این شرکت عبارت است از:
فرآیندهای تولید اکسل
گواهینامه
دلایل اهمیت ارتباط در نمودار رابطه فعالیت ها:
جداول و نمودار...
چکیده:
ایران خودرو در سال 1341 با هدف تأسیس و اداره کارخانجات به منظور تولید و تهیة انواع خودرو ، قطعات مربوط به آنها ، فروش و صدور محصولات و000 تأسیس شد. و اینک با گذشت بیش از 35 سال از زمان تأسیس آن همچنان در زمینة طراحی و تولید خودروهای سواری ، اتوبوس و مینی بوس به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو در کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.
شرکت ایران خودرو بزگترین شرکت خودرو سازی کشور می باشد که به طور متوسط 65 تا 70 درصد تولید خودرو کشور را به خود اختصاص داده است. سرمایة شرکت ایران خودرو در پایان سال ماهی 1379 ، 000،000،000، 5، 282 ،1 ریال بوده است. شرکت ایران خودرو با تولید 111111 دستگاه خودرو سواری و وانت در سال 1376 رکورد سی ساله خود را شکست و علاوه بر آن موفق شد به میزان قابل توجهی کمیت و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. همچنین در راستای نظام استاندارد ایزو 9000 ، موفق به دریافت گواهی نامه ایزو 9001 از مؤسسة RWTUV آلمان شد.
شرکت ساپکو از جمله این شرکت می باشد که وظیفة تأمین قطعات را به عهده دارد. ایران خودرو دیزل انواع کامیون ، مینی بوس و اتوبوس می پردازد و شرکت ایساکو وظیفه خدمات پس از فروش را بر عهده دارد. تعداد کارگران و کارمندان این شرکت در سال 1381 حدود 30000 نفر می باشد.