یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق بریده تبلیغات جراید

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق بریده تبلیغات جراید دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود تحقیق بریده تبلیغات جراید


دانلود تحقیق بریده تبلیغات جراید

 

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:30

فهرست مطالب:
وقتی کتاب هم عاجز می شود    4
نقش رسانه در ارتباطات اجتماعی     4
شکوفائی شهرمان     6
دانستنیهایی در مور بهشت زهرا     7
مزار شهدا     7
شهیدان     9
معرفی طلای کثیف (پسماند)     11
باغ ایرانی ، تصویر خیالی از بهشت     13
حفظ محیط زیست در فرهنگ نبوی     15
مضرات سیگار      16
آداب معاشرت در خانواده     18
دانستنیهای مفید     20
اسرار موی انسان     21
عوامل اصلی طلاق     22
نقش خانواده در پیشگیری از جرم     23
کاکائو و فوائد آن     25
بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب     26

 

 

وقتی کتاب هم عاجز می شود
یک اصل اساسی که از اعصار پی در پی برجای مانده می گوید: میزان بزرگی و والایی شخصیت اشخاص را با آثاری می سنجند و تخمین می زنند که از او برای نسل های آتی باقی مانده است . شاید به همین خاطر است عمر شهرت آدم هایی که در دوران حیات خود دستی در نگارش و سری در کتاب داشته اندهم بلندتر است و هم ماناتر. چون همه آنهایی که از طرق دیگری بجز مسائل علمی و فرهنگی و ادبی شهرت و محبوبیتی برای خود دست و پا کرده اند، پس از مرگ شان بیش از صد سال در ذهن آدم ها نمانده اند و البته این درخوش بینانه ترین شرایط است! چرا که هنرپیشه ها، فوتبالیست ها، مدیرها، رئیس جمهورها و .... تنها در دورانخود و در بین مردم هم عصر و هم عقیده و هم شرایط خود معروف می شوند و تازه اگر روششان مردم پسند باشد به محبوبیت هم می توانند برسند . اما ممکن است این شهرت و محبوبیت از نظر مردم یک نسل بعد از خودشان کاملا ساده لوحانهو غیرمنطقی به نظر برسد.
اما همه آنهایی که ابزارشان قلم و کاغذ و کتاب بوده و عشقشان تحقیق و پژوهش و هدف غیی شان ازتقای سطح زندگی هم نوعانشان، همیشه ماندگار و محبوب و از همه مهم تر کارا باقی مانده اند.... حتی پس از هزاران سال ..... گواینکه همچنان هواداران خود را حفظ می کنند و هیچگاه نمی توان گفت فلان نویسنده یا پژوهشگر و فلان شاغر یا ادیب دیگر مرده است!! این معجزه ایست که کتاب در سینه خود دارد . بله .... همین کتابی که سرانه مطالعه اش در کشور ما در تاسف برانگیزترین وضعیت ممکن قرار دارد. البته تا زمانی که در کشور ما فوتبالیست ها و هنرپیشه ها از دانشمندان صرفه تر و معروف تر باشند. بیش از این نمی توان توقع داشت .... کاش در هفته ای که به کتاب و کتاب خوانی توصیف شده با کتاب آشتی کنیم.
نقش رسانه در ارتباطات اجتماعی
رسانه مفهوم جامعی است از هرآنچه که در غالب یک وسیله ارتباطی قابلیت انتقال پیام یا مفهومی را  از یک وجه بعنوان فرستنده به وجه یا بعد دیگر بعنوان گیرنده داشته باشد. این تفکیک و تعریف که به طریقی بیان کننده ساده ترین مدل ارتباطی شناخته شده است. عموما وسایلی را بعنوان رسانه بازشناسی میکند که در فرهنگ عامی مردم با عنوان وسایل ارتباط جمعی از قبیل روزنامه (مطبوعات) رادیو، تلویزیون و ..... متجلی می شود.
کارکرد رسانه همانگونه که از نام آن مستفاد می گردد، رساندن پیام است که گاه به فراخور نوع رسانه این پیام مکتوب است . گاه تصویری است و زمانی صوتی و شنیدنی . صرفنظر از نوع انتقال پیام که وجهی از طبقه بندی رسانه ها را سبب می شود در کاربرد رسانه، مخاطب شناسی از موارد و مقولات مهمی است که متاسفانه باید اذعان نمود در برنامه های ارتباطی کمتر مورد توجه برنامه ریزان قرار می گیرد. به این معنی که هر مخاطبی برای تاثیر پذیری بیشتر نیازمند وسیله ارتباطی است که همخوانی و تطابق بیشتری با ویژگی های او داشته باشد. بطور مثال دانشمندان ارتباطات تلویزیون را عموما وسیله ارتباطی عامه پسند می دانند یا در تقسیم بندی مطبوعات نیز این رسانه به مطبوعات نخبه، عامه پسند و .... تقسیم بندی و تفکیک می شوند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.