یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموز

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموز دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموز


دانلود تحقیق چگونگی آموزش ریاضیات توسط معلم  و تثبیت آموخته ها توسط دانش آموز

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:9

فهرست مطالب:

چکیده:
1-  مقدمه:
2- مفهوم فرایند یاددهی، یادگیری
3- هدف‌ها در فرآیند یاددهی – یادگیری – تثبیت یادگیری
4- اهداف عمومی ریاضیات در مقطع راهنمایی ] 5[
  5- تحول در روش‌های یادگیری ]7[
6- نقش معلم و یادگیرنده در یادگیری فعال و پایداری یادگیری در حافظه ]8[
7- دانش‌آموزان چگونه ریاضی یاد می‌گیرند؟ ]9[
8- جمع‌بندی و نتیجه‌گیری:
منابع:

 

 

چکیده:

آموزش درس ریاضیات از دغدغه‌های اصلی معلمان این رشته می‌باشد و با توجه به اینکه درس ریاضی در بسیاری از مطالب حالت انتزاعی دارد پرداختن به این درس تا حدود زیادی توان ذهنی بالقوه دانش‌آموزان را می‌طلبد تا آن‌ها را به متفکرانی خلاق و حل‌کننده‌ی مسائل تبدیل کند. دانش‌آموز فکور که قدرت شناخت و استفاده از آموخته‌های خود را دارا باشد.

 

1- مقدمه:

عوامل زیادی ساخت و بنیان روشهای تدریس را پایه‌ریزی کرده و استحکام می‌بخشد از جمله‌ی این عوامل مهم و تأثیرگذار، دیدگاه‌ها و نظریه‌های یادگیری می‌باشد.

یادگیری عبارت است از فرآیند تغییرات نسبتا پایدار حاصل از تجربه در رفتار بالقوه‌ی یادگیرنده و نظریه‌های یادگیری در واقع اصول کلیت یافته‌ای هستند که زمینه‌ی یادگیری و شرایط آن را تبئین می‌کنند و همچنین یادگیری فرایندی درونی است که حافظه، انگیزش و تفکر نقش مهمی در آن بازی می‌کنند. بر اساس دیدگاههای جدید موجود در این نظریه، یادگیری فرایندی است که طی آن دانش و اطلاعات به وسیلة خود یاد گیرنده:

1) کسب می‌شود

2) پردازش می‌شود

3) دست کاری می‌شود

4) و به یاد سپرده می‌شود


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.