فرمت فایل : word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:26
فهرست مطالب:
خلاصه
مقدمه
2-آزمایشات اندیشه
1-2اهمیت جزء
حدس:
2-2بیفایدگی دقت
3-2-انعطاف پذیری قابل باور
3-زیبایی شخصیت
2-3- منابع گوناگونی
بی ثباتی در سیستم
2-3زیبایی قیزیکی در مقایسه یا بصری
3-3راه حرکت مخروط ها
4-3-احتمال و زیبایی
4-درخواست ها
1-4-شبیه سای با ترکیب
2-4 کنترل انیمیشن
3-4- اتصال حرکت
5-نتایج اولیه
1--5توپ پرتاب شده
2-5 شکستن پول
3-5-یک توپ پول (Pool)
4-5-دو توپ POOL
5-5-نتایج اضافی
6-نتیجه گیری
محدودیت ها : کارآینده :
دانستنی ها :
خلاصه
دقت هدف اصلی شبیه سازی محرک است تا حرکت درست ایجاد کند. اما برای ساخت انیمیشن چیزی که مورد توجه است حرکت«زیبا» است که چیزی متفاوت میباشد. ما توضیح خواهیم داد که منظورمان از شبیه سازی زیبا چیست و چه تفاوتی با شبیه سازی با دقت دارد و چرا ما فکر می کنیم که ارزش تحقیق را دارد بحث در مورد سؤالات در مورد حرکن زیبایی (پلازیبل) فیزیکی در مقایسه با حرکت پلزیبل بصری، شبیه سازی زیبا در یک محیط مرکب یا صدا و سنجش های احتمالی برای حرکت به خوبی برنامه اجرایی مشکلات معکوس ور پیش روحی باشد.
مقدمه
شبیه سازی به طور کلی در محتوای یک سرح پیش بینی شده از رفتار مورد استفاده قرار می گیرد:دادن یک توصیف دقیق از شرایط دنیای واقعی، سعی در تخمین زدن به طور شمارش از اینکه چه چیزی واقعاً رخ خواهد داد، به عنوان مثال هنگامیکه بخش های هواپیما را طراحی می کنند، درستی طراح و شبیه سازی بسیار مهم است اگرچه گرافیک کامپیوتر دارای موارد استفاة متفاوتی است، نیاز به چشم انداز کاملاً متفاوتی دارد. به طور کلی ما ادعا می کنیم.
2-آزمایشات اندیشه
ما چند آزمایش اندیشة ساده را بررسی می کنیم تا ادعاهای بخش آخر را برای متحان زیبایی حکایت کنیم. آزمایشات به سمت حدس های گوناگون دربارة وسایل و منافع زیباسازی (پلازیبل) هدایت می شوند.
1-2اهمیت جزء
آزمایش اندیشه:یک شبیه ساز معمولی CG را از یک گو رها شده از بالای یک زمین نقشه تصور کنید:گوی بالا و پایین می پرد در یک نقطه از نقشه.
حال یک سوپربال در دنیای واقعی را تصور کنید که در بالا یک زمین نگه داشته و رها می شوند. سوپربال می پرد و در همه جهات می لغزد. آزمایش را تکرار کنید؛ توپ بر روی راههای مختلف حرکت خواهد کرد اما در کل رفتار لغزش مشابه خواهد بود.