یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق در مورد حیطه گرمایی به سبب گرما و نیروگاه (CHP)

اختصاصی از یارا فایل تحقیق در مورد حیطه گرمایی به سبب گرما و نیروگاه (CHP) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق در مورد حیطه گرمایی به سبب گرما و نیروگاه (CHP)


تحقیق در مورد حیطه گرمایی به سبب گرما و نیروگاه (CHP)

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:14

فهرست مطالب:

چکیده
کلید واژه
1)    مقدمه
2)    طرح اولیه منبع گرمائی
1-2) بارهای گرمائی
2-2) طرح تولید مشارکتی الکتریسیته و حرارت
3-2) بهترین شعاع گرمائی
انتقال واسطه حرارتی
1-3) انتقال انواع واسطه ها
2-3) پارامترهای حرارتی در واسطه های انتقال
3-3) روش هی افزایش شعاع گرمایشی در حلقه اولیه شبکه آب گرمایشی
1)    دفا دما و افت فشار در واسطه های گرمایشی
1-4) ضخامت نگهداری گرمایشی
2-4) کاهش گرمائی در نگهداری گرما
3-4) محاسبه افت دما
4-4) محاسبه افت فشار
نتیجه گیری

 

 

چکیده
شرط همگردانی در برنامه باز پروری الکتریکی – گرمائی اخیراً منتشر شده است که می گوید تحت شرایطی به سبب دشمنی فنی منطقی: منبع گرمایی تا حد امکان در فاصله دوری تمرکز خواهد کرد.
با بوجود آمدن منطقه گرمائی، بسط دادن حیطه گرمائی در تاسیسات ناحیه ای و نیروگاههای الکتروگرمائی شرکتی طرح ریزی برنامه CHP می تواند گسترش یابد. مزیت گسترش حیطه گرمایی در کارخانجات CHP به صورت زیر است: بسط و گسترش حوزه گرمائی، کمیت گرمایی، کاهش منبع گرمائی، ساده سازی طرح بندی، برای نیروگاههای گرمای ممکن است که در ناحیه شهری مستقر شوند، تا فشار حفاظت محیطی را کاهش دهند. این تحقیق عوامل مرتبط با تشخیص و تعیی حوزه گرمائی تاسیساتی CHP را توضیح می دهد طرح بندی منبع گرمایی، انتقال واسطه های گرمائی، افت دمایی و افت فشار در وسایل گرمائی را توضیح می دهد. پیشنهاداتی در مورد حوزه گرمائی تاسیسات CHP ارائه شده است.
کلید واژه
طرح اولیه منبع گرمائی، شعاع گرمائی، انتقال واسطه حرارتی، افت دما در وسایل گرمائی افت فشار در وسایل حرارتی.
1)    مقدمه
آن از نیروگاه متراکم متفاوت است، تاسیسات CHP نزدیک مناطق گرمائی ساخته می شود. تاسیسات CHP خدماتی را برای حوزه های قطبی به سبب متمایز نبودن گرمائی تهیه می شود. تصمیمات منطقی در حوزه گرمایی به شدت به وسیله انتخاب تجهیزات، تعیین شرایط کاری، و شاخص های اقتصادی در نیروگاه همگام با افزایش محیط حفاظتی لوازم و استانداردها، مناطق مختلف ارزیابی های متفاوت و استانداردهای نشری مطابق، به ویژه برای بعضی از شهرها، نیازمندیها و تجهیزات خیلی سخت هستند. دیگ بخار صنعتی داده ها را آشکار می کنند توسط نیروگاه حرارتی که بازده بالائی دارد جاگیزین می شود. فاصله شبکه حرارتی باید طولانی باشد. چون آن از منطقه شهری دور خواهد بود. بنابراین ظرفیت واحد اکزوگارمائی به تدریج افزایش می یابد، و آنرا برای توسعه شبکه لوله ای ممکن می سازد. کنون، ظرفیت مجزای طرح در کارخانه CHP به mw600 رسیده است. عوامل زیادی وجود دارند که ناحیه گرمائی را در کارخانه CHP تحت تاثیر قرار می دهند. منبع گرمائی، انتقال واسطه های حرارتی افت دما و فشار در این مقاله توضیح داده می شود.
2)    طرح اولیه منبع گرمائی
طرح اولیه منبع گرمائی به این صورت تعریف می شود. در ناحیه گرمائی شهر مورد نیاز طرح اولیه منبع ایده آل گرمائی مطابق با بازگرمائی در طرح گرمائی شهر طرح ریزی شده است. بتن حاوی موارد زیر است محل ایده ال در طرح CHP ، مقیاس نهائی، مرحله ساخت، زمان عملیاتی برای هر مرحله، و ظرفیت هر مرحله. محل اتات کوده، و چگونگی تعداد اتاق ها که باید ساخته شوند، کل ظرفیت هر اتاق کرده و مراحل ساخت باید در نظر گرفته شوند. مشکلات زیادی در ساخت نیروگاه حرارتی وجود دارد، مثل عدم مطابقت بین بازگرمائی و مقیاس نیروگاه، طرح اولیه غیر منطقی در نیروگاهها، هست که محدودیت های زیادی در توسعه تولید مشترک گرما برق دارد. طرح اولیه غیر منطقی منبع حرارتی مسائلی را در تعیین و شناسائی مقیاس گرمائی القاء می کند. فاکتورها و عوامل زیر یا برای طرح اولیه منبع گرمایی در نظر گرفته شود.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.