یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول مقطع ابتدایی

اختصاصی از یارا فایل تحقیق بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول مقطع ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول مقطع ابتدایی


تحقیق بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول مقطع ابتدایی

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:24

فهرست مطالب:

فصل اول: طرح تحقیق- روش تحقیق- بیان فرضیه- اهمیت تحقیق- ضرورت موضوع تحقیق- تعریف عملیاتی واژه ها- محدودیت های تحقیق
فصل دوم: سابقه تحقیق- تعریف و سابقة تاریخی
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم و پنجم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
فصل ششم: پیشنهادات
منابع:
پیوستها:

 

 

پیشگفتار
این مطالب تحت عنوان بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول ابتدائی به منظور توسعه دانش آموزان جهت درک خصوصیات فراگیران و آشنایی با لهجه های متفاوت و سازگاری آنان با زبان رسمی میهن اسلامی و پذیرش این اندیشه که کودکان امروز بزرگسالان فردایند و درک آنها در هر شرایطی که هستند اعتماد به نفس آنها را زنده نگه می دارد و دانش آموزان را در مسیر مشارکت های گروهی مشارکت در اهداف جهت جامعه پذیری و رشد استعداد ها و سلیقه های متفاوت با حفظ مشترکات هدایت می کند این مطالب با راهنمایی استادان با این اندیشه که شاید روزی بکار آید جمع آوری شده از ایشان سپاسگذاریم.

 

فصل اول: موضوع تحقیق

موضوع تحقیق: بررسی و عملکرد واژه های درس فارسی کلاس اول مقطع ابتدایی
دنیای کودکان، دنیای ورود کیفیت های خانوادگی از محیط خانواده به محیط مقدس تعلیم و تربیت است و این ورود به پیامبری فرزندان شما به مکان آموزش است. انسانی نا آشنا با نوشتن با خواندن با حساب کردن. انسانی که احساس تنهایی می کند و دستهای گرم و صمیمانه آموزگار اشک کودک را پاک کرده و آرام آرام عواطف کودک را جذب محیطی خیلی بزرگتر از خانواده با تمام
شلوغی ها با تمام زیبائیهایش می کند.
بازسازی تجارب کودک و سازمان دهی به افکار کودک و هماهنگی آن با جامعه بزرگ مدرسه وظیفة آموزگار است این وظیفه با چه زبانی و با چه بیانی به کمک چه وسایلی و ابزارهایی بایستی انجام دهد پل ارتباطی عواطف دانش آموز با همنوعان خود با هم کلاسهای خود چیست؟ پل ارتباطی دانش آموز با آموزگار کدام است کیفیت استعدادهای متنوع در دانش آموزان حتی معلمان کم حوصله را به فکر فرو می برد با این نسل که آینده سازان فردایند امروزه براستی منصفانه رفتار نمی شود. چون مطالب بزرگان امروز که خردسالان دیروز بوده اند پل ارتباطی قرار داده اند چگونه باید انس و الفت لازم در کودکان به هنگام مواجهه با محیط
نا آشنای مدرسه فراهم شود معلم در این مقطع هم نقش هدایت و رهبری را بعهده دارد و هم بایستی کودکی باشد همچون سهل و آسان نیست کودک می گوید من مانند پدرم یا مادرم نیستم که بتوانم بخوانم و بنویسم احساس عجیبی دارد. به او بایستی آرام آرام دوستی را فهماند و مزه عشق را چشاند.
کودک را باید درک کرد، همه کودک را هر چه هست و فرزند هر که هست باید دوست داشت و عملاً این دوستی را بایستی اثبات کرد در تمام مسیر کودک را بایستی همچون چشمان خود مواظب بود و او را باید یاری کرد نه آنطور که استقلال نداشته باشد او را بایستی یاری کرد تا بتواند خود بخواند، خود بنویسد و دوست همنوعان خود باشد صلح دوست باشد و دگر آزار نباشد. این شدنهای مثبت است که دنیا را به سوی تکامل پیش می راند.
برای یک معلم علاقه مند نمی تواند معین کرد که دوره آمادگی او برای تدریس از چه زمانی آغاز می شود او برای پیشرفت کارهایش از هر فرصتی پیش از آغاز نخستیم درس برای طرح درس و فعالیتهای خویش کوشش می کند و وسایل و ابزار کار خود را با نقشه و هدفی مشخص آماده می کند او در زمینه تعلیم و تربیت کودکان بیشتر مطالعه می کند و از تصاویر و نقشه ها بخوبی استفاده می کند.
معلم بایستی عشق و انگیزه را در دانش آموز زنده کند و او را در یک کلام عاشق مدرسه کند.
درس معلم ار بود زمزمه محبتی        جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.