یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق والدین چینی چگونه درباره مصرف و تبلیغات با فرزندان خود ارتباط برقرار میکنند

اختصاصی از یارا فایل تحقیق والدین چینی چگونه درباره مصرف و تبلیغات با فرزندان خود ارتباط برقرار میکنند دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق والدین چینی چگونه درباره مصرف و تبلیغات با فرزندان خود ارتباط برقرار میکنند


تحقیق والدین چینی چگونه درباره مصرف و تبلیغات با فرزندان خود ارتباط برقرار میکنند

 

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:36

فهرست مطالب:

چین، والدین، فرزندان، ارتباطات ، مصرف تبلیغات خلاصه :
پیشگفتار :
بازبینی تاریخچه :
الگوهای ارتباطی خانواده
تلویزیون و پیام های تبلیغاتی.
الگوهای ارتباطی خانواده و فرهنگ
بعد فرهنگی و پیشرفت فرضیات Hofsted
روش تحقیق :
اندازه گیری ها
نتایج :
بحث ونتیجه گیری
خلاصه مضامین اجرایی برای مدیران و مدیر عاملان
مقایسه فرهنگ های پرورش کودکان
تغییر بازاریابی در چین

 

خلاصه :

تحقیق فعلی نشان می دهد که والدین چینی چگونه درباره مصرف و تبلیغات با فرزندان خود ارتباط برقرار می کنند.این تحقیق برای 1665 والدین بچه های 6 تا 14 سال در chengdv , Nanjing , Beijing الگوهای ارتبازی تایپولوژی خانواده Moschis , Moore والدین چینی به چهار گروه شامل اقتصاد آزاد- حمایتی کثرت گرایانه وعمومی تقسیم شدند . نتایج حاکی از آن است که والدین چینی عمدتا در گروه عمومی قرار دارند. الگوهای ارتباطی خانواده میان گروه ها مختلف جامعه شناختی همانند روابط مختلف، تفاوت دارد. والدین با سطح تحصیلات بالاتر  و خانواده هایی با درآمد بیشتر در ارتباطات اندیشه محوری قرار دارند . والدین کثرت گرا و عمومی با فرزندان خود درارتباط با تبلیغات تلویزیونی نسبت به گروه های اقتصاد آزاد و حمایتی بیشتر صحبت می کنند. والدین consensual به نظر می رسد که نبت به والدن آزاد تاثیر بیشتری بر روی تفکر فرزندان خود در ارتباط با تبلیغات دارند. مفهوم و معانی بازاریان و آگهی دهندگان مورد بحث قرار گرفته است.

پیشگفتار :
در سال 1979 در چین سیاست تک فرزندی تصویب شد ودر نواحی شهر نشین چین مانند Yang , Zhang  از سال 1992 متداول است. کودکان چینی میزان قابل توجهی پول از دولت دریافت می کنندکه تاثیر بسزایی بر روی در آمد خانواده دارد. (MCNeal & yeh 1997) 290 میلیون کودک زیر 14 سال  در چین وجود دارد. تخمین زده شده است که در سال 1999 تقریبا 60 میلیونن کودک بین بین 4 تا 12 سال در شهرهای بزرگ چین در حدود 2/6 میلیارد دلار صرف نیازهای شخصی خود می کنند پس بنابراین مصرف کنندگان جوان مورد توجه بسیاری از آگهی دهندگان فرزندان بازی Moschis , Moore ,(ward et .al 1977) در سال 1982 دریافتند که تبلیغات تلویزیونی بر افزایش ماتریالیسم و نظریه قدیمی Sex –roles در نوجوانانی که والدین آنها در ارتباط با مسائل مصرف با آنها صحبت نمی کنند، تاثیر می گذارد.
ارتباطات والدین با فرزندان می تواند تاثیرات نامطلوبی را که تبلیغات بر روی آنها می گذارد را خنثی کند.
تحقیقات گذشته حاکی از آن است که والدین نقش موثری در میزان نگاه کردن کودکان به تلویزیون دارند (bin 1996 , Greenberg 1991). والدین همان طور که محتوی آنچه که کودکان می بینند را کنترل می کنند می توانند زمان نگاه کردن به تلویزیون را نیز کنترل کنند. بنابراین مهم است که آگهی دهندگان و بازاریابان بفهمند که والدین چینی چگونه در رابطه با میزان مصرف فرزندان خود آگاه می کنند و اینکه چگونه والدین استفاده فرزندان را رسانه ها و تبلیغات کنترل می کنند. فعالیت های موثر بازاریابی که کودکان را مورد هدف قرار داده اند نیاز دارند که در ابتدا به والدین اصطلاحاً چراغ سبزی نشان دهند، قبل ازاینکه پیام های بازرگانی تلویزیون توسط کودکان دیده شوند.
تعداد 1665 پاسخنامه تحقیق از والدین کودکان 6 تا 14 ساله در سه شهر چین به نامهای Chengdu , NanJivg , Beijing جمع شد که شامل سوالات ذیل می شد:
•    چگونه والدین چینی فرزندان خود را از میان مصرف آگاه می کنند؟
•    فرهنگ چگونه می تواند الگوهای ارتباطی خانواده را تحت تاثیر خودقرار دهد؟
•    آیا الگوهای ارتباطی خانواده با متغیرهای جامعه شناختی والدین و فرزندان تفاوت دارد یا نه؟
•    آیا الگوهای ارتباطی خانواده با کنترل خانواده درباره با نگاه کردن به تلویزیون ارتباط دارد؟
گذشتهاین تحقیقات نشان می دهد که الگوهای ارتباطی خانواده باکنترل میزان مصرف واستفاده از رسانه ها در ارتباط ات. (arlos & Grossbast 1988) یک تحقیق میان فرهنگی بین مادران امریکایی و ژاپنی نشان داده است که الگوهای ارتباطی خانواده را لحاظ فرهنگی واضح و مشخص است . (Rose tal 1998) همان طور که تفاوت های میانالگوهای کلی تاملات والد- کودک در امریکا و ژاپن پیش بینی شده بود نتیجه گرفته شد که مادران امریکایی که بر استقلال و فردگرایی تاکید دارند از ارتباطات اندیشه محوری استفاده می کنند مادران ژاپنی که به سلطه گری وهماهنگی خانواده اعتقاد دارد از ارتباطات اندیشه محوری استفاده می کنند مادران ژاپنی که به سلطه گری وهماهنگی خانوادهاعتقاد دارد از ارتباطات جامعه محوری استفاده می کنند. (Rose etal 1998) بر طبرق تحقیقات گذشته، ما یک چارچوب تئوری را برای پیش بینی الگوهای ارتباطی خوانده ونحوه کنتری خانواده نسبت به فرزندان برا تماشای تلویزیون و پیام های بازرگانی (نمودار شماره 1/1 نگاه کنند).
در ابتدا تاریخچه الگوها ارتباطی خانواده و تاثیر فرهنگ بر روی ارتباطات خانواده مورد بازبینی قرار گرفت. بعد از بررسی نظریه ها ما نتایج این تحقیق و روش آن را گزارش کردیم. معانی و کاربرد یافته های این تحقیق مورد بحث قرار گرفته است.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.