یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

مقاله اثرات مدل برنامه درسی یکپارچه در یادگیری و موفقیت دانش آموزان

اختصاصی از یارا فایل مقاله اثرات مدل برنامه درسی یکپارچه در یادگیری و موفقیت دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مقاله اثرات مدل برنامه درسی یکپارچه در یادگیری و موفقیت دانش آموزان


مقاله اثرات مدل برنامه درسی یکپارچه در یادگیری و موفقیت دانش آموزان

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:24

فهرست مطالب:

خلاصه :
مقدمه :
روش شناسی :
ابزار شناسی :
بحث
تجربیات یادگیری دانش آموزان
توسعه مهارتهای آنالیزی دانش آموزان
نتیجه :

 

اثرات مدل برنامه درسی یکپارچه در یادگیری و موفقیت دانش آموزان
مالکولم قوربورن از دانشگاه ادینبرگ انگلستان
و
واوکالینز ورزشکار انگلیسی

خلاصه :
در آغاز مقاله تعلیم و تربیت و ارزیابی تمرین های وضع شده را به وسیله ترتیب بدنی (PE) در نظر گرفتیم. وقتی که معلمان برای انتقال یک دلیل معین مرکزی درون آموزش اجرایی معنی دار قصد می کنند. مقر می شود توسط برنامه درسی یکپارچه تربیت بدنی سطوح عالی (HSPE) در اسکاتلند. بنابراین تحقیق این مقاله تحلیل های اعتباری تصمیم گیری برنامه درسی معلمان روی یادگیری دانش آموزان و ارزیابی تجربیاتشان و توسعه توانایی های تحلیل شان فراهم کرد. علاوه بر این، مقایسه با BSSSS تربیت بدنی در کوینزلند، استرالیا مهمترین نکته بحث برای بررسی روش و عملیات فراهم می کند. مخصوصاً هر دو اطلاعات و مقایسه ها نیاز برای گنجاندن گواه موفقیت دانش آموزان در ارزشیابی سودمند برنامه درسی یکپارچه و تاثیرات معلمان آشکار نمود. ما همچنین بحث کردیم درباره اینکه اساس ضروری یادگیری امتحانات مدرسه در PE کار بزرگی بدون فشارها و الزامات هستند که به وسیله تحقیقات ما آشکار می شود.
کلمات کلیدی : ارزیابی ـ برنامه درسی ـ یکپارچه ـ تعلیم و تربیت.
مقدمه :
شکل در انتقال روش برنامه درسی به برنامه های یادگیری معنی دار دانش آموزان به وسیله ارزیابی هدفمند حمایت می شود. یک چالش مبهم برای بسیاری از ابتکارات جدید در PE ثابت شده است (رنیک و میشل 2002). بنابراین، تحقیق برای پرداختن به تاثیر فلسفه برنامه درسی بر سلسله تصمیمات برنامه درسی شروه شده است و با معلمان و نتیجه تجربیات یادگیری دانش آموزان سازش دارد. برای مثال، در چهارچوب تربیت بدنی دقیق آنچه که برای پرورش راهبردهای مهارتهای تفکر از قبیل بازیهای یادگیری برای تعلیم طراحی شده است. مک موریس (1998) نیازی برای تحقیقات بیشتر روی میزان آنچه که دانش آموزان احتیاج به کنترل تکنیک ها دارند مقدم است بر تصمیم گیری روی افزایش بازی پیچیده، یادداشت نمود. در چهارچوپ یک برنامه درسی یکپارچه بالاخص، پلیک و پاتن (2002) مسائل مشابهی پیدا کردند وقتی که به توسعه اجرای عملی دانش آموزان و مهارت های مفهومی مبادرت کردند. پلیک و پاتن بررسی کردند که آیا یک گروه از 20 دانش آموز کلاس چهارم (12 دختر و 8 پسر) (10 ساله) در مدرسه ای در حومه شهر در شمال شرقی آمریکا قادر شده بودند برای درک اساس مکانیک ها، مخصوصاً قوانین نیوتن.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.