یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق راههای مقابله با کمروئی دانش آموزان و کسب اعتماد به نفس در آنها

اختصاصی از یارا فایل تحقیق راههای مقابله با کمروئی دانش آموزان و کسب اعتماد به نفس در آنها دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تحقیق راههای مقابله با کمروئی دانش آموزان و کسب اعتماد به نفس در آنها


تحقیق راههای مقابله با کمروئی دانش آموزان و کسب اعتماد به نفس در آنها

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:17


فهرست مطالب:
عنوان    1
چکیده     3
تقدیر و تشکر    4
مقدمه    6
مرحله 1 = توصیف وضعیت موجود    7
مرحله 2 = گردآوری اطلاعات (شواهد 1)    7
مرحله 3 = تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها     8
مرحله 4 = انتخاب راه جدید موقتی     11
مرحله 5 = اجرای طرح جدید و نظارت بر آن     13
مرحله 6 = گردآوری اطلاعات (شواهد 2)    14
مرحله 7 = ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن     15
مرحله 8 = تجدید نظر و نتیجه گیری     15
پیوستها     16
منابع و مآخذ    17

 

 


 
چکیده
اینجانب مدت 14 سال است که در مدارس ابتدائی روستاهای شهرستان میاندوآب در پست های (مدیر، معاون، مدیر آموزگار و آموزگار) خدمت نموده ام و از جمله مسائل و مشکلاتی که من و همکارانم گاهی اوقات با آن مواجه می شویم. و فکر ما را به خود مشغول می کند مسئله کمروئی و نداشتن اعتماد به نفس برخی از دانش آموزان است که باعث بروز مشکلاتی از قبیل عدم قبول از طرف گروه همسالان، عدم رضایت شخصی، افت تحصیلی و ... می گردد فلذا بنده این موضوع را برای اقدام پژوهی خود انتخاب نمودم و با بررسی علل و عوامل این معضل راه حلهای مفیدی را ارائه نموده تا انشاء الله ... در وضعیت دانش آموزان کمرو بهبودی حاصل شود.
برای اینکار ابتدا مسئله را با همکاران در میان گذاشته و نظرات و پیشنهادات آنها را جویا شدم ضمن جمع بندی نظرات والدین، مدیر، همکاران دیگر با استناد به منابع علمی به شواهدی دست یافته و به تفسیر داده ها و اطلاعات خام پرداخته و از میان آنها طرحهای را که به عمل نزدیکتر بوده اند انتخاب و اجرا نمودم و مورد ارزیابی قرار دادم و بدین صورت بود که با کمک همکاران عیزیز و اولیاء گرامی توانستیم با فعال سازی دانش آموزان کمرو به انجام امورات پرورشی، ورزشی، بهداشتی و ... و با دادن مسئولیتهای در خور توان دانش آموزان به تقویت اعتماد به نفس آنها پرداخته و گامی مثبت در جهت رفع مشکل کمرویی آنها برداشته و به حمد ا ... نتیجه مطلوبی کسب شد و موجبات رضایت والدین، دانش آموزان و همکاران فراهم گردید.


مقدمه
تعیرف کمرویی
کمرویی صفت فردی است که به خاطر ترسویی، احتیاط کاری و عدم اطمینانش، نزدیک شدن به او مشکل است فرد کمرو هوشیارانه از مواجهه با افراد یا چیزهای مشخص یا انجام کاری همراه آنان بیزار است در گفتار یا کردار خود ملاحظه کار است، از ابزار وجود بیزار است و به طور محسوسی ترسو است. ممکن است فرد کمرو و کناره گیر یا بی اعتماد و یا از خمیر مایة دیگری باشد: شخصیتی پرسش انگیزه بی اعتماد و مشکوک فرهنگ لغت، کمرویی را به عنوان ناراحت بودن در حضور دیگران تعریف می کند.
اما به نظر نمی رسد که این تعریف مطلب زیادی به آنچه عموماً دربارة کمرویی می دانیم بیفزاید. هیچ تعریف واحدی کفایت نمی کند، زیرا کمرویی برای افراد مختلف دارای معانی متفاوت است.
کمرویی شرایط پیچیده ای است که آثار مختلفی بر جای می گذارد، از ناراحتی مختصر تا ترس بی مورد از مردم و روان رنجوری حاد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.