یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

اختصاصی از یارا فایل مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات


مقاله آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:24

فهرست مطالب:

چکیده : ۱

مقدمه : ۳

آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات.. ۶

فرآیند فروش شخصی : ۱۶

روش هایی که فروشندگان شخصی موفق پیشنهاد می کنند : ۱۷

خود را برای برتر بودن آماده سازید : ۱۷

به نحوه عملکرد سازمان خود توجه کنید : ۱۸

توانایی های رقابتی خود را شناسایی کنید : ۱۸

نه تنها شناخت محصول بلکه توانایی فروش خود را بهبود بخشید : ۱۸

افرادی را هدف قرار دهید که بهترین پیش بینی شما محسوب میشوند : ۱۸

پیشاپیش سوال هایی مناسب آماده کنید : ۱۹

کسانی که دربازار شما قرار دارند را شناسایی کنید : ۱۹

گنج را در حیاط خانه خود پیدا کنید : ۱۹

از توصیه ها و معرفی شده اند ، استقبال کنید : ۱۹

۱۰ – شهرت خود را حفظ کنید : ۲۰

۱۱- هویت محصول خود را گسترش دهید : ۲۰

۱۲- قلعه ای مستحکم ساخته شده از روابط عالی ایجاد کنید : ۲۰

۱۳- مثل یک خبر خوب به چشم مشتریان خود بیایید : ۲۱

۱۴- زمان ونحوه ارائه پیشنهاد را به موقع تشخیص دهید : ۲۱

۱۵- پیشبرد فروش : ۲۱

منابع

 

 

 

 

چکیده :
تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات   ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .
گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یک استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .
شرکت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی که مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین کننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .
سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این که آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یکی از جوانب توجه به اهداف تبلیغات بر این نکته مبتنی است که آیا استراتژی برای آگاه دادن ، تشویق و ترغیب و با یادآوری طرح ریزی شده است یا خیر ؟ مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات از صنعتی تا صنعت دیگر و یا از مارک و محصولی خاص تا محصولی دیگر متفاوت است . عوامل ایجاد تفاوت در سطوح گوناگون بودجه عبارتند از : کانال ، تناوب ابداع محصول و تغییر شکل آن ، تعداد و وجود مشتریان ، پیچیدگی واحدهای تصمیم گیری ، درجه استاندارد بودن محصول یا خدمت ، مقدار آگاهی مصرف کنندگان از فواید کالا یا خدمت و تناوب زمان خرید .
روش های گوناگونی برای تعیین بودجه تبلیغات مورد توجه قرار میگیرند . روش های معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظایف و تساوی رقابتی .
مقدمه :
تبلیغات یکی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی یک شرکت محسوب میشود . فعالیت های مرتبط  Promotion نقشی کلیدی در برقراری ارتباط بین بازار هدف و استراتژی اتخاذ شده ایفاد می کنند . به همین دلیل ، برنامه های تبلیغاتی سازمان باید به گونه ای طراحی شوند که استراتژی رقابتی کلی سازمان را مورد حمایت قرار داده و به همین دلیل باید با تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری نیز تعاملی پایدار ایجاد کند .
Promotion واژه ای است که در طول زمان معانی گوناگونی به خود گرفته است . ریشه این کلمه در زبان لاتین به معنای حرکت به سمت جلو بوده ، اما در تعریفی دیگر اخیرا" بدین گونه معنا شده است : " برنامه ای تحت کنترل و کامل از ارتباطی برقرار شده بین روش ها و ابزار که برای ارائه و معرفی یک شرکت و محصولاتش به مشتریان بالقوه در کنار یکدیگر قرارداده شده اند . " تبلیغات جنبه وظیفه ای ارتباط در بازاریابی را به عهده دارد . حال آنکه ارتباط چیزی بیش از ارائه اطلاعات است . ارتباط زمانی موثر محسوب میشود که افراد ، پیام ارسالی را به خوبی درک کنند و پاسخی مناسب ابراز دارند .


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.