یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

گزارش کارآموزی .net به همراه فایل sql

اختصاصی از یارا فایل گزارش کارآموزی .net به همراه فایل sql دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

گزارش کارآموزی .net به همراه فایل sql


گزارش کارآموزی .net به همراه فایل sql

 

 

 

 



فرمت فایل : WORD

تعداد صفحات:38

فهرست مطالب:

عنوان                                                         فهرست                                                           صفحه:

قالب کاری  .NET Framework
1-    دات نت                                                                                                                            2
1-1یک پلات فرم مناسب برای آینده                                                                         3
1-2 ایده های اولیه                                                                                               4
1-3 تولد دات نت                                                                                                 5
1-4 مروری بر فریمورک دات نت                                                               5                   
1-5: مکانیزم های امنیتی در        .NET Framework                                       6
    1-5-1: (CLR) Common language runtime                           7
    2-5-1: Type Safe Code                                                       7                                 
3-5-1: Code Access Security                                              7
1-3-5-1: imperative security syntax                         8
2-3-5-1: DeclarativeSecurity Syntax                       9
پایگاه داده SQL Server                                                       13
برنامه کاربردی                                                                       17
30                                                                                           Class Diagram
31                                                        ERD (Entity RelationShip Diagram)

 

 

قالب کاری .NET Framework

1- دات نت

دات نت یک محیط پیاده سازی است که به کمک آن می توان اقدام به ایجاد و بکارگیری نرم افزار و نسل جدیدی از عناصر موسوم به سرویس های وب نمود. تمامی محصولات اصلی مایکروسافت از ویژوال استودیو دات نت تا ویندوز و نهایتا مجموعه آفیس ، متاثر از پلات فرم فوق شده و خواهند شد . دات نت به پیاده کنندگان این امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود، اقدام به پیاده سازی برنامه ها نمایند. ویژگی (پتانسیل) فوق از طریق معرفی Common Language Runtime ، میسر شده است.
در جولای سال 2000 ، شرکت مایکروسافت در کنفرانس پیاده کنندگان حرفه ای (PDC) ، در شهر     Orlando ایالت کالیفرنیا ، جزئیات بیشتری از نسل جدید پلات فرم خود (دات نت) بمنظور پیاده سازی برنامه های ویندوز و اینترنت را در اختیار علاقه مندان خصوصا پیاده کنندگان نرم افزار قرار داد . محوریت ابتکار فوق ، بر فریمورک دات نت استوار بوده ونشان دهنده یک پلات فرم مناسب بهمراه کتابخانه های کلاس گسترده ای است که پتانسیل های متعددی را در اختیار قرار می دهد. یکی از نکات قابل توجه در پلات فرم فوق،استفاده از XML و SOAP بمنظور ارتباط بین نرم افزارها ی موجود در اینترنت ( نرم افزارهای مبتنی بر وب) است . در این راستا مجموعه ای از محصولات مبتنی بر سرویس دهنده با نام سرویس دهندگان Enterprise دات نت، مطرح که به منزله نسل جدیدی از محصولات Back office مایکروسافت می باشند.
فریمورک دات نت ، مدلی کاملا جدید به منظور برنامه نویسی و بکارگیری نرم افزار را ارائه نموده است. بیل گیتس ، در سخنرانی خود در PDC ، بدین نکته اشاره داشت که در هر پنج تا شش سال ما شاهد یک تحول عمده در رابطه با پیاده سازی نرم افزار بوده ایم . آخرین موارد در این زمینه به سوئیچ از DOS به ویندوز در سال 1990 و گذر از پیاده سازی شانزده بیتی به سی و دو بیتی ( از ویندوز Windows 3.x به ویندوز (NT/95 ) در اواسط دهه 90 میلادی است. با معرفی دات نت در PDC ، پیاده کنندگان آن را معماری مناسبی برای پیاده سازی نرم افزار (برنامه های Desktop و برنامه های وب ) مشاهده نمودند. ویژوال استودیو دات نت ، اولین محصول مبتنی بر دات نت مایکروسافت بود که در سال 2001 در اختیار علاقه مندان قرار گرفت . اهمیـت دات نت برای مایکروسافت تا بدین حد است که در سال 2001 ، بیش از هشتاد درصد منابع بخش تحقیق و توسعه این شرکت در رابطه با آن صرف شده است . زبان سی شارپ ، که زبانی جدید برای برنامه نویسی در دات نت است بعنوان زبان استاندارد برای پیاده سازی داخلی در شرکت مایکروسافت پذیرفته شده است.

1-1یک پلات فرم مناسب برای آینده
دات نت، اولین پلات فرم طراحی شده از صدر تا ذیل با در نظر گرفتن واقعیتی با نام اینترنت است. دات نت از یک ماشین مجازی خاص در این زمینه استفاده می نماید . ماهیت ماشین مجازی فوق ، بگونه ای است که از API ویندوز فاصله و در این رابطه از یک کتابخانه کلاس استفاده می نماید که می توان به جرات این ادعا را داشت که تاکنون نظیر آن ، ایجاد نشده است . امکان استفاده از زبانهای متعدد برنامه نویسی ، وجود خواهد داشت .معماری دات نت ، امکان ارتباط بین زبانها را به سادگی فراهم خواهد کرد .دات نت ، یک رویکرد جدید در رابطه با پیاده سازی نرم افزار را مطرح نموده است. نگاه به دات نت ، عمدتا بصورت سیستم های توزیع شده است. با استفاده از XML ،امکان اجرای توابع بر روی کامپیوترهای متفاوت یک سازمان و یا جهان فراهم و جلوه ای زیبا در همیاری بمنظور اجرای یک برنامه ، به نمایش در خواهد آمد. از این منظر ، سیستم ها از سرویس دهندگان تا سیستم های بدون کابل ، قادر به اشتراک پلات فرم عمومی یکسانی خواهند بود . با استفاده از نسخه های دات نت که برای تمام آنها در دسترس خواهد بود، امکان ارتباط مناسب آنها با یکدیگر فراهم خواهد شد. دات نت ، بمنظور طراحی و پیاده سازی برنامه های سنتی نیز راهکارها و امکانات مناسبی را ارائه تا از این طریق امکان پیاده سازی و بکارگیری این نوع از نرم افزارها ، به سادگی انجام گیرد . برخی از تکنولوژی ها ی ارائه شده در دات نت نظیر فرم های ویندوز، تلاشی در این راستا است .

1-2 ایده های اولیه
از اواخر سال 1995 ، شرکت مایکروسافت توجهی خاص و قابل توجه نسبت به اینترنت نمود . هدف مایکروسافت در این زمینه پیوند بین پلات فرم ویندوز و اینترنت بود. ماحصل تلاش مایکروسافت در این زمینه ارائه مدل برنامه نویسی Windows DNA ، بود . در این راستا مجموعه ای از ابزارها و تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت ، طراحی و ارائه گردید . ASP ، از اولین تلاش های مایکروسافت در این زمینه است . عملا در این زمینه ( مطرح شدن اسکریپت های مفسری ) یک برگشت به عقب نسبت به پیاده سازی ساخت یافته و شی گراء را شاهد بوده ایم . طراحی ، اشکال زدائی و نگهداری چنین کدهای غیر ساخت یافته ای مسائل خاص خود را خواهد داشت . سایر زبانها نظیر ویژوال بیسیک بصورت موفقیت آمیز در رابطه با برنامه نویسی بر روی اینترنت و پلات فرم مایکروسافت استفاده می گردید ولی اغلب از آن به منظور ایجاد عناصری که از طریق ASP ، به خدمت گرفته می شدند ، استفاده می گردید .در این رابطه تلاش های اندکی نیز در جهت ایجاد یک Interface مبتنی بر وب بر روی زبان های سنتی نظیر Web Classes در VB ، نیز انجام شد ولی هیچکدام از تلاش های فوق ، در سطح گسترده ای مورد استقبال و پذیرش قرار نگرفت . مایکروسافت در صدد حل آشفتگی های همراه برنامه های ویندوز DNA بود . ویندوز DNA ، تصویری مناسب از یک معماری Three-Tire و مبتنی بر COM بود که تکنولوژی ASP در لایه Presentation ، اشیاء Business در لایه میانی و یک Engine بانک اطلاعاتی رابطه ای در لایه Data ، قرار می گرفت . مفاهیم همراه DNA ،کامل و بی عیب بود اما در زمان استفاده عملیاتی چالش های خاص خود را بدنبال داشت . پیاده سازی عناصر COM ، مستلزم یک سطح مناسب از دانش و مهارت است و می بایست زمان زیادی در این رابطه صرف گردد . بکارگیری نرم افزارهای DNA ، نیز مسائل خاص خود را داشت ( مسائل مربوط به ورژن ، نصب عناصر و عناصری که با آن مرتبط می باشند.
بموازات تلاش سایر شرکت ها در رابطه با ارائه راهکارهائی خاص بمنظور پیاده سازی برنامه ها ی وب ، شرکت مایکروسافت در صدد برطرف نمودن محدودیت های مدل برنامه نویسی DNA گردید.

1-3 تولد دات نت
در اوایل سال 1998 ، گروهی از پیاده کنندگان نرم افزار در مایکروسافت ، کار خود را بر روی نسخه ای جدید از ) IIS نسخه چهار( ، به اتمام رساندند که دارای چندین ویژگی جدید در رابطه با ASP بود .در این راستا ، قابلیت های جدیدی بمنظور پیاده سازی برنامه های وب در ویندوز NT ، فراهم گردید.گروه پیاده کننده دارای ایده های متعددی برای اعمال اصلاحات جدید بودند . گروه فوق ، کار خود را بر روی یک معماری جدید برای پیاده سازی ایده های مطرح شده ، آغاز نمود . این پروژه ،     (NGWS)Next Generation Window Services ، نامیده گردید. پس از ارائه ویژوال استودیو شش ، در اواخر سال 1998 ، تلاش برای ایجاد نسخه ای جدید از ویژوال استودیو در دستور NGWS ، قرار گرفت . گروه COM+/MTS در مدل پیشنهادی خود از یک Runtime ، عمومی برای تمامی زبانهای استفاده شده در ویژوال استودیو ، استفاده نمودند . تلاش افراد درگیر در پروژه NGWS ادامه یافت تا در نهایـت، شرکت مایکروسافت در کنفرانس پیاده کنندگان حرفه ای (PDC) ، دات نت را معرفی نمود.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.