فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:21
فهرست مطالب:
یادداشت پژوهش
Holism
مقدمه
علم و هنر
آفرینندهی هالیسم
واحدهای و انفرادی، ذهن و بدن
مدرسیت در سازمانهای مدرن فنی
نتیجه
یادداشت پژوهش
آیا مدیریت علم است یا هنر؟
فارق التحصیل از مدرسهی علم و دانش ژاپنها در شورای علم و تکنولوژی پیشرفت کردند. ایشکاوا، 1292-923، ژاپن
در این ورق من یک تصویر مختصری کشیده ام تا ماهیت مدیریت را در سازمانهای مدرن جدید، نوین با سطوح بالای فنی از نقطه نظر فکری سیستمهای کاری نشان دهم.
ابتدا من به تفاوت میان علم و (هنر) اشاره میکنم.
سپس وسایل سیستمهای متفاوت طبقه بندی مثل روشهای تازه و سیستم های (پست) تازه و نوین را دنبال میکنم من بوسیلهی وجودهای خارجی و داخلی (باطنی ذهنی) جامع را با راههای تازه ارتباط دارم و بوسیلهی وجودهای ذهنی انفرادی با سیستمهای پست تازه ارتباط دارم.
از طریق روشن کردن 3 راه دانستن،فهمیدن جهان و مصرفی الگوی سیستمهای جدید دانش شخص حقوقی مدرن سطوح فنی بالا من در عصر دانش بحث میکنم و میگویم که مدیریت هم علم و هم هنر است.
چیزهای مورد بررسی مال یک قسمت متفاوتی از نیازهای واقعیت هستند که با وسایل مورد معامله فرق دارد.
هدف از این چیز این است که یک توضیح مختصری از این که چرا مدیریت هم عالم است و هم هنر داده شود و بحث و مناظره بیشتر برروی هستی (ذات) انجمن علمی و عمل کننده ی مدیریت را الهام کنند.
زبانههای لغات مدیریت: سیستم دانشی سازمان، مدیریت علمی، سیستمهای بحرانی فکری، آفرینندهی Holism
مقدمه
مدیریت چیست؟ آیا یک علم است یا هنر؟ برای مردم مختلف جواب میتواند هم هر دو باشد هم هیچ کدام. بعضی از مردم فکر میکنند مدیریت یک علم است.
چون بعضی قاعدهها و قانونهای علمی وجود دارد. (مثل تئوریهای مدیریت علمی تیلور و سازمانهای انجمن علمی و اجتماعی مدیریت و بر) که میتواند برای بهبود نیروی کار یا سازمانهای کارآیی، سود یا زیان، خصوصی یا دولتی (تیلور: سال 1911 و وِبِر سال 1947) کاربرد داشته باشد.
دیگر مدرسهی مهم برداشت مدیریت بعنوان یک علم از مناطق سیستمهای علمی میآید. همیشه از سال 1940 مردان کلیسا و زنان آن بر پایه ی (با براساس) فلسفهی اهل تجربههی خوانندهها تلاش کردهاند تا یک شورای شیوهی تجربهای را برای معامله با صادرات انجمنی در مناطقی مثال شهرهای مورد نظر یامدیریت کاری انجام دهند.