بسیاری از صاحبان تجارت و کسب و کار گمان میکنند که تنها با آگهی در یک روزنامه ی محلی یا رادیو و تلویزیون، مصرفکنندگان به طور خودکار تشویق به خریداری محصول یا خدمتشان میشوند; این تا حدودی درست است. احتمال دارد بعضی افراد تنها از روی کنجکاوی محصول جدید شما را شناسایی و امتحان کنند، اما صدها، بلکه هزاران نفر از مشتریان بالقوه ممکن است هرگز محصول یا کسب و کار شما را شناسایی نکنند. در چنین مواقعی ، بهرهمندی از یک برنامه ی بازاریابی و داشتن پایگاه تبلیغاتی با ثبات و همیشه در دسترس مشتریان ( ۲۴ ساعته ) موثر خواهد بود; آنچه که شما باید به عنوان مالک یک کسب و کار تجاری انجام دهید، داشتن یک درک و بینش جامع از برنامه بازاریابی و استفاده از آن به منظور کسب فرصتهای بازار است.