اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد .
فهرست :
برندینگ و اصول آن
سایمون آنهولد
نظریه برند ملی
گردشگری
سرمایه گذاری
بازاریابی میراث جهانی ، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان
بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی
گردشگری در آگرا و تاج محل
شگفتی های هندوستان
بازاریابی تاج محل ، مسائل آتی و چالش ها