دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شوم بافرمت ورد وقابل ویرایش
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد
چکیده
با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود
توصیف وضعیت موجود
توصیف مدرسه : مدرسه ما در منطقه تبادکان دارای 8کلاس دردو نوبت 16کلاس دایر ویک مدیر و4 معاون ودارای پرسنل متخصص و متاسفانه بدون تجهیزات آزمایشگاهی وکارگاهی می باشد واز فضایکمی برخورداراست وبا توجه به اینکه دراین منطقه محرومیت حاشیه نشینی دراینمدارس مشکلات فراوانی وجود دارد .ازجمله فقر فرهنگی اقتصادی که متاسفانه این دانش آموزان پس از گذراندن دوره راهنمایی یاترک تحصیل کرده ویا پس از یکی دوسال از تحصیل باز می مانند که عوامل زیادی ماثر است از جمله بازیهای کامپیوتریک که درذیل توضیح خواهم داد:
فهرست مطالب
چکیده 4 تشکر و قدردانی 4 مقدمه 5 توصیف وضعیت موجود 5 توصیف مدرسه : 5 بیان مسئله 6 تعریف واژگان : 6 بازی های رایانه ای : 6 افت تحصیلی : 6 گردآوری اطلاعات (شواهد (1) 7 یافته های علمی: 7 مقدمه : 7 تعریف افت تحصیلی : 7 علتهای افت تحصیلی : 8 بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند . 8 روشهای گرد آوری اطلاعات 10 مشاهده: 10 مصاحبه : 10 پرسشنامه : 11 تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 11 یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها : 12 سئوالات پرسشنامه : 12 خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ) 13 محدودیتهای تحقیق : 14 پیشنهادات : 15 منابع: 16