یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه رشته مهندسی مکانیک استفاده از کنترلرهای دیجیتالی در سیستم های مکانیکی

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه رشته مهندسی مکانیک استفاده از کنترلرهای دیجیتالی در سیستم های مکانیکی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه رشته مهندسی مکانیک استفاده از کنترلرهای دیجیتالی در سیستم های مکانیکی


پایان نامه  رشته مهندسی مکانیک استفاده از کنترلرهای دیجیتالی در سیستم های مکانیکی

دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه  رشته مهندسی مکانیک استفاده از کنترلرهای دیجیتالی در سیستم های مکانیکی  با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 120

اهداف سیستمهای کنترل موتور الکترونیکی

سیستم کنترل موتور الکترونیکی شامل دستگاههای دریافت کننده ایست که به طور مداوم موقعیت های کاری موتور را ارزیابی می کنند، یک واحد کنترل الکترونیکی(Ecu) {است} که جداول داده ها و محاسبات کاربردی در ورودی دریافت کننده ( حسگرSensor) را ارزیابی می کند و خروجی را برای دستگاههای راه انداز معین می کند. این دستگاههای راه انداز توسط Ecu فرمان می گیرند تا در پاسخ به ورودی حسگر، عملی را انجام دهند. هدف استفاده از یک سیستم کنترل موتور الکترونیکی این است که موارد زیر تامین شود: دقت مورد نیاز و سازگاری به منظور کمتر کردن آلودگی خروجی و کم کردن مصرف سوخت، بهینه کردن قابلیت حرکت برای همه موقعیت های کاری، کم کردن آلودگی تبخیری، و تشخیص دادن سیستم وقتی که بد عمل می کند. برای اینکه در سیستم کنترل، این اهداف را شاهد باشیم، یک مدت زمان توسعه شایان توجهی برای هر موتور وکارایی وسیله نقلیه مورد نیاز است. مقدار قابل توجهی از توسعه برای یک موتور نصب شده روی دینامومتر، تحت موقعیت های کنترل شده، مصرف شود. اطلاعات جمع آوری شده برای توسعه جداول داده های Ecu مفید است. مقدار قابل توجهی از تلاش های توسعه هم لازم است که در یک موتور نصب شده در وسیله نقلیه انجام شود.  وبالاخره، تعیین کردن رخ دادهای جداول داده ها در طول تست وسیله نقلیه لازم است. 

  آلودگی های خروجی اجزاء خروجی:

خروجی موتور شامل محصولات احتراق مخلوط هوا و سوخت است. سوخت مخلوطی از ترکیبات شیمیایی یا به اصطلاح هیدروکربن ها(HC) می‌باشد. ترکیبات سوختهای گوناگون، ترکیبی از هیدروژن و کربن می باشد. تحت یک واکنش کامل احتراق، هیروکربن ها در یک واکنش حرارتی با اکسیژن هوا ترکیب می شوند و دیوکسیدکربن (O2) و آب تشکیل می شود. متاسفانه احتراق کامل رخ نمی دهد و علاوه بر CO2 وH2O ، مونوکسید کربن(CO)، اکسیدهای نیتروژن(NOX) و هیدروکربن ها(HC)، به عنوان نتیجه واکنش احتراق درخروجی به وجود خواهند آمد. افزودنی ها و ناخالصی ها هم به مقدار کمی در الودگی شرکت می کنند مثل اکسیدهای روی، هالوژن های روی و اکسیدهای گوگرد، در موتورهای احتراق تراکمی ( دیزل)، همچنین مقدار محسوسی از دوده ( به صورت ذره) به وجود می آید. قوانین دولتی مقدار مجازHC,NOx,CO انتشار یافته در یک خروجی وسیله نقلیه را تنظیم کرده است.

فهرست مطالب
عنوان                                         صفحه
1-فصل اول : کنترل موتور ..............................................................................  1
1-1-اهداف سیستم های کنترل ........................................................................  1
2-1-موتورهای احتراق جرقه ای ......................................................................  3
3-1-موتورهای احتراق تراکمی .......................................................................  9
2-فصل دوم ...............................................................................................  90
1-2-مقدمه ................................................................................................  90
2-2-مبانی ترمزگیری خودروها .....................................................................  90
3-2-سیستم های ضدقفل ............................................................................. 105
4-2-سیستم های آینده ترمزگیری خودروها ...................................................  118
 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.