یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود تحقیق در مورد :مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود تحقیق در مورد :مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود تحقیق در مورد :مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن


خرید و دانلود  تحقیق در مورد :مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن

"مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن"

لوله پلی اتیلن از اولین لوله های پلاستیکی ساخت بشر پس از لوله های p.v.c (پلی وینیل کلراید) می باشد. اولین کارخانه لوله و اتصالات پلاستیکی در ایران کارخانه پلیکا کرج بوده که لوله و اتصالات پی وی سی را تولید نمود که به همین واسطه تمامی لوله های پلاستیکی در ایران به لوله پلیکا مشهور گردید. محصول مورد بررسی در این طرح لوله و اتصالات پلی اتیلن که کد آیسیک ٣ آن ٢٥٢٠١٢٢٢ می باشد.

لوله های پلی اتیلن دارای دو استاندارد ملی و جهانی می باشد. استاندارد ملی ویژگی های پلی اتیلن برای آبرسانی نخستین بار در سال ١٣٥٣ تدوین و در کمیسیون فنی پلاستیک ایران برای اولین مرتبه مورد تجدید نظر قرار گرفت و در اسفند ماه ١٣٥٦ تصویب و به عنوان استاندارد رسمی ایران در زمینه لوله های پلی اتیلن آبرسانی تعیین و مورد استفاده قرار گرفت. از جمله مواردی که در استاندارد ملی ایران مورد توجه قرار گرفته و می بایستی هر نوع تولید لوله پلی اتیلن مشمول آن گردند، خصوصیات، طبقه بندی، رده بندی فشار لوله ها، نشانه گذاری و بسته بندی می باشد.

معرفی محصول -وضعیت عرضه وتقاضا - بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی و شرایط عملکرد واحد و بر آورد حجم سرمایه گذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی و ...................... از جمله فهرست این پروژه میباشد.

این فایل با فرمت pdf و در 51 ص تنظیم شده است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.