فایل کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد " رابطه ی مؤلفه های رهبری تحول آفرین با هویت سازمانی آموزگاران شهر کوهدشت " بصورت word و قابل ویرایش ، در 94 صفحه با رفرنس نویسی درون متنی (APA) و منابع کامل
منبعی کاملا کاربردی و مفید برای کارهای تحقیقاتی و پایان نامه ای
این فایل که وقت زیادی برای آن صرف شده و با نمره عالی 18 از 18 نمره را کسب کرده ، فقط با قیمت 79/000 تومان قابل خریداری می باشد
در زیر فهرست مطالب آن ارائه می شود:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده................................................... 1
فصل اول:کلیات پژوهش.................................. 2
مقدمه.............................................................. 3
1-1-بیان مسئله.......................................................................................... 4
1-2-ضرورت و اهمیت تحقیق................................................................................... 7
1-3-اهداف تحقیق......................................................... 8
1-3-1-هدف کلی.......................................... 8
1-3-2-اهداف جزئی........................................................................... 8
1-4-فرضیه های تحقیق.............................................. 9
1-4-1-فرضیه کلی........................................................... 9
1-4-2-فرضیه های جزئی...................................... 9
1-5-تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها........................................ 9
فصل دوم: ادبیات و پیشینه ی پژوهش................... 12
مقدمه........................................... 13
2-1-هویت سازمانی......................... 14
2-1-1-تعریف و مفهوم هویت سازمانی..................................... 14
2-1-2-تفاوت مفهوم هویت سازمانی با برخی مفاهیم............................................ 19
2-1-3-روند شکل گیری هویت سازمانی و دیدگاههای مربوط به آن............................... 21
2-1-4-هویت سازمانی و اهداف سازمانی............................... 25
2-2-رهبری........................................ 27
2-2-1-تفاوتهای رهبری با مدیر................................................ 28
2-2-2-تکامل نظریه های رهبری........................................... 30
2-2-3-سیر تکامل نظریه رهبری تحول آفرین:......................................... 33
2-2-4-دیدگاههای مختلف رهبری تحول آفرین....................................................... 35
2-2-4-1-نظریه رهبری تحول آفرین برنز (1978).............................................. 35
2-2-4-2-نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985).................................... 35
2-2-4-3-نظریه رهبری تحول آفرین شاین.................................. 36
2-2-4-4-نظریه رهبری تحول آفرین تیچی و دیوانا (1990)................................. 37
2-2-4-5-نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن:............................................ 38
2-2-4-6-نظریه رهبری تحول آفرین بس (1999-1985)............................ 39
2-2-4-7-نظریه رهبری تحول آفرین بس و آوولیو.............. 40
2-2-5-مولفه های رهبری تحول آفرین..................... 40
2-3- مروری بر پژوهش های انجام شده............................... 41
فصل سوم: روش پژوهش.......................... 44
مقدمه..................................................................... 45
3-1- روش پژوهش......................................... 45
3-2- جامعه آماری........................................... 45
3-3- حجم نمونه و روش نمونه گیری................................ 46
3-4- ابزار پژوهش....................................... 46
3-5- روایی و پایایی ابزار پژوهش.......................................... 47
3-6- شیوه ی تجزیه و تحلیل داده ها...................................... 48
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها................. 49
مقدمه................................................ 50
4-1- یافته های توصیفی........................................................ 50
4-2- یافته های استنباطی.............................................. 54
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.................................... 60
مقدمه:...................................................................................... 61
5-1- خلاصه تحقیق............................................................. 61
5-2- بحث و نتیجه گیری........................ 62
5-3- پیشنهادهای تحقیق........................................ 64
فهرست منابع فارسی..................................... 67
فهرست منابع انگلیسی................................ 70
پیوست ها.............................................. 74
پرسشنامه ها.............................. 74
جداول خروجی...................... 76
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (2-1) سیر تکامل نظریه رهبری تحول آفرین.. 34
جدول شماره (3-1): توزیع فراوانی و درصد افراد نمونه آماری.. 46
جدول شماره (3-2): پایایی مولفه های پرسشنامه رهبری تحول آفرین.. 47
جدول شماره (3-3): پایایی مولفه های پرسشنامه هویت سازمانی.. 48
جدول4-1: توزیع آزمودنیها بر اساس جنسیت... 50
جدول4-2: توزیع آزمودنیها بر اساس سطح تحصیلات... 51
جدول4-3: توزیع آزمودنیها بر اساس سابقه خدمت... 52
جدول 4- 7: میانگین، انحراف معیار، تعداد، حداکثر، حداقل و دامنه تغییرات برای هر متغیر. 53
جدول 4-5: بررسی وضعیت طبیعی بودن متغیرهای تحقیق.. 54
جدول 4-6: نتایج ضریب همبستگی بین رهبری تحول آفرین و هویت سازمانی.. 55
جدول 4-8: نتایج ضریب همبستگی بین نفوذ آرمانی و هویت سازمانی آموزگاران. 56
جدول 4-9: نتایج ضریب همبستگی بین انگیزش الهام بخش و هویت سازمانی آموزگاران. 57
جدول 4-10: نتایج ضریب همبستگی بین ملاحظات فردی و هویت سازمانی آموزگاران. 57
جدول4-11: ضرایب همبستگی چندگانه و ضرایب تعیین برای ابعاد مؤلفه های رهبری تحول آفرین.. 58
جدول (4-11): ضرایب رگرسیون استاندارد شده (β) و آزمون های معنی داری مربوطه t. 59
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 4-1: توزیع آزمودنی ها بر اساس جنسیت... 51
نمودار 4-2: توزیع آزمودنی ها بر اساس سطح تحصیلات... 52
نمودار 4-3: توزیع آزمودنیها بر اساس سابقه خدمت... 53
فقط 79/000 تومان