یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پاورپوینت خط تولید کنسرو لوبیا

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت خط تولید کنسرو لوبیا دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پاورپوینت خط تولید کنسرو لوبیا


پاورپوینت خط تولید کنسرو لوبیا، 30 صفحه اسلاید همراه تصاویر

بخشی از متن :

مقدمه :

žدر صنعت غذا ، فرایند تولید امری نسبتا از پیش تعریف شده بوده و تولید کننده نقش خاصی در اتنخاب آن ندارد و لذا نقش آن ایجاد شرایطی برای دقت عمل در اجرای صحیح فرایند می باشد . از طرف دیگر اداره نظارت بر مواد غذائی وزارت بهداشت و همچنین موسسه استاندارد ، نظارتهای مستقیم و مستمر برای واحدهای تولید کننده مواد غذائی اعمال کرده و رعایت دقیق کیفیت مواد اولیه مصرفی و محصول را به همراه دقت در رعایت فرایندهای تولید تحت نظارت و کنترل دارند . بنابراین تولید کننده موظف به اجرای فرایند تعریف شده می باشد.
تعریف :
žکلمه کنسرو از لغت Conserver که ریشه یونانی دارد گرفته شده و این به معنی حفظ کردن می باشد. بنابراین می توان گفت که در صنایع غذایی هدف از کنسرو کردن ایجاد شرایطی است که تحت آن شرایط بتوان محصول مورد نظر را برای مدت طولانی نگهداری کرد یا به عبارت دیگر طول عمر یا Shelf Life آن را افزایش داد.
در نتیجه از نقطه نظر کلی تمام روش های نگهداری مواد غذایی مانند استفاده از حرارت, سرما, خشک کردن, اشعه,مواد نگهدارنده و... در واقع نوعی روش کنسرو سازی می باشد، اما به علت اینکه در کشور ما از ابتدای کار صنایع قوطی کردن برای مواد غذایی از کلمه کنسرو استفاده شده است عبارت کنسرو سازی فقط قوطی کردن مواد غذایی را تعریف کرده و در واقع به جای آن کلمه Caning یا Tinning جانشین شده است .
محتویات کنسرو لوبیا
پروسه یا فرآیندکنسروسازی
خط تولید کنسرو لوبیا چیتی
žالف) پاک کردن وشستشو
žب) قسمت پخت وبسته بندی
قسمت پخت و بسته بندی
سورت ثانویه
قرنطینه محصول به مدت معین
مقایسه روش تولید معمول کشورمان با دیگر کشورهای جهان
منابع

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.