یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

فروش شخصی و ارتقای فروش PPT

اختصاصی از یارا فایل فروش شخصی و ارتقای فروش PPT دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

فروش شخصی و ارتقای فروش PPT


فروش شخصی و ارتقای فروش PPT

نام محصولپاورپوینت فروش شخصی و ارتقای فروش 

فرمت : PPT

تعداد اسلاید: 26

زبان : فارسی

سال گردآوری : 94

 

 

 

فروش شخصی و ارتقای فروش

فرآیند فروش شخصی

فرآیند فروش دارای چندین مرحله است که فروشنده باید بر آنها تسلط یابد.

 

هدف این مرحله جذب مشتریان جدید و دریافت سفارش های آنهاست.با این وجود، اغلب فروشندگان بخش عمده وقت خود را صرف حفظ مشتریان فعلی و ایجاد روابط بلندمدت با مشتری می نمایند.

مراحل فرآیند فروش(7 مرحله):
شناسایی و تعیین صلاحیت مشتریان بالقوه
اقدامات بیش از تماس
تماس
معرفی و نشان دادن نحوه عملکرد محصول
مدیریت کردن مخالفت ها
بستن قرارداد
پیگیری
 
 
 
 
ارتقای فروش
روش شخصی و تبلیغات اغلب همکاری تنگاتنگی با یک ابزار ترویج دیگر،یعنی ارتقای فروش دارند.
ارتقای فروش متشکل از مشوق های کوتاه مدت به منظور تشویق به خرید یا فروش یک محصول یا خدمت است.در حالی که تبلیغات دلایلی برای خرید یک محصول یا خدمت ارائه می کنند.
نمونه های تلاش های صورت گرفته برای ارتقا فروش همه جا قابل یافت است.یک آگهی ساده در روزنامه ساندی در برگیرنده کالابرگ های تخفیف 1 دلاری در خرید قهوه فولجرز است.
 
اهداف ارتقای فروش
فروشندگان به منظور ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید کوتاه مدت یا افزایش درگیری ذهنی مشتری با برند،از شیوه ترویج مصرفی استفاده کنند.
اهداف شیوه داد و ستدی، شامل تشویق خرده فروشان به عرضه اقلام جدید و نگهداری کالاهای بیشتر در انبار، خرید پیشاپیش است.
اهداف شیوه ارتقای نیروی فروش عبارتند از جذب عده ی بیشتری از نیروی فروش به منظور پشتیبانی محصولات فعلی یا جدید یا ترغیب فروشندگان به انعقاد قرارداد با مشتریان جدید است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.