یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها


پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

شناسایی عوال حیاتی موفقیت CSF)) برای صنایع مختلف در دنیای امروز امری بسیار مهم و انکار ناپذیر می باشد، در این میان صنعت بیمه ای که به دلیل تغییرات شدید در عرصه اقتصاد، به یکی از مهمترین مزایای رقابتی کشورها بدل شده اند نیاز بیشتری به شناسایی این عوامل دارند. حال در کشور عزیزمان که توسعه یافتگی یکی از اهداف اصلی در سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین صنعت بیمه پشتوانه راسخی است که سهم قابل توجهی در تحقق این مهم خواهد داشت، لذا این صنعت پایه ای با توجه به تحولات اخیر نیازمند بررسی ساختار کلی به منظور یافتن عوامل حیاتی موفقیت می باشد به طوری که به کار گیری تکنیک شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت این صنعت بزرگ کشور اکیدا توصیه می شود.

برای نیل به این هدف، بعد از بررسی وضعیت صنعت بیمه کشور در قسمت بازاریابی و فروش با مطالعه نسبتا گسترده ادبیات موضوع عوامل حیاتی موفقیت و شرایط خاص بخش بیمه ای در کشور، استفاده از 10 عامل حیاتی موفقیت در قالب 22 سوال جهت بررسی عوامل حیاتی موفقیت صنعت بیمه ای کشور، پیشنهاد گردید. این عوامل در قالب پرسشنامه ای در اختیار 1655 بیمه گر از 13 شرکت بیمه ای در 4 کلان شهر تهران، مشهد، تبریز و اصفهان قرار گرفت و به اولویت بندی و بررسی عوامل در تک تک بیمه ها، شهرها و ترکیب کلی آنها پرداختیم. نتایج نهایی ارزیابی و اولویت بندی CSF ها از دید بیمه گران در مورد CSF های پیشنهادی مثبت بوده و تمامی معیارهای مورد تایید قرار گرفتند. در نهایت مدلی که بیان کننده عوامل موفقیت صنعت بیمه کشور می باشد به صنعت بیمه تقدیم شد که امید است شاهد رشد و پیشرفت روزافزون این صنعت استراتژیک در کشور باشیم.

 قابل ذکر است این تحقیق، اولین پژوهشی است که در کشور در زمینه عوامل حیاتی موفقیت در صنعت بیمه کشور می باشد که با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسه مدیریت منابع انسانی عصر اندیشه انجام شده است.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.