نام محصول: پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مداری
فرمت : PPT
تعداد اسلاید: 27
زبان : فارسی
سال گردآوری : 94
بازاریابی
امروزه شرکت ها نمی توانند مورد پسند تمام خریداران حاضر در بازار باشند یا حداقل اینکه نمی توانند همه را به یک روش جذب کنند،تعداد خریداران بسیار زیاد است، جمعیتشان بسیار پراکنده و نیاز و شیوه های خریدشان بسیار متفاوت می باشد . علاوه بر آن ، خود شرکت ها توانایی هایشان در خدمات دهی به بخش های مختلف بازار متفاوت می باشد .
شرکت ها باید قسمت هایی که به بهترین و سودآورترین نحو می تواند به آنها خدمات دهی کند را شناسایی کرده و استراتژیهای بازاریابی مشتری محور را طراحی کند که پایه گذار رابطه صحیح با مشتری می باشد . بنابراین بسیاری از شرکت ها با شناسایی بخش های بازار ، انتخاب یک یا چند بخش از آن، تولید محصولات و ایجاد برنامه بازاریابی متناسب با هرکدام ، از بازاریابی انبوه به بازاریابی هدف روی آورده اند .