نام محصول: پاورپوینت برند و هویت سازمانی
فرمت : PPT
تعداد اسلاید: 20
زبان : فارسی
سال گردآوری : 94
برند چیست؟
برند، مجموعه ادراکاتی می باشد که مشتریان شما در مورد حرفه شما دارند. برندها، در ذهن مشتریان شما زندگی می کنند و تنها ایده هایی می باشند که مشتریان از شما خواهند داشت. یعنی این که برند، چیزی خارج از کنترل شما است. شما می توانید ذهن مشتریان تان را با تعریفی از برند و طرحی چشمگیر، تحت کنترل خود در آورید. سپس، از آن طرحهای گرافیکی بطور پیوسته در تمام اجزای بازاریابی تان استفاده نمایید.
لوگو:
لوگو هویت کسبوکار را به سادهترین شکل و به واسطهی نشان یا نمادی قابل شناسایی به ما مینمایاند.
برند:
برند آن احساسی است که هر کسی در هر سطح تعامل نسبت به شرکت شما خواهد داشت، آنچه او در مورد شرکت شما میبیند، میشنود و حس یا تصور میکند برند شماست. دقت کنیم ماهیتاً، تثبیت برند(برندینگ) تجربهای عاطفی یا احساسی است.
ویژگی هایی از برند:
سناریو:
سناریویی که شما در مورد حرفه تان خواهید گفت. اولین گام در برند سازی، آن است که درک کنید چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، چه چیزی شما را از دیگران متفاوت خواهد کرد، و بهترین مشتریانتان چه کسانی هستند. و سپس تمام آنها را در یک سناریوی ساده، قابل گفتن، و قابل درک قرار دهید. از این سناریو، به عنوان اساسی برای کلیه پیامهای تجاری و نوشتارهای و طرحهای بازاریابی و استراتژیک تان استفاده نمایید.