پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش دانش برند بر جذب مشتری به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
بانکهای بزرگ به این نتیجه رسیده اند که ایجاد برند قوی در ذهن مشتریان تاثیر شگفت انگیزی بر جذب مشتری و منابع مالی دارد بنا بر این ضروری است بانک ها از وضعیت نام نشان تجاری خود و ذهنیت جامعه نسبت به خود آگاهی داشته باشند . موضوع این تحقیق بررسی نقش دانش برند بر جذب مشتری مطالعه موردی پست بانک خراسان شمالی با استفاده از مدل تلفیقی از رویکردهای مختلف همچون کلر ،آکر می باشد که هشت متغیر شناخت از برند .فراخوانی ذهنی برند ،تصویر برند ،خصیصه های برند ،مزایای برند احساس نسبت به برند ،نگرش نسبت به برند و تجربه نسبت به برند را روی جذب مشتری در پست بانک استان خراسان شمالی در دوشهر اسفراین و.بجنورد بررسی نمودیم .جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب پست بانک می باشند و نمونه مورد مطالعه 342 نفر می باشد.. نتایج نشان می دهد بیشترین تاثیر روی جذب مشتری را شناخت از برند در درجه اول و تجربه نسبت به برند در درجه دوم دارد .