پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه پاسارگاد با استفاده از مدل سرو پرف
چکیده:
شرکتهای بیمه پیشرو در امر مشتری مداری سعی دارند که با شناسایی نیازها خواستهها و انتظارات بیمهگذاران و تلاش در برآورده کردن آنها رضایت بیمهگذاران را بدست آورند. سئوال اصلی این تحقیق، بررسی وجود رابطه معنی داری بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شعب بیمه پاسارگاد در استان خراسان رضوی می باشد که از5بعد عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، قابلیت پاسخگویی، اطمینان خاطروهمدلی با استفاده از مدل سروپرف مورد بررسی قرار گرفته است. روش نمونه گیری در این پژوهش، خوشه ای وحجم نمونه با استفاده از نرم افزار SPSS تعداد 196بیمه گذارتعیین شد. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که پایایی این پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ تعیین گردید که مقدار این ضریب 91/0می باشد. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات ارائه شده رابطه معنی داری جود دارد.