نام محصول: پاورپوینت کانال های بازاریابی ارائه ارزش به مشتری
فرمت : PPT
تعداد اسلاید: 39
زبان : فارسی
سال گردآوری : 94
کانال بازاریابی(کانال توزیع)
مجموعه ای ازسازمانهای وابسته به یکدیگر که در عرضه یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف توسط مصرف کننده یاکاربر تجاری به شرکت کمک می کنند
انواع کانال های بازاریابی:
1)کانال های بازاریابی مستقیم:
هیچ رده واسطه ای وجود ندارد وشرکت ازطریق فروش خانگی ودفتری ویااز طریق وب وتلفن محصولات را بفروش می رساند.
2)کانال های بازاریابی غیر مستقیم:
شرکت به منظور تسهیل در عرضه محصولاتش به خریداران نهایی لایه های واسطه را ایجاد وگسترش می دهد.
اهمیت وتاثیر کانالهای بازاریابی انتخابی برشرکت:
الف)قیمت گذاری:بستگی به این دارد
الف)آیا شرکت با زنجیره های کشوری ارائه کننده محصولات ارزان قیمت کار می کند.
ب)فروشگاههای ارائه کننده محصولات ویژه وبا کیفیت را بکار میگیرد.
ج)مستقیم از طریق وب‚ محصولاتش را به مصرف کننده می فروشد.
ب)نیروی فروش ونحوه ارتباط با مشتری:بستگی به
میزان تشویق ‚ تعلیم ‚ انگیزه وپشتیبانی مورد نیاز شرکا(اعضای) کانال بازاریابی
(شبکه های توزیع کالا) دارد.
ج)تولید محصولات جدید:بستگی به
میزان تناسب آن محصول با قابلیت های اعضای کانال(شبکه توزیع)دارد.
د)دستیابی به مزیت رقابتی:بستگی به
شیوه توزیع خلاقانه بکار گرفته شده توسط کانالهای بازاریابی(شبکه توزیع)دارد.
ه)تعهدات بلند مدت شرکت نسبت به اعضای شبکه توزیع(کانال بازاریابی).