یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه رشته روانشناسی تاثیر محرومیت های عاطفی محیط پرورشگاه هابرخود پنداره کودکان پرورشگاهی

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه رشته روانشناسی تاثیر محرومیت های عاطفی محیط پرورشگاه هابرخود پنداره کودکان پرورشگاهی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه رشته روانشناسی تاثیر محرومیت های عاطفی محیط پرورشگاه هابرخود پنداره کودکان پرورشگاهی


پایان نامه رشته روانشناسی  تاثیر محرومیت های عاطفی محیط پرورشگاه هابرخود پنداره کودکان پرورشگاهی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی  تاثیر محرومیت های عاطفی محیط پرورشگاه هابرخود پنداره کودکان پرورشگاهی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 110

دانلود پایان نامه آماده

 

مقدمه

و الله اخرجکم من بطون امهاتکم لاتعلمون شیأ و جعل لکم السمع و الأبصار و الأفئده لهلکم تشکرون

« خداوند شما را از شکم مادرانتان بیرون آورد در حالیکه چیزی نمی دانستید و به شما قوای شنوایی و بینایی و اندیشه داد . باشد که سپاس این نعمتها را بدارید و از اینها به خوبی   بهره مند گردید . »

این آیه عدم شناخت انسان را در بدو تولی بیان می کند و اینکه باید از طریق حواسی که خداوند به او عنایت کرده جهان را مطالعه و بررسی کند .

کودکی که به دنیا می آید عالیترین و کاملترین امکانات رشد را دارا است او در بهترین حالت خود آفریده می شود . اگر این کودک عادی به دنیا بیاید و خانواده و محیط مناسبی در اختیارش باشد جای خویش را در این جهان می یابد . اما زندگی خانوادگی و محیط اجتماعی _ آموزشی _ بهداشتی و فرهنگی بسیاری از کودکان دستیابی به چنین مقصودی را دشوار و گاه غیر ممکن می سازد .

رفتار آدمی اساسا جلوه ای از شخصیت و سازمان روانی _ شناختی _ اجتماعی اوست . هر چه شخصیت و ادراک از خویشتن انسان سالمتر , واقعی تر و رشد یافته تر باشد از رضایت درونی و تعامل رفتاری بیشتری برخوردار خواهد بود . آشکار است که شخصیت و خودپنداری سالم و رشد یافته , فقط در جریان تربیت صحیح و پرورش عواطف و رفتار سالم بوجود     می آید .

در این پژوهش نیز پیرامون شناخت چگونگی ادراک و پنداشت کودکان از خود در محیط و شرایط خاص پرورشگاه تلاش می شود , باشد که گامی کوچک در مسیر روانشناسی کودکان پرورشگاهی برداشته باشیم

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.