یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق عنوان: مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق عنوان: مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق عنوان: مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق   عنوان: مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود

 پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق   عنوان: مدلسازی و شبیه سازی سوئیچ MPLS و بررسی مقایسه ای نرم افزارهای موجود.

با گسترش تعداد کاربران اینترنت و نیاز به پهنای باند بیشتر از سوی آنها، تقاضا برای استفاده از سرویسهای اینترنت با سرعت رو به افزایش است و تهیه کننده های سرویس اینترنت برای برآورده سازی این تقاضا ها احتیاج به سوئیچ های با ظرفیت بیشتر دارند .

در این میان تلاشهای زیادی نیز برای دستیابی به کیفیت سرویس بهتر در حال انجام می‌باشد. فنآوریATM نیز که به امید حل این مشکل عرضه شد، بعلت گسترش و محبوبیتIP نتوانست جای آن را بگیرد و هم اکنون مساله مجتمع سازی IP و ATM نیز به یکی از موضوعات مطرح در زمینه شبکه تبدیل شده است.

در این فصل به معرفی مسائل و مشکلات مربوط به کیفیت سرویس و مجتمع سازی IP و ATM می پردازیم و راه حلهای ارائه شده از جمله MPLS  رابررسی خواهیم نمود.

در این پایان نامه ابتدا به بررسی مسائل مربوط به کیفیت سرویس در اینترنت و فنآوری های شبکه پرداختیم و درباره مشکلات موجود و راه حلهای پیشنهاد شده برای آنها توضیحاتی ارائه شد. سپس فنآوری MPLS به عنوان یک فنآوری با قابلیت تضمین کیفیت سرویس و مجتمع سازی فنآوری های مختلف لایه دو و سه معرفی گردید. در ادامه ساختارهای مختلف برای سوئیچ های شبکه مورد بررسی قرار گرفت و مدلی برای یک سوئیچ MPLS ارائه شد و در نهایت با استفاده از زبان شبیه سازی SMPL، این سوئیچ شبیه سازی گردید.

این پژوهش در 5 فصل با عناوین:

فصل اول:کیفیت سرویس و فناوریهای شبکه

فصل دوم:فناوری MPLS

فصل سوم:ساختار سوئیچ های شبکه

فصل چهارم:مدلسازی و شبیه سازی یک سوئیچ شبکه MPLS

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

و با فرمت WORD در 109 ص تنظیم گشته است.

 

 

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.