یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته: علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی موضوع: بررسی نظرسنجی پدیده وندالیسم در بین نوجوانان منطقه (

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته: علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی موضوع: بررسی نظرسنجی پدیده وندالیسم در بین نوجوانان منطقه (10) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی رشته: علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی موضوع: بررسی نظرسنجی پدیده وندالیسم در بین نوجوانان منطقه (10)


 خرید و دانلود پایان نامه  کارشناسی رشته: علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی   موضوع: بررسی نظرسنجی پدیده وندالیسم در بین نوجوانان منطقه (10)

پایان نامه  کارشناسی رشته: علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی   موضوع: بررسی نظرسنجی پدیده وندالیسم در بین نوجوانان منطقه (10).

وندالیسم در زمره ی آن دسته از انحرافات و بزهکاری هایی است که در جامعه به وجود آمده است. آنچه در تئوریها و پژوهش های مربوط به رفتارهای انحرافی اهمیت دارد. درک بهتر جهت فهم و چگونگی بسط و دوام و استمرار رفتارهای انحرافی در جامعه است. روشی که در این تحقیق استفاده شده است. روش پیمایشی است.

دراین تحقیق تئوریهای مختلفی جهت تبیین و فهم بهتر پدیده ی وندالیسم مطرح شده است. در این پژوهش جامعه ی مورد نظر نوجوانان منطقه 10 تهران می باشند. فرضیاتی که در تحقیق مطرح است عبارتند از: بررسی رابطه بین سن بلوغ و رفتار نابهنجار.

- بررسی رابطه بین جلب توجه مردم و رفتار نابهنجار، بررسی رابطه بین عصبانیت و رفتارنابهنجار بررسی رابطه بین گذراندن اوقات فراغت و رفتار نابهنجار (وندالیسم).

جا انداختن موضوع تخریب برای افراد در سنین کودکی شاید کار خیلی سختی نباشد و بسیاری از ما پذیرفته ایم کودکان و نوجوانان مقداری شیطنت باید داشته باشند ولی همه اینها باید کنترل شده باشد جامعه باید بپذیرد نوجوانان نیز دارای انرژی هایی هستند که باید از زمان و مکان معین تخلیه شود ولی نحوه تخلیه آنها بسیار مهم است و زمینه و بستر مناسب را برای ارضا نیازهای نوجوانان توسط جامعه باید مشخص شود اگر این توان و انرژی این هیجان احساس در یک مسیر قرار نگیرد شاید همانند یک سیل، ویرانگری کرد و عوارض فردی و اجتماعی داشته باشد..............

این پژوهش در 5 فصل با عناوین :

فصل اول: کلیات پژوهش

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

فصل سوم: فرآیند پژوهش

فصل چهارم: یافته های پژوهش

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

و با فرمت word در ص تنظیم گشته است.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.