یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه عمردر شهر مشهد

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه عمردر شهر مشهد دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه عمردر شهر مشهد


پایان نامه ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه عمردر شهر مشهد

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه عمردر شهر مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

استراتژی­های آمیخته بازاریابی خدمات ابزارهایی هستند که ارائه دهندگان خدمات را در نوع خدمت قابل ارائه به مشتریان کمک می­نماید. عناصر آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت­گذاری، ارتقاء و آموزش و عنصر مکان و زمان می­باشد. ویژگی­های آمیخته بازاریابی خدمات عبارتند از ناملموس بودن خدمات، تولید و مصرف همزمان خدمات، تمام شدنی بودن خدمات و ناهمگن بودن آن است. در برخی از منابع آمیخته بازاریابی را بیش از این چهار فاکتور دیده و سه عامل دیگر کارکنان، فرایندها و شواهد فیزیکی را نیز به این فاکتورها اضافه نموده­اند.

هفت عنصر آمیخته بازاریابی جزو فرضیات این تحقیق در نظر گرفته شده است. تعداد 162 پرسشنامه پس از تأیید پایایی با استفاده از آلفای کرونباخ و روایی از طریق محتوا بین 30 نمایندگی از شرکت بیمه ایران در سطح شهر مشهد که 2 نمایندگی به­صورت فعال به فروش بیمه عمر می­پرداخنند توزیع شد. جهت تحلیل داده­های جمع آوری شده از دو آزمون t یک نمونه­ای و ویلکاکسون و همچنین جهت رتبه­بندی فرضیات ازآزمون فریدمن استفاده نمودیم. پس از انجام آزمون­های آماری تمام فرضیات مذکور پذیرفته شدند.

با توجه به آزمون فریدمن، عنصر ارتقاء و آموزش در رتبه اول قرار گرفت. به­علت عدم آشنایی مردم با بیمه عمر و محصولات و مزایای آن و به­عبارتی نبود فرهنگ استفاده از این بیمه باعث شده است که این رشته از بیمه در مقایسه با آن­چه در کشورهای دیگر وجود دارد نتواند به سهم واقعی خود دست یابد. در پایان، نتایج پس از تجزیه و تحلیل پیشنهاداتی نیز ارائه گردید.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.