یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

ترجمه مقاله مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات

اختصاصی از یارا فایل ترجمه مقاله مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

ترجمه مقاله مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات


مدیریت و درک کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
چکیده:
این تحقیق به بررسی میزان شناخت سرویس دهندگان و مرجعان آن از IT می پردازد. سرویس های فناوری اطلاعات نیازمند
سرمایه گذاری زیادی هستند تا بتوان کارایی آن هارا افزایش داد وآنهارا تحلیل کرد.) Jiang et al,2000 ( در این تحقیق برای
انجام این بررسی از ابزار SERVPERT مدل
SERVQUAL استفاده شد. این تحقیق در بانک برزیل انجام شد و در این
تحقیق میزان شناخت مراجعان و سرویس دهندگان از IT بررسی شد. یافته های بدست آمده نشان دهندۀ افزایش کیفیت
سرویس های IT به لحاظ چشم انداز استراتژیک هستند مخصوصاً در ابعاد ملموس بودن ،دقت، پاسخگویی، تضمین و همدلی
در این بررسی پیشرفت هایی در زمینه مدل SERVQUAL نشان داده شده است.

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.