پروژه رشته علوم تربیتی با عنوان" بررسی رابطه اضطراب با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهرستان ؟؟؟؟؟؟؟: به صورت فایل ورد (90 صفحه) و قابل ویرایش می باشد.
بصورت کامل و همراه با چکیده و فهرست مطالب می باشد.
جهت استفاده دانشجویان و اساتید عزیز رشته روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده: موضوع تحقیق بررسی رابطه اضطراب با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه می باشد و هدف از انجام این پژوهش به دست آوردن نتایجی است که برای متخصصان تعلیم و تربیت ، والدین و معلمان قابل استفاده باشد. فرضیه اصلی این پژوهش عبارت است از اینکه بین اضطراب با پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد. این پژوهش به صورت توصیفی و پیمایشی انجام گرفته است، جامعه آماری 990 نفر بود که به کمک نمونه گیری تصادفی 150نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند و پس ازجمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه استاندارد شده ؛ پیشرفت تحصیلی و اضطراب داده ها به کمک نرم افزار SPSS و نرم افزار SASS در قالب جداول توصیفی و تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند .
فهرست مطالب
فصل
اول کلیات
مقدمه: 8
اهداف پژوهش: 10
اهمیت پژوهش................................................................................................................................................11
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی پژوهش.... 12
فصل دوم
ادبیات و پیشینه پژوهش
مقدمه: 14
تجربه اضطراب 16
مفهوم اضطراب از دیدگاه واقعیت درمانی گلاسر. 18.
مفهوم اضطراب از دیدگاه رفتار درمانی.. 19
عوامل موثر در زمینه اضطراب... 28
قدرت مغز 31
فهرست مهارت های مقابله با اضطراب 33
روش های درمانی برای اضطراب... 36
راه های شناسایی اضطراب امتحان. 42
فصل سوم
روش شناسی پژوهش
مقدمه. 50
روش تحقیق.. 50
روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. 51
روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها 52
فصل چهارم
یافته های پژوهش
یافته ها 54
فصل پنجم
نتیجه گیری