یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی وعلوم اجتماعی عنوان: بررسی رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی وعلوم اجتماعی عنوان: بررسی رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی وعلوم اجتماعی عنوان: بررسی رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی  روانشناسی وعلوم اجتماعی   عنوان: بررسی رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی

پایان نامه کارشناسی  روانشناسی وعلوم اجتماعی رشته : خدمات اجتماعی  عنوان: بررسی رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی در بیمارستان های دولتی.

در زندگی پیچیده امروزی که هر روز ماشینی تر و پیچیده تر می شود و ارتباط انسانها با یکدیگر از جامعه کوچک خانواده گرفته تا جوامع بزرگتر مانند مدرسه ، دانشگاه ، اداره ....بسیار کم رنگ تر می شود.و انسانها گاهی احساس می کنند تبدیل به یک ماشین شده اند. و دیگر جایی برای بروز احساسات و نیازهای روحی و فکری وجود ندارد.

در حالی که مهمترین و پیچیده ترین نیاز انسان نیاز روحی و فکری و احساس او است بطوری که امروزه حتی درست فکر کردن و مثبت اندیشی در موفقیت انسانها و تغییر منشا زندگی آنها و حتی در معالجه بیماریهای جسمی نیز ثابت شده است.

پژوهشی که تحت عنوان بررسی و رتبه بندی مسائل و مشکلات مددکاران اجتماعی در بیمارستانهای دولتی در سال 86 در تهران عرضه می گردد دارای دو بخش است :

بخش اول: به مباحث نظری در مددکاری اجتماعی اختصاص دارد که ابتدا به تعریف مددکاری، تعریف بیمارستان دولتی و سپس روشهای مددکاری می پردازد.

و بخش دوم: که محقق پرسشنامه و اطلاعات را از جامعۀ آماری یعنی بیمارستان و نمونه ها که مددکاران اجتماعی این جامعه است ارتباط دارد و سپس به تفسیر و جمع بندی اطلاعات و داده ها می پردازد.

این پژوهش در 6 فصل با عناوین زیر:

فصل اول: کلیات موضوع مورد پژوهش

فصل دوم : پیشینه پژوهش

فصل سوم :فرآیند روش شناختی پژوهش

 فصل چهارم: نتایج پژوهش

فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری

فصل ششم : منابع

و با فرمت wordدر 186 ص تنظیم گشته است.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.